Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

De mainstage op TomorrowLand zou een vulkaan met watervallen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zeg niet dat mensen tevreden zijn, ik zeg dat het mij weinig meer doet. Vorige week ook, grote feniks als Hardstyle mainstage, heel mooi gemaakt allemaal, maar als de goede muziek in de tent is ben ik daar te vinden en kan me die hele stage gestolen worden. En het aantal mensen zegt mij ook vrij weinig. Ik ga liever naar een feest met 200 mensen die een vergelijkbare smaak hebben als ik, met een line-up waar ik mijn vingers bij kan aflikken, waarbij de Dj's achter een tafel staan en er geen eindshow is, dan dat ik naar een middelmatige line-up ga, met 60.000 mensen, een grote eindshow met vuurwerk en lasers, en een stage van 1000m². En dan wil ik er ook nog wel meer geld voor betalen ook. :thumbup:


nou mooi lekker blijven doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:27 
 
Hardtraxxer

Op het eind van de introductie filmpje krijg je al een aardig beeld van de toekomstige mainstage. Ik zie inderdaad ook watervallen en het zou mij niets verbazen als ze die uiteindelijk ook in de stage gaan verwerken. Als ze die voorwaartse lijn voortzetten en de stage van vorig jaar willen overtreffen, dan zie ik hun daar wel toe in staat. Ook al klinkt het idee van watervallen in een stage vrij absurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aeacus schreef:
Op het eind van de introductie filmpje krijg je al een aardig beeld van de toekomstige mainstage. Ik zie inderdaad ook watervallen en het zou mij niets verbazen als ze die uiteindelijk ook in de stage gaan verwerken. Als ze die voorwaartse lijn voortzetten en de stage van vorig jaar willen overtreffen, dan zie ik hun daar wel toe in staat. Ook al klinkt het idee van watervallen in een stage vrij absurd.


sensation stond dit jaar vol met fonteinen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:34 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Stage, vuurwerk en lichtshow doen me eerlijk gezegd helemaal niets meer, na 1 of 2 keer heb ik het wel gezien.

Met andere woorden: zet gewoon een DJ-booth neer op een grasveld met planken erop om 10k+ mensen te laten dansen en zet overal geluidsboxen neer. Dan kan de entreeprijs met 30 euro verlaagd worden en zijn mensen tevreden? Kom op, mooie stages en een leuke show draagt wel degelijk bij aan de beleving.


Uiteraard draagt het bij aan de beleving, maar het een kan ook ten koste gaan van het ander of het doet jou als individu werkelijk helemaal niets meer. Dat is gewoon een persoonlijke voorkeur. Sommige gaan puur voor de beleving naar tomorrowland en zien de aanwezige dj's als iets extra's, andere gaan graag naar een of ander karrig aangekleed festivalletje puur om hun favoriete dj's te kunnen zien draaien en de decoratie zal ze aan hun reet roesten. De een komt niet meer of minder voldaan thuis dan de ander. Met beide is niets mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:44 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Aeacus schreef:
Op het eind van de introductie filmpje krijg je al een aardig beeld van de toekomstige mainstage. Ik zie inderdaad ook watervallen en het zou mij niets verbazen als ze die uiteindelijk ook in de stage gaan verwerken. Als ze die voorwaartse lijn voortzetten en de stage van vorig jaar willen overtreffen, dan zie ik hun daar wel toe in staat. Ook al klinkt het idee van watervallen in een stage vrij absurd.


sensation stond dit jaar vol met fonteinen etc.


Heb ik gezien ja. Zag er gaaf uit moet ik zeggen, in zulke aantallen. Maar fonteinen op zich heb ik al vaker gezien op een stage. Ook op tomorrowland vorig jaar. Ik denk dat het creëren van een waterval een grotere uitdaging vormt, met meer mogelijke obstakels. Vrijspelend water dat naar beneden dendert en terug omhoog gepompt moet worden is uiteindelijk iets anders dan een rij beheersbare waterstralen. Vandaar dat ik een waterval toch wel een vrij absurd idee zou vinden, maar indrukwekkend als ze dat weten te realiseren.

Al moet ik wel zeggen dat het zo kan zijn dat ik het mij misschien iets te spectaculair voorstel. Ik zie dan wel echt een waterval voor me met naar beneden denderend water vanaf helemaal boven aan de stage. Dus geen grote douchekop dat het doet laten regenen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Net of beide zaken afhankelijk van elkaar zijn; zat setjes op feesten met mooie stages + vuurwerk /show meegemaakt. B-Front op Qlimax bijvoorbeeld afgelopen jaar.

Eén setje op een heel feest vind ik nogal mager eerlijk gezegd. En ze zijn niet direct afhankelijk, hoewel de voor mij wat interessantere line-ups vaak op kleinere feesten staan en daardoor dus ook minder mensen trekken, waardoor er minder budget is voor vuurwerk/aankleding.

Afbeelding
Persoonlijk één van de betere feestjes ieder jaar en dat er dan alleen maar een HC logo hangt met een paar ledjes nou boehoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:18 
 
Hardtraxx Newbie

Aeacus schreef:
teupie schreef:
Aeacus schreef:
Op het eind van de introductie filmpje krijg je al een aardig beeld van de toekomstige mainstage. Ik zie inderdaad ook watervallen en het zou mij niets verbazen als ze die uiteindelijk ook in de stage gaan verwerken. Als ze die voorwaartse lijn voortzetten en de stage van vorig jaar willen overtreffen, dan zie ik hun daar wel toe in staat. Ook al klinkt het idee van watervallen in een stage vrij absurd.


sensation stond dit jaar vol met fonteinen etc.


Heb ik gezien ja. Zag er gaaf uit moet ik zeggen, in zulke aantallen. Maar fonteinen op zich heb ik al vaker gezien op een stage. Ook op tomorrowland vorig jaar. Ik denk dat het creëren van een waterval een grotere uitdaging vormt, met meer mogelijke obstakels. Vrijspelend water dat naar beneden dendert en terug omhoog gepompt moet worden is uiteindelijk iets anders dan een rij beheersbare waterstralen. Vandaar dat ik een waterval toch wel een vrij absurd idee zou vinden, maar indrukwekkend als ze dat weten te realiseren.

Al moet ik wel zeggen dat het zo kan zijn dat ik het mij misschien iets te spectaculair voorstel. Ik zie dan wel echt een waterval voor me met naar beneden denderend water vanaf helemaal boven aan de stage. Dus geen grote douchekop dat het doet laten regenen. :P


ik zie hun die watervallen als projectieschermen gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha dat zou nog idioter zijn... krijg er steeds meer zin in door deze speculaties :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:32 
 
Hardtraxx Newbie

Een foto opgedoken van TomorrowLand in Mexico
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:41 
 
Hardtraxxer

Eargasmmm schreef:

ik zie hun die watervallen als projectieschermen gebruiken.


Een groot projectiescherm dat een waterval moet suggereren? Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken, maar ook zo "nep" en dat vind ik niets voor hun. Ik verwacht toch wel enige absurditeit van ze. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee andersom, shit projecteren op een waterval, geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:48 
 
Hardtraxx Newbie

Aeacus schreef:
Eargasmmm schreef:

ik zie hun die watervallen als projectieschermen gebruiken.


Een groot projectiescherm dat een waterval moet suggereren? Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken, maar ook zo "nep" en dat vind ik niets voor hun. Ik verwacht toch wel enige absurditeit van ze. :P


Andersom, watervallen waarop beelden worden geprojecteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:52 
 
Hardtraxxer

Ooohw op die manier. Sorry verkeerd begrepen. Dat zou helemaal geniaal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hadden ze vorig jaar sensation toch? Een waterval en dan teksten eruit geknipt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
Andersom, watervallen waarop beelden worden geprojecteerd.

Het idee is niet nieuw, sterker ID&T heeft het in 1998 al gebruikt bij Global Hardcore Nation in Antwerpen
zoals te zien is vanaf 4:45 :) Teksten en het ID&T logo werden geprojecteerd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:44 
 
Hardtraxx Newbie

De TomorrowLand mainstage met de eerste scenery. links op de foto zie je dat er een waterval komt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Eargasmmm schreef:
Andersom, watervallen waarop beelden worden geprojecteerd.

Het idee is niet nieuw, sterker ID&T heeft het in 1998 al gebruikt bij Global Hardcore Nation in Antwerpen
zoals te zien is vanaf 4:45 :) Teksten en het ID&T logo werden geprojecteerd.



Dat gebruiken ze in de Efteling ook als ik het me goed herinner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
De TomorrowLand mainstage met de eerste scenery. links op de foto zie je dat er een waterval komt.

Afbeelding


Jup. Denk dat je gelijk hebt. De mainstage zal er denk ik, of ja.. weet ik wel zeker, uit zien als in de teaser op 3:10 :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 08:48 
 
Hardtraxx Newbie

Diageo schreef:
Eargasmmm schreef:
De TomorrowLand mainstage met de eerste scenery. links op de foto zie je dat er een waterval komt.

Afbeelding


Jup. Denk dat je gelijk hebt. De mainstage zal er denk ik, of ja.. weet ik wel zeker, uit zien als in de teaser op 3:10 :)


Zou wel leuker zijn als ze de Q-stage soortgelijk thematiseren, maar dan de "darkside" van het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Eargasmmm schreef:
Diageo schreef:
Eargasmmm schreef:
De TomorrowLand mainstage met de eerste scenery. links op de foto zie je dat er een waterval komt.

Afbeelding


Jup. Denk dat je gelijk hebt. De mainstage zal er denk ik, of ja.. weet ik wel zeker, uit zien als in de teaser op 3:10 :)


Zou wel leuker zijn als ze de Q-stage soortgelijk thematiseren, maar dan de "darkside" van het verhaal.


Tegenwoordig kun je er eerder een bloemetjesveld van maken met regenboogjes en eenhoorns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:07 
 
Hardtraxx Newbie

De 2de mainstage op Tomorrowland. In de vorm van een vlinder zoals het embleem.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede mainstage?
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen