Ik vind dat logo interessant.
J
H
Troep effe opgeruimd, volgende krijgt een waarschuwing 
B
last seen Jul 2013
2 postssince 2013
Ik lees hier met veel plezier dat de naam Wish wordt gebruikt. Ik kom uit die omgeving en ik heb en het festival
zien groeien. Ik ga er morgen(weer) heen en ik denk dat dit een van de grootste festivals van NL gaat worden.
Wie is het met mij eens
zien groeien. Ik ga er morgen(weer) heen en ik denk dat dit een van de grootste festivals van NL gaat worden.
Wie is het met mij eens
Welkom.wrote:Ik lees hier met veel plezier dat de naam Wish wordt gebruikt. Ik kom uit die omgeving en ik heb en het festival
Wie is het met mij eens
B
last seen Jul 2013
2 postssince 2013
Ik kom meteen met de deur in huis vallen haha dank je welwrote:Welkom.wrote:Ik lees hier met veel plezier dat de naam Wish wordt gebruikt. Ik kom uit die omgeving en ik heb en het festival
Wie is het met mij eens
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Thumbs up so OP sees this. 
mooi gedaan
vet ook dat t zo half rond loopt
Inderdaad erg vet gedaan. Andere area's zien er zeker net zo netjes uit. Originaliteit is dit jaar erg hoog qua stages. House Area ziet er ook zwaar dik uit..

Last edited by rakkietakkie on , edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
6,064 postssince 2010
Die van vorig jaar was echt optimaal, maar dit is ook zeker wel tof!
Wish
Wat hebben ze dit jaar met klokken
wish een klok, intents een klok en edc ook 
Wat hebben ze dit jaar met klokken
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
2012 zou de wereld zijn vergaan dus alles in teken nu van de tijd dat we nog leven 
Wow :O What a stage! Cant wait to see the main of tomorrowland....
Last edited by Friedel on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2023
1,047 postssince 2011
Allebei ontzettend gave stages, al is de Dedicated wel de mooiste
. Q-Dance kijkt u mee........die van Defqon is vergeleken met deze gewoon een toiletgebouw.
H
Hardtraxx Elite
last seen 3 hours ago
2,170 postssince 2011
Dit zijn pas stages. Echt heel mooi! Defqon is hier echt niks bij
N
Hardtraxx Addict
last seen 15 hours ago
1,519 postssince 2012
Ligt het aan mij of is die ruimte voor de mainstage van Tomorrowland vrij klein? (Met die ophoging om de 'dansvloer')
I think its the same like last year.wrote:Ligt het aan mij of is die ruimte voor de mainstage van Tomorrowland vrij klein? (Met die ophoging om de 'dansvloer')