Ik vind dat logo interessant.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
J
-
H
Troep effe opgeruimd, volgende krijgt een waarschuwing 
-
B
- 2 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
Ik lees hier met veel plezier dat de naam Wish wordt gebruikt. Ik kom uit die omgeving en ik heb en het festival
zien groeien. Ik ga er morgen(weer) heen en ik denk dat dit een van de grootste festivals van NL gaat worden.
Wie is het met mij eens
zien groeien. Ik ga er morgen(weer) heen en ik denk dat dit een van de grootste festivals van NL gaat worden.
Wie is het met mij eens
Welkom.bricovic wrote:Ik lees hier met veel plezier dat de naam Wish wordt gebruikt. Ik kom uit die omgeving en ik heb en het festival
Wie is het met mij eens
-
B
- 2 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
Ik kom meteen met de deur in huis vallen haha dank je welRichardd wrote:Welkom.bricovic wrote:Ik lees hier met veel plezier dat de naam Wish wordt gebruikt. Ik kom uit die omgeving en ik heb en het festival
Wie is het met mij eens
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Thumbs up so OP sees this. 
Van facebook geplukt via via etc etc

mooi gedaan
vet ook dat t zo half rond loopt
Inderdaad erg vet gedaan. Andere area's zien er zeker net zo netjes uit. Originaliteit is dit jaar erg hoog qua stages. House Area ziet er ook zwaar dik uit..

Last edited by rakkietakkie on 06 Jul 2013 09:27, edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Die van vorig jaar was echt optimaal, maar dit is ook zeker wel tof!
Wish
Wat hebben ze dit jaar met klokken
wish een klok, intents een klok en edc ook 
Wat hebben ze dit jaar met klokken
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
2012 zou de wereld zijn vergaan dus alles in teken nu van de tijd dat we nog leven 
Wow :O What a stage! Cant wait to see the main of tomorrowland....
Last edited by Friedel on 07 Jul 2013 01:26, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Allebei ontzettend gave stages, al is de Dedicated wel de mooiste
. Q-Dance kijkt u mee........die van Defqon is vergeleken met deze gewoon een toiletgebouw.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Dit zijn pas stages. Echt heel mooi! Defqon is hier echt niks bij
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ligt het aan mij of is die ruimte voor de mainstage van Tomorrowland vrij klein? (Met die ophoging om de 'dansvloer')
I think its the same like last year.Nijidik wrote:Ligt het aan mij of is die ruimte voor de mainstage van Tomorrowland vrij klein? (Met die ophoging om de 'dansvloer')