Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
oh haha ja nu zie ik m pas staan, dan is het niet meer nodig he..

Nope :D Kan gebeuren e ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tekk schreef:
Een Shoutbox! :D


Nee, die hebben ze op LSDB ook, echt een niet relaxte niet te overziene chaos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind een shoutbox niet zo heel erg, je kan wel lekker slap lullen zonder een topic te verzieken of via PM, maar echte noodzaak vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 00:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zou bruut zijn als jullie videoreportages van feesten maakten, iets voor in de toekomst wellicht als de site gegroeid is? En verder natuurlijk veel interviews, misschien niet alleen met de artiesten maar ook met bijvoorbeeld feestorganisatiemedewerkers! Dat lijkt me wel interessant.

En, recensies! Van albums en releases, en misschien feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Het zou bruut zijn als jullie videoreportages van feesten maakten, iets voor in de toekomst wellicht als de site gegroeid is? En verder natuurlijk veel interviews, misschien niet alleen met de artiesten maar ook met bijvoorbeeld feestorganisatiemedewerkers! Dat lijkt me wel interessant.

En, recensies! Van albums en releases, en misschien feesten.

Het nadeel van dat alles is dat je een eigen videocrew moet hebben en dergelijke, een goede camera en een actieve feestcrew. Nou wil ik best een feestje hier en daar meepakken, maar ik kan echt niet elke week gaan, dat kost me te veel..
Interviews zijn we uiteraard mee bezig. Je zult binnenkort wel wat nieuws in dat onderwerp aantreffen, maar details ga ik nog niet geven :D .
Verder.. Recencies.. Moeten we eerst natuurlijk contact hebben met een aantal platenmaatschappijen.. Dat komt waarschijnlijk wel als we wat groeien! Dan komen dat soort dingetjes vanzelf allemaal wel.

(Al moet ik zeggen dat we lekker bezig zijn met groeien!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sunboom schreef:
Het zou bruut zijn als jullie videoreportages van feesten maakten, iets voor in de toekomst wellicht als de site gegroeid is? En verder natuurlijk veel interviews, misschien niet alleen met de artiesten maar ook met bijvoorbeeld feestorganisatiemedewerkers! Dat lijkt me wel interessant.

En, recensies! Van albums en releases, en misschien feesten.

Het nadeel van dat alles is dat je een eigen videocrew moet hebben en dergelijke, een goede camera en een actieve feestcrew. Nou wil ik best een feestje hier en daar meepakken, maar ik kan echt niet elke week gaan, dat kost me te veel..
Interviews zijn we uiteraard mee bezig. Je zult binnenkort wel wat nieuws in dat onderwerp aantreffen, maar details ga ik nog niet geven :D .
Verder.. Recencies.. Moeten we eerst natuurlijk contact hebben met een aantal platenmaatschappijen.. Dat komt waarschijnlijk wel als we wat groeien! Dan komen dat soort dingetjes vanzelf allemaal wel.

(Al moet ik zeggen dat we lekker bezig zijn met groeien!)

Ja zoals ik al zei die video's lijkt me meer iets voor in de toekomst! Maar voor een recensie hoef je toch niet contact te hebben met platenmaatschappijen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, het is wel makkelijk als je de CD's gratis krijgt toch? ;)
Als je ook nog eens de CD's zelf moet kopen, wordt het wel een erg dure grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We krijgen nu wel steeds meer 'The One..'s op hardtraxx, misschien update van userpostranks? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent de 3e al. Congrats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

w00t w00t thanks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
w00t w00t thanks :$

CNGRTZ kerul XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
We krijgen nu wel steeds meer 'The One..'s op hardtraxx, misschien update van userpostranks? :P



haha ja moet eigelijk wel updaten want eigelijk kan er maar 1 the one zijn he, dat is degene met posts, maar hoeveel is the one dan, 750 ofwat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

750 idd.. Ik had dat een maandje geleden al ^^, toen ben ik ook moderator geworden, en nu houd ik alles in de gaten! :evil: Maar zolang je normaal doet vind ik het helemaal mooi. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

haha snap ik dat er wel normaal gedaan moet worden haha, maar 750 posts, dan heb ik nog wel een aantal posts te gaan wil ik dat halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nouja, het is wel makkelijk als je de CD's gratis krijgt toch? ;)
Als je ook nog eens de CD's zelf moet kopen, wordt het wel een erg dure grap.

Je hebt toch een crew met liefhebbers van de muziek? Waaronder jijzelf bijvoorbeeld. Je koopt sowieso al zelf muziek, dus dan kun je dat recenseren.

En ja dan zul je natuurlijk ook tracks missen, tracks die je niet koopt. Maar je hoeft ook niet alles te recenseren natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah zo!
Maar ik koop eigenlijk alleen maar los, mix-cd's doen mij niet zoveel..
Maar wel een leuk idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ah zo!
Maar ik koop eigenlijk alleen maar los, mix-cd's doen mij niet zoveel..
Maar wel een leuk idee!

Hehe, ja maar ik bedoel ook juist los! Los is waar het allemaal om gaat, dát is de muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is misschien wel een overlegje waard, dat we ipv releases gewoon op het forum zetten er ook een kleine recensie bijzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon opvallende releases er uit pakken en dan een goede recencie er over schrijven. Ik stel me in iedergeval al voor als vrijwilliger die dat wel zou willen verzorgen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat lijkt mij ook wel wat Dennis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wat plaatjes uit de doos halen? :) Van die pareltjes die in de vergetelheid zijn geraakt, maar wel zeer goed zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te horen Jor-D mijn hulp heb je in iedergeval al zou het nodig zijn! ;)

1 nieuwe plaat en een oude plaat pakken steeds. En dan bijvoorbeeld 2 personen aanwijzen die de nieuwe releases doen en 2 die de oude doen ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

1 nieuwe plaat (dus A- en B-kanten)

1 oude plaat (ook A en B)

Polletje misschien erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk de A & B kant ja.

Maak maar een polletje Jor-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nee bedoel meer een polletje in die recensie :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen