Haha nou ja t is dat iemand een comment zette op YT met de tracknamen, t is mijn video dus zag het van de week toevalligOxbow wrote:Heb het even gedaan, want denk niet dat die gast veel kijkt tussen deze Nederlandstalige topics.Lyst wrote:pm lajsen dat ook even, die wilde die track namelijk ook weten
Ohjaa credits voor Dawasiknie heb ik erbij gezet hoor
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
View on YouTube
Ik zoek alleen de artiets aangezien ik niet denk dat de Party animals achter deze remix zitten:P
Nummer heb ik al. Wil alleen de artiest hebben van deze remix(a)
Ik zoek alleen de artiets aangezien ik niet denk dat de Party animals achter deze remix zitten:P
Nummer heb ik al. Wil alleen de artiest hebben van deze remix(a)
Dit is gewoon In Zaire van de Party Animals. Maar de Party Animals zijn in dit geval een Deense popgroep en niet de Party Animals van Flamman & Abraxas.
Haha echt triest dat iedereen gaat zeiken, en dat iedereen er dan nog steeds intrapt :') :') :')Serotonine wrote:D-Block & S-te-Fan - Music Made AddictPommer wrote:The Pitcher - Trigger?Laatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:
I keep on searching that feeling for more
I don't want to fight this no more
http://www.lololyrics.com/lyrics/6836.h ... z1B3fI06fg
Als je iets niet weet, staat het bijna altijd op die site
ik zoek een track, en hij schreeuwt de hele tijd VOICES... iemand een idee xD?
Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices??QnalQut wrote:ik zoek een track, en hij schreeuwt de hele tijd VOICES... iemand een idee xD?
Psyko Punkz vs Sound Freakerz - VoicesQnalQut wrote:ik zoek een track, en hij schreeuwt de hele tijd VOICES... iemand een idee xD?
Edit: Wootum was me voor
Last edited by Oxbow on 19 Jan 2011 10:31, edited 1 time in total.
@Markos:
Waarom zet je dat in dit topic??
Is toch de vraag een plaat waar de hele tijd Voices wordt in geschreeuwd.Daveytl wrote:@Markos:
Edit: Nevermind gaat dus echt over die track van Psyko Punkz.
jup dit is em al
vind het zooon hard nummer eah
, hoorde em pas ergens.. weet niet meer waar..
thnx to wootum 
edit: en natuurlijk oxbow
Goh, ik dacht 't eerst aan Technoboy - Rage.QnalQut wrote:jup dit is em alvind het zooon hard nummer eah
, hoorde em pas ergens.. weet niet meer waar..
thnx to wootum
("voices! I hear Voicesssssss bla")
hoor ik er niet in hoorRik wrote:bla
Is rik zn speciale edit.Klos wrote:hoor ik er niet in hoorRik wrote:bla
ik wou net zeggen, Rage was ook t eerste waar ik aan dacht 
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Jullie kennen natuurlijk alleen maar die dub mixSainen wrote:Is rik zn speciale edit.Klos wrote:hoor ik er niet in hoorRik wrote:bla
Zou zeggen, wacht ff tot Februari
Da's toch echt een andere track hoor
Dit is van ene Trey die een topic bij "Gezocht" had geopend.Okee mensen, ik ga nu iets heel ergs doen haha
Ik zoek namelijk een liedje van heel lang geleden hard/jumpstyle ongeveer,
Nou word er niet gezongen of gezegt in het nummer dus moet ik maar de melody ( zoals ik hem herinner ) op nemen door mijn geweldige Neuriekunst
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!
Dus Trey:
Het liedje (dat jij zo mooi neuriet) is Cherrymoon Traxx - Acid Dream (en je hebt ook The Prophet RMX).
Donder nice dat jij die zo zocht, want die heb ik ook voor tijden gezocht, en kende ook alleen maar TUDUDUDU