EDC LV Basscon stage

Je ziet niks meer als die andere fotos:pSoundmasher wrote:http://dennisvandenbroek.nl/Defqon_1_Walibi_Biddinghuizen_2013/933:Opbouw_mainstage_Defqon_1_Biddinghuizen_2013.html
iMark wrote:Wish Outdoor opbouw is begonnen, de main gaat er denk ik heel dik uit zien!![]()
30 meter hoog wordt hij inderdaad. Ben benieuwd!EDinnis wrote:Heb gehoord dat mainstage 35 meter hoog word!iMark wrote:Wish Outdoor opbouw is begonnen, de main gaat er denk ik heel dik uit zien!![]()
[plaatje]

Wat een verschil met de eerder vrijgegeven tekening. Dit is ook echt totaal anders met wat ze normaal altijd hebben neergezet. Ik ben positief verrast. Niet verwacht.StephanKetz wrote:EDC LV Mainstage
EDC LV Basscon stage
Duidelijk inspiratie gehaald uit de ontwerpen van Tomorrowland!StephanKetz wrote:EDC LV Mainstage
EDC LV Basscon stage
Is dat niet een overkapping voor het eetgedeelte?Lexs wrote:http://dennisvandenbroek.nl/Defqon_1_Walibi_Biddinghuizen_2013/934:Opbouw_Defqon_1_19_06_2013.html
En weer een nieuwe foto! De Blue tent ziet er echt gigantisch uit...
Nee joh van Intents!!!Deenite wrote:Duidelijk inspiratie gehaald uit de ontwerpen van Tomorrowland!StephanKetz wrote:EDC LV Mainstage
EDC LV Basscon stage

Beetje een cliffhanger dit.styl0w wrote:Het decor van de blue is echt SICK! Ik ben vandaag gaan helpen opbouwen daar. Echt waar. Super dik.
Dat maakt het juist mooi.Richardd wrote:Beetje een cliffhanger dit.styl0w wrote:Het decor van de blue is echt SICK! Ik ben vandaag gaan helpen opbouwen daar. Echt waar. Super dik.

Ik vind het er zo echt klein uitzien, weet niet waarom...Rossieking wrote:
Had het toch goed dat de black en silver op die plekken stonden
Raefix wrote: Ook iets... in de floorplan staat een indiaan met een grote tooi op ze hoofd.. en gezien ze nu dat tribal logo hebben nagemaakt van de floorplan bij de black ben ik benieuwd hoe ze het podium van de blue zullen makenzal best bruut zijn als t een groot boos indianen hoofd is met verentooi ter opvulling