Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
T
Donateur
3777 posts member since 2009
ik zou hier wel meer vrouwen willen zien. hahaha :D
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
dutchhunters wrote:ik zou hier wel meer vrouwen willen zien. hahaha :D
Na-aper :D
Hardtraxxer
124 posts member since 2009
last seen Dec 2012
Dakpan wrote:Iets dat je avater automatisch aanpast naar 80 x 80 pixels. Zit me scheef te zoeken en ze zijn steeds te groot of te klein. :cry:
Stuur maar een Pm'tje, kan hem zo voor je verkleinen ;)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Sancti wrote:
Dakpan wrote:Iets dat je avater automatisch aanpast naar 80 x 80 pixels. Zit me scheef te zoeken en ze zijn steeds te groot of te klein. :cry:
Als je Photoshop hebt kan je dat makkelijk doen. Maar dat heb je niet ?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Yannicksuper wrote:
Sancti wrote:
Als je Photoshop hebt kan je dat makkelijk doen. Maar dat heb je niet ?
http://www.mypictr.com" target="_blank" rel="nofollow <<< voor AVATARS werkt echt super :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 33 minutes ago
San Miquel wrote:Als RHR het al voor elkaar krijgt.........
Grote investering, en waar komen de inkomsten vandaan om op een moment te komen dat die investering is terug betaald? :p

Nee, ik geef me geld liever aan iets uit waar ik het ook mee terug kan verdienen ;) Een stream is dat niet op het moment (gezien de concurrentie).

FearFM heeft wel plekken/tijden vrij op hun stream wat interessant kan zijn ^^
Donateur
1973 posts member since 2008
Jor-D wrote:
San Miquel wrote:Als RHR het al voor elkaar krijgt.........
Grote investering, en waar komen de inkomsten vandaan om op een moment te komen dat die investering is terug betaald? :p
Je moet niet gaan denken het zelf te kunnen financieren idd... maar zoeken naar iets in de vorm van sponsoring.
Het is idd een flink kostenplaatje wat gedekt moet worden.

Gooi ook maar een idee-tje in de groep he... Tis niet zo dat het gelijk online moet komen :P

Wellicht kunnen we bij FearFM maandelijks een uurtje fixen, zodat we daar om de beurt een setje neer kunnen knallen? Dan moet er nog wel een Hardtraxx DJ Team worden samengesteld! ;)
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Timmer wrote:http://www.mypictr.com <<< voor AVATARS werkt echt super :thumbup:
Whoo, f*cking chill, dank je wel man;)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Milán wrote:
Timmer wrote:http://www.mypictr.com <<< voor AVATARS werkt echt super :thumbup:
Whoo, f*cking chill, dank je wel man;)
+1 thanks! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
San Miquel wrote: Dan moet er nog wel een Hardtraxx DJ Team worden samengesteld! ;)
Ik meld me alvast aan! :D Moet ik auditie doen? :P

En aan het programma te zien op Fear FM hebben ze op zaterdag 21:00 - 22:00 nog een uurtje vrij :woot:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Dikke vette lompe bump!

Ik zou graag een iPhone app of betere mobiele website van Hardtraxx hebben. :$ Maar aangezien onze almachtige Jor-D ons liever wil verkopen zal hij er niet veel tijd in steken. :(
Toen was er ook een tijdje sprake van een nieuw design voor Hardtraxx. Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen? Een paar man mochten dat toch testen toen?

Edit: is dit trouwens een bump record? :$ Topic van bijna 5 jaar oud. :$ Dit was nog 6 maanden voor Parvuz.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Dit is in ieder geval wel een nuttige bump. Ik denk zelf, aangezien het te koop staat, dat er voorlopig niks mee gaat gebeuren. Behalve periodiek onderhoud dan. De nieuwe eigenaar zal dat dus moeten regelen denk ik.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Die beta versie toen was wel tof.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
JVDM wrote:Die beta versie toen was wel tof.
Klopt! Jammer dat er daarna helemaal niks meer mee is gebeurd. Als ik die 16.000 euro had, had ik misschien wel overwogen om Hardtraxx te kopen haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
16.000 euro. :lol:

Nee maar wel jammer dat er geen app ofzo is gekomen. Vind Hardtraxx op mn telefoon vrij naar.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Idd, elke keer dat inzoomen om een paginanummer te selecteren is vervelend.
Denk dat dit vrij eenvoudig te maken is door iemand die er verstand van heeft en er tijd voor heeft.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:16.000 euro. :lol:
Sterker nog: 17.500 euro (excl. btw)
https://docs.google.com/document/d/10d9 ... lqsvk/edit
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Wow. Das aardig bedrag. :oh:

Als je uitgaat van aantal posts vertegenwoordig ik 153 euro in dat bedrag. :$ Bijna soort van Bale.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Niet zo gek dat ie nog niet verkocht is.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
+- 9.000 aan inkomsten per jaar een zo'n 500 euro aan kosten. Binnen 2 jaar heb je dat bedrag er dus weer uit. Punt is alleen dat het aantal bezoekers afneemt.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Kun je mooi autotje voor halen. Mja als je geen rijbewijs hebt is Hardtraxx misschien ook wel leuk. ^^

Jor-D zou wel gokken op dat een grotere organisatie als een Q-Dance misschien een forum zou willen? Al weet ik niet of dat ten goede gaat komen van Hardtraxx.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik denk niet dat het goed is voor Hardtraxx als bijvoorbeeld Q-Dance dit over zou nemen, aangezien het forum dat ze eerst hadden niet echt een succes was. Nooit geweten dat je zoveel zou verdienen met een forum.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Nee een partij als Q-Dance lijkt me ook niet goed voor Hardtraxx. Maar denk niet dat zo snel iemand dat geld neerlegt voor een forum als Hardtraxx.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ligt er aan, aan de ene kant heb je het geld vrij snel weer terug verdiend, aan de andere kant, het blijft slechts een forum, er hoeft maar iemand een beter alternatief op te richten en het kan zo maar afgelopen zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Ja daarom. De prijs is wel erg hoog voor wat je krijgt qua site en er zit best een groot risico aan. Maargoed, kan me wel voorstellen dat iemand een forum wil waar wij op zitten Lyst. :$