Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Graag foto's van de stages! Mochten jullie HT nog checken als je daar bent!
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
View on YouTube

deze uploader heeft verschillende gedeeltes gefilmd met redelijke kwaliteit, alleen t geluid is minder.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Image
Image
Image
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
That is one ugly mofo' main xd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wish.
Wish Outdoor wrote: Dag 5 van de opbouw is aangebroken. Wij zijn benieuwd of jullie kunnen raden welke #wishoutdoor stage hier in opbouw is?! (hij wordt nog wat groter ;) )
Image
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Er zitten nog wat gaten in de mainstage. Was het geld op Q-Dance?
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Saaie en magere stage zeg.. Blue en Black zien er in ieder geval stuk beter uit.
sinds ze bij Almere strand weg zijn heb ik het gevoel dat de inspiratie op is bij Q-Dance... de stages worden met het jaar kleiner en minder interessant om naar te kijken.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ik vind die stage van Wish er ook nog maar mager uitzien ja.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Forbidden Phobia wrote:Saaie en magere stage zeg.. Blue en Black zien er in ieder geval stuk beter uit.
sinds ze bij Almere strand weg zijn heb ik het gevoel dat de inspiratie op is bij Q-Dance... de stages worden met het jaar kleiner en minder interessant om naar te kijken.
Die van vorig jaar was wel vet!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
wootum wrote:Ik vind die stage van Wish er ook nog maar mager uitzien ja.
:lol:

Nee serieus, die stellage is wel best hoog... en als ik in mijn hoofd heb hoe vet de stages vorig jaar waren, schept dat goede hoop :D
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
EDC Las Vegas

Basscon

Image
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
hurricane wrote:EDC Las Vegas

Basscon

Image
Ziekelijke stage! :oh:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
ziet er idd ziek uit, alleen lijkt nog niet helemaal af door die kale steigers xd
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
tijntjuh120 wrote:ziet er idd ziek uit, alleen lijkt nog niet helemaal af door die kale steigers xd
Holy shit wat een stage, 100x beter dan die van DQ1 dit jaar. Die steigers maken het júist vet, ziet er heerlijk industrieel uit ^^
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Fuzzylogic wrote:
Forbidden Phobia wrote:Saaie en magere stage zeg.. Blue en Black zien er in ieder geval stuk beter uit.
Die van vorig jaar was wel vet!
Ook tegenvallend vond ik. Wel beter als die van 2011 en 2013. :P

Due EDC Basscon stage ziet er gruwelijk uit :woot:
Hardtraxx Veteran
Dit is mainstage EDC (Kinetic fields), waar Headhunterz zojuist heeft afgesloten. Deze foto is van iets eerder.

Echt een ziekelijk grote stage :oh: Lijkt me alleen wat lastig met halen van drinken :huh:

Image

Image

Image

Image
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
En met losgaan bijvoorbeeld. Doe mij maar een zaaltje zoals het klokgebouw, of een stage zoals TMS op de Qontinent. Heb helemaal niks met dit soort immense menigtes.
Hardtraxx Veteran
TiMOTHYb wrote:En met losgaan bijvoorbeeld. Doe mij maar een zaaltje zoals het klokgebouw, of een stage zoals TMS op de Qontinent. Heb helemaal niks met dit soort immense menigtes.
Klopt ruimte is ook een probleem maar dat kun je met kleinere uitverkochte locaties ook hebben
Ik hou juist wel van dat grote en dan proberen een goede plek te vinden :cool:
S
TiMOTHYb wrote:En met losgaan bijvoorbeeld. Doe mij maar een zaaltje zoals het klokgebouw, of een stage zoals TMS op de Qontinent. Heb helemaal niks met dit soort immense menigtes.
Oke
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
''Ik ga naar een festival, maar ik hou niet van menigtes''

Beetje raar, haha
J
He W0uT3R van Q-Dance, als je dan iemand quote, quote dan ook zijn daadwerkelijke woorden en ga niet zelf dingen verzinnen.

Ik snap TiMOTHYb wel. Zit toch wel een verschil in een menigte van 1.000 vs. 50.000.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja ik had het inderdaad specifiek over dit soort immense menigtes. Met het Gelredome bijvoorbeeld nooit zoveel moeite. Decibel mainstage rond de afsluiting dat soort werk.

Yo Spablauw, ouwe house-belg. Zelf nog iets nuttigs weten te verzinnen?
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Junkenlul wrote:He W0uT3R van Q-Dance, als je dan iemand quote, quote dan ook zijn daadwerkelijke woorden en ga niet zelf dingen verzinnen.

Ik snap TiMOTHYb wel. Zit toch wel een verschil in een menigte van 1.000 vs. 50.000.
Wow, sorry hoor! Dat is gewoon hoe ik 't interpreteerde...
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Spablauw wrote:
Oke
Dat begint ook een trend te worden hier..
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Basshunterzz wrote:
Spablauw wrote:
Oke
Dat begint ook een trend te worden hier..
Ja