Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk regelmatig via mijn eigen profiel bij 'geplaatste berichten' zodat ik sneller kan kijken of er nog gereageerd is op topics waar ik op gereageerd heb. Zou het niet een idee zijn om als je bij 'geplaatste berichten' bij jezelf kijkt de topics waar nieuwe reacties zijn een ander kleurtje te geven? Hoop dat het een beetje duidelijk is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bedoelt een soort van taggen? Als je geqoute wordt dat je dan dat ergens kan zien? Denk dat dat op Hardtraxx best nog wel eens naar kan worden. :P Mensen irriteren door vaak te taggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Je bedoelt een soort van taggen? Als je geqoute wordt dat je dan dat ergens kan zien? Denk dat dat op Hardtraxx best nog wel eens naar kan worden. :P Mensen irriteren door vaak te taggen.

Heb even een voorbeeldje gemaakt (even snel met paint). Bijvoorbeeld op de topics waar na jouw post nieuwe berichten zijn geplaatst krijg je een ander kleurtje (bijv. in de vorm van een andere kleur border er omheen). Zo zie je in één oogopslag waar nieuwe berichten zijn geplaatst en hoef je niet elk topic aan te klikken.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deze pagina is ook handig:
newposts.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dank xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende ik ook niet. Echt zo'n lystig trucje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En jullie weten ook dat dit icoontje betekent dat er nieuwe posts zijn? Als je erop klinkt ga je naar de eerste ongelezen post. Staat links van de topicnaam.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Deze pagina is ook handig:
newposts.html


!!!

Dat gebruik ik om Harderstate te browsen, dacht dat Hardtraxx die functie niet had :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 13:52 
 

Lyst schreef:
Ligt er aan, aan de ene kant heb je het geld vrij snel weer terug verdiend, aan de andere kant, het blijft slechts een forum, er hoeft maar iemand een beter alternatief op te richten en het kan zo maar afgelopen zijn.

Zo snel zal dat niet gaan, er is altijd nog een kern die hier niet zomaar weg zou gaan. Geleidelijk aan misschien wel ja, als iemand met een beter alternatief komt. Vooralsnog is 99% van Hardtraxx inderdaad eigenlijk "gewoon een forum". En dat is jammer, want er is heel veel potentie om Hardtraxx nog zoveel groter te maken. Jammer dat ik niet zoveel geld heb :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen