Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

woott... die stages :love: Kan Q-Dance nog wat van leren. zelfs na 12 jaar in het vak te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 11:27 
 
Hardtraxxer

Hier valt mijn bek van open. Die stages van Wish hadden zomaar op Tomorrowland kunnen staan, want ze zijn echt van een hoog niveau. Mooi, groot en gedetailleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
woott... die stages :love: Kan Q-Dance nog wat van leren. zelfs na 12 jaar in het vak te zitten.


Tsja waarom zou Q-dance nou veel moeite stoppen in stages. Hun feesten verkopen elk jaar bijna standaard uit. Ze kunnen het zich gewoon veroorloven een pauper stage neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Forbidden Phobia schreef:
woott... die stages :love: Kan Q-Dance nog wat van leren. zelfs na 12 jaar in het vak te zitten.


Tsja waarom zou Q-dance nou veel moeite stoppen in stages. Hun feesten verkopen elk jaar bijna standaard uit. Ze kunnen het zich gewoon veroorloven een pauper stage neer te zetten.

Dat wel maar het is gewoon jammer. in 2006/2007 waren alle feesten ook uitverkocht en toen hadden ze stages van hier tot tokio. sinds ze naar walibi zijn verhuisd zijn ze stages elk jaar lelijker geworden. Ik persoonlijk vind het leuk om naar een stage te kijken. hoe die is gebouwd waar alles zit ect. maar de stage van Defqon dit jaar is gewoon niet interessant genoeg om naar te kijken. Zelfs de Qult stage was beter dan de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Op Defqon is het toch allemaal gerecycled materiaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Op Defqon is het toch allemaal gerecycled materiaal?

Volgens mij is er ieder jaar minder gerecycled materiaal beschikbaar zo te zien op Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Forbidden Phobia schreef:
woott... die stages :love: Kan Q-Dance nog wat van leren. zelfs na 12 jaar in het vak te zitten.


Tsja waarom zou Q-dance nou veel moeite stoppen in stages. Hun feesten verkopen elk jaar bijna standaard uit. Ze kunnen het zich gewoon veroorloven een pauper stage neer te zetten.


Mja, het opmerkelijke aan dit alles is is dat Qdance met zijn Defqon1 festival juist best wel voorop liep op gebied van stage design, maar momenteel zelfs door de kleinere festivals voorbij worden gelopen. Is gewoon jammer. Vooral voor degene die de Defqon1 edities van jaren geleden nog kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Forbidden Phobia schreef:
woott... die stages :love: Kan Q-Dance nog wat van leren. zelfs na 12 jaar in het vak te zitten.


Tsja waarom zou Q-dance nou veel moeite stoppen in stages. Hun feesten verkopen elk jaar bijna standaard uit. Ze kunnen het zich gewoon veroorloven een pauper stage neer te zetten.

Want als marktleider is stagnatie ook echt een heel slimme zet -.- waarin denk je dat Decibel tegenwoordig Defqon voorbij is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Op Defqon is het toch allemaal gerecycled materiaal?


Volgens mij was dat vroeger 't idee van het festival maar zijn ze daar, mede door de grootte nu, een beetje (of helemaal) van afgestapt. Je hoorde 't ook in de anthems elk jaar:

- No time to Waste
- Scrap Attack
- Biological Insanity
- Get Wasted
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomorrowland 7.7.2013 Mainstage. :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:01 
 
Hardtraxxer

Ben echt benieuwd naar de tomorrowland stage dit jaar. Zullen ze die stage van vorig jaar in zijn geheel kunnen overtreffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig! Kan nu al niet wachten. Dat gaat een heerlijk festival worden, 5 dagen volle bak genieten :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:59 
 

Mainstage van WiSH :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Second sneak peek of the Tomorrowland opbouw. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ar83Kgf4Yl8&feature=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo zag sensation er uiteindelijk uit
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
zo zag sensation er uiteindelijk uit

Wel gaaf gedaan :thumbup: De show in de Arena blijft wel een btje de enige in zijn soort. De rest van de Sensations zijn over t algemeen wat kleiner en dat maakt het dan wel weer wat minder spectaculair. Ook blijf ik het jammer vinden dat Black hier niet meer bestaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
AniThing schreef:
zo zag sensation er uiteindelijk uit

Wel gaaf gedaan :thumbup: De show in de Arena blijft wel een btje de enige in zijn soort. De rest van de Sensations zijn over t algemeen wat kleiner en dat maakt het dan wel weer wat minder spectaculair. Ook blijf ik het jammer vinden dat Black hier niet meer bestaat :(


enige wat ze nog moeten doen is de muziek van sensation white aanpassen en niet 70% van de avond vullen met techhouse
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decor was erg gaaf fonteinen en lasers net als bij hardbass verticaal naar de vloer gericht. Ook kreeg het publiek armbanden om. Kwa show viel het naar mijn idee wel mee 2009 blijft het mooiste met de vlinder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 02:27 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
AniThing schreef:
zo zag sensation er uiteindelijk uit

Wel gaaf gedaan :thumbup: De show in de Arena blijft wel een btje de enige in zijn soort. De rest van de Sensations zijn over t algemeen wat kleiner en dat maakt het dan wel weer wat minder spectaculair. Ook blijf ik het jammer vinden dat Black hier niet meer bestaat :(


Als het goed is gebruiken ze overal dezelfde show, tenminste zo heb ik het gehoord van iemand toen ik in Düsseldorf heb meegeholpen aan het afbreken van de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen vergeet ook gewoon ff dat de mainstage van Defqon er in het donker fu-cking gruwelijk uit zag en dat ze zo'n beetje de mooiste eindshow ooit op een Hardstyle feest hebben gemaakt met vreselijk veel vuurwerk en prachtige lichtshows e.d. >.< >.<

Bij Wish was dat weer erg karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Iedereen vergeet ook gewoon ff dat de mainstage van Defqon er in het donker fu-cking gruwelijk uit zag en dat ze zo'n beetje de mooiste eindshow ooit op een Hardstyle feest hebben gemaakt met vreselijk veel vuurwerk en prachtige lichtshows e.d. >.< >.<

Bij Wish was dat weer erg karig.

Ik hoop dat je de zondag bedoelt, de zaterdag was wel erg karig. Of het dan beste show is weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Stage, vuurwerk en lichtshow doen me eerlijk gezegd helemaal niets meer, na 1 of 2 keer heb ik het wel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Stage, vuurwerk en lichtshow doen me eerlijk gezegd helemaal niets meer, na 1 of 2 keer heb ik het wel gezien.

Met andere woorden: zet gewoon een DJ-booth neer op een grasveld met planken erop om 10k+ mensen te laten dansen en zet overal geluidsboxen neer. Dan kan de entreeprijs met 30 euro verlaagd worden en zijn mensen tevreden? Kom op, mooie stages en een leuke show draagt wel degelijk bij aan de beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zeg niet dat mensen tevreden zijn, ik zeg dat het mij weinig meer doet. Vorige week ook, grote feniks als Hardstyle mainstage, heel mooi gemaakt allemaal, maar als de goede muziek in de tent is ben ik daar te vinden en kan me die hele stage gestolen worden. En het aantal mensen zegt mij ook vrij weinig. Ik ga liever naar een feest met 200 mensen die een vergelijkbare smaak hebben als ik, met een line-up waar ik mijn vingers bij kan aflikken, waarbij de Dj's achter een tafel staan en er geen eindshow is, dan dat ik naar een middelmatige line-up ga, met 60.000 mensen, een grote eindshow met vuurwerk en lasers, en een stage van 1000m². En dan wil ik er ook nog wel meer geld voor betalen ook. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net of beide zaken afhankelijk van elkaar zijn; zat setjes op feesten met mooie stages + vuurwerk /show meegemaakt. B-Front op Qlimax bijvoorbeeld afgelopen jaar.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen