2:15 Razzle Dazzle Trax - Razzle Dazzle (DJ Isaac Mix?)
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
1e = DJ Isaac & The Viper - Trigga Finga
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2008
- last seen Sep 2015
ja dat is Evil Activities & Paul & Ruffian – Without Sin. betere kwaliteit van dat nummer kun je halen uit de set van Offensive records ft the hitmen @ Project hardcore 2009D-Nemacyst wrote:Nee dat zijn ze niet. Gelijk het nummer wat erin knalt in de 2e video
het liedje wat b-front draait, ik weet de naam niet meer, dus kan iemand me helpen?
View on YouTube
View on YouTube
B-Front & Frontliner - Become The SkyRemcoM. wrote:het liedje wat b-front draait, ik weet de naam niet meer, dus kan iemand me helpen?
View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
klein beetje fail als je die niet weet 
RAW-vizion wrote:klein beetje fail als je die niet weet
Tjah kheb hier ook mensen naar attack again & revenge enzo horen vragen dus dan vind ik dit nog meevallen 
Waarom? , niet iedereen weet alles toch. Ik had vorige ook dat ik niet op The First Cut kwam, Niet iedereen is een B-front master fan zoals de meeste hier, en dit topic is speciaal voor vragen, en geen 1 vraag is een fail. OF je moet MMA vragenRAW-vizion wrote:klein beetje fail als je die niet weet
Laatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:Kevin-Raw wrote:Waarom? , niet iedereen weet alles toch. Ik had vorige ook dat ik niet op The First Cut kwam, Niet iedereen is een B-front master fan zoals de meeste hier, en dit topic is speciaal voor vragen, en geen 1 vraag is een fail. OF je moet MMA vragenRAW-vizion wrote:klein beetje fail als je die niet weet
I keep on searching that feeling for more
I don't want to fight this no more
Geen ideeLaatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:
Iets van Music Makes Babies ofzoEbbie wrote:Laatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:Kevin-Raw wrote:Waarom? , niet iedereen weet alles toch. Ik had vorige ook dat ik niet op The First Cut kwam, Niet iedereen is een B-front master fan zoals de meeste hier, en dit topic is speciaal voor vragen, en geen 1 vraag is een fail. OF je moet MMA vragenRAW-vizion wrote:klein beetje fail als je die niet weet
Brennan Heart - Light The Fire93Wesley93 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=aBME7eY5wAw
3.34 ?
Heb ik ook op youtube gezegd
Ik heb hem:
OGP - What If
The Pitcher - Trigger?Laatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:
D-Block & S-te-Fan - Music Made AddictPommer wrote:The Pitcher - Trigger?Laatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:
http://www.lololyrics.com/lyrics/6836.h ... z1B3fI06fg
Als je iets niet weet, staat het bijna altijd op die site
Altijd leuk als iemand erin trapt :')Serotonine wrote:D-Block & S-te-Fan - Music Made AddictPommer wrote:The Pitcher - Trigger?Laatst zo'n track gehoord bij de lokale discotheek, tekst gaat ongeveer zo:
http://www.lololyrics.com/lyrics/6836.h ... z1B3fI06fg
Als je iets niet weet, staat het bijna altijd op die site
Jaaaaaaa je bent held dawasiknietdawasiknie wrote:Ik heb hem:
OGP - What If
100x dank!
pm lajsen dat ook even, die wilde die track namelijk ook weten 
Heb het even gedaan, want denk niet dat die gast veel kijkt tussen deze Nederlandstalige topics.Lyst wrote:pm lajsen dat ook even, die wilde die track namelijk ook weten
Ohjaa credits voor Dawasiknie heb ik erbij gezet hoor