Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:45 

Hardtraxx Crew

Bouwen ze de Bijlmer na ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:51 

Hardtraxxer

https://twitter.com/BerryFCU/status/347268483828051968/photo/1

Black vanaf de voorkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:04 

Die jongeman in dat gele shirt heeft binnenkort geen werk meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:05 

Hardtraxxer

Staan meer foto´s bij hem

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:05 

Hardtraxx Addict

Junkenlul schreef:
Die jongeman in dat gele shirt heeft binnenkort geen werk meer

correct xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:14 

Hardtraxxer

Volgens mij staat de black op de plek waar in 2011 de purple stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:44 

Hardtraxx Veteran

Ja idd dat dacht ik ook, iig niet waar het vorig jaar stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 13:29 

Hardtraxxer

Dit is best vet gedaan ! lache ook dat ze een tribal design podium maken haha :lol:

Zal er zeker vet er uit ziet wanneer alle lampjes aan zijn.

Ook iets... in de floorplan staat een indiaan met een grote tooi op ze hoofd.. en gezien ze nu dat tribal logo hebben nagemaakt van de floorplan bij de black ben ik benieuwd hoe ze het podium van de blue zullen maken :D zal best bruut zijn als t een groot boos indianen hoofd is met verentooi ter opvulling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 13:53 

Hardtraxxer

En de silver op de plek van de black in 2011 :D aan de achtbaan te zien in de achtergrond

EDC stage is huge :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:34 

Hardtraxx Addict

Morgen ga ik een dagje mee helpen bij het opbouwen van een stage van DefQon. Kijken of ik mezelf al in de blue geloodst kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:31 

Hardtraxx Addict

Raefix schreef:
ben ik benieuwd hoe ze het podium van de blue zullen maken :D zal best bruut zijn als t een groot boos indianen hoofd is met verentooi ter opvulling :thumbsup:

Lijkt me haast wel.. aangezien je bij de Silver ook al een doodskopje aan de linkerkant ziet staan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:47 

Hardtraxx Addict

Wat een graflelijke Black nondeju.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:04 

styl0w schreef:
Morgen ga ik een dagje mee helpen bij het opbouwen van een stage van DefQon. Kijken of ik mezelf al in de blue geloodst kan krijgen.

He whut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
En wat krijgen wij... :lol:

idd, de tijd van vette stages is ook zo goed als over geloof ik. laatste jaren was eigenlijk alleen de decibel van redelijke omvang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:31 

teupie schreef:
Steffnov schreef:
En wat krijgen wij... :lol:

idd, de tijd van vette stages is ook zo goed als over geloof ik. laatste jaren was eigenlijk alleen de decibel van redelijke omvang

Wish, Tomorrowland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:44 

Hardtraxxer

Ben nog niet onder de indruk van de stages op Defqon. Ik vond ze vroeger toch wel toonaangevend op dat vlak en bij dit 10jarig jubileum had ik toch wel iets meer indrukwekkender verwacht. Ik mis de innovatie en creativiteit. Vooral gebaseerd op de stages van de kleinere festivals die wij dit jaar hebben gehad lijkt dit meer iets voor daar. Waarmee ik wil aantonen wat vandaag de dag het niveau is qua stage design van de kleinere festivals, hoog. Maar goed, we zullen zien. Als ze de achterkant van de main nog eens even goed opvullen en het allemaal wat verder in de breedte trekken, kan het nog wat worden. Ze hebben nog even.

Met de mainstage van EDC hebben ze zich een beetje laten inspireren door Tomorrowland stage van vorig jaar. Op de tekening te zien wordt het zoals gewoonlijk weer één groot buiten bioscoop, het is en blijft Vegas, maar de verdere vormgeving ziet er allemaal heel bekend uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met zo'n formaat zal het sowieso imposant zijn en wanneer de zon onder gaat en de lichtjesparade kan beginnen, dan ook net zo indrukwekkend, maar op klaarlichte dag vond ik hun stages tot nu toe niet echt sfeervol. Echter, het festival heet niet voor niets Electric... Maar wat mij opvalt is dat de DJ een zeer centrale rol speelt daar en de basis neerkomt op een pinkpop podium met draaitafel in het midden. Wat ze overigens wel steeds beter weten aan te kleden, zie de verbetering van de laatste Ultra Miami.

Deze komt er ook weer te staan. Blijf dat een mooi ding vinden, voor avonds dan. Vult de omgeving wat meer op met de voordelen van een tent, zonder de nadelen van een tent.

Afbeelding

Afbeelding

Oh, en hallo. Ik heb mij hier ook maar eens aangemeld. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Heb het natuurlijk niet over tomorrowland.

Wish was inderdaadl wel leuk

mysteryland, dancevalley etc etc komt niet in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:54 

Hardtraxx Veteran

Aeacus schreef:
Met de mainstage van EDC hebben ze zich een beetje laten inspireren door Tomorrowland stage van vorig jaar. Op de tekening te zien wordt het zoals gewoonlijk weer één groot buiten bioscoop, het is en blijft Vegas, maar de verdere vormgeving ziet er allemaal heel bekend uit.

Het grote verschil met EDC en de stages van Q-dance vind ik, dat bij EDC vooral grote elementen worden gebruikt. Zoals grote LED schermen.
Wel mooi maar het bijzondere aan wat Q-dance doet zijn de kleine details. Iedere keer als je kijkt zie je weer wat nieuws.
Dat zag je bijvoorbeeld bij de Q-Dance stage vorig jaar op EDC, Mysteryland in Nederland en Chili.
Niet zozeer het formaat, want meters maken is niet zo moeilijk, maar de details en invulling zijn bij Q-Dance uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:33 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Aeacus schreef:

Het grote verschil met EDC en de stages van Q-dance vind ik, dat bij EDC vooral grote elementen worden gebruikt. Zoals grote LED schermen.
Wel mooi maar het bijzondere aan wat Q-dance doet zijn de kleine details. Iedere keer als je kijkt zie je weer wat nieuws.
Dat zag je bijvoorbeeld bij de Q-Dance stage vorig jaar op EDC, Mysteryland in Nederland en Chili.
Niet zozeer het formaat, want meters maken is niet zo moeilijk, maar de details en invulling zijn bij Q-Dance uniek.

Ja EDC maakt er nogal een buitenbioscoop van, zoals ik al aangaf. Een vierkante concert doos en daar een hoop schermen op plakken. Dat was eveneens mijn kritiek. Leuk voor in de avond maar (ook) voor mijn gevoel beetje sfeerloos voor overdag. Al moet je het idee achter de edc stages wel een beetje zien vanuit de geest van hun concept. In Nederland werken we gewoon veel meer met thema's. Het ontwerp verwijst vaak naar iets.

Wat betreft jouw laatste opmerking, wat betreft voor Q-dance in het algemeen geef ik je gelijk, maar als ik kijk naar hun paradepaardje Defqon, dan zie ik die innovativiteit en creativiteit niet meer echt terug.
De stage van 2010 is zo'n voorbeeld van de kwaliteiten die jij prijst. Vergeleken met de meer opvullende stages van daarvoor niet echt imposant en naar mijn mening toen, best wel leeg, maar wel zeer uniek en creatief destijds. Of die windmolen op Mysteryland, dat ding draaide ook nog eens... voor in die tijd en dan ook nog eens "slechts" als gehoste stage... De rest was niet eens meer interessant om te zien. Laatste Defqon stage dat indruk maakte was 2011. Alleen de locatie was ruk. Veel te open voor zo'n bouwwerk. Het zat er maar een beetje eenzaam in het veld.
Ik denk dat we vandaag de dag vooral gewoon veel te verwend zijn en we daardoor niet meer zo snel onder de indruk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

Aeacus schreef:
Wat betreft jouw laatste opmerking, wat betreft voor Q-dance in het algemeen geef ik je gelijk, maar als ik kijk naar hun paradepaardje Defqon, dan zie ik die innovativiteit en creativiteit niet meer echt terug.
De stage van 2010 is zo'n voorbeeld van de kwaliteiten die jij prijst. Vergeleken met de meer opvullende stages van daarvoor niet echt imposant en naar mijn mening toen, best wel leeg, maar wel zeer uniek en creatief destijds. Of die windmolen op Mysteryland, dat ding draaide ook nog eens... voor in die tijd en dan ook nog eens "slechts" als gehoste stage... De rest was niet eens meer interessant om te zien. Laatste Defqon stage dat indruk maakte was 2011. Alleen de locatie was ruk. Veel te open voor zo'n bouwwerk. Het zat er maar een beetje eenzaam in het veld.
Ik denk dat we vandaag de dag vooral gewoon veel te verwend zijn en we daardoor niet meer zo snel onder de indruk zijn.

Klopt 2011 was erg indrukwekkend, erg veel details. Evenzo was dat in 2007 en 2009, Almere strand. Dit jaar lijkt wel beter te worden dan vorig jaar. Oh en in Australie doen ze het trouwens ook goed ;)
Ben het ook wel met je eens dat we verwend aan het worden zijn. Maar we betalen er ook goed voor dus je mag wat verwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:03 

Hardtraxx Addict

Mainstage 2008 Defqon was bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:24 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
styl0w schreef:

He whut?

TRSH en Biki90 staan er samen met een area. Stelt niet zo gek veel voor, maar ga helpen met opbouwen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 20:53 

styl0w schreef:
stefaneke schreef:
styl0w schreef:

He whut?

TRSH en Biki90 staan er samen met een area. Stelt niet zo gek veel voor, maar ga helpen met opbouwen ;)

Wat houd die stage zoal in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:09 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
stefaneke schreef:
styl0w schreef:

He whut?

Wat houd die stage zoal in?

Oke. Ik ga even off topic mensen ;)
Ze gaan een voetbalveld bouwen (onzin dingetje, ipv gras komen er waarschijnlijk tapijten te liggen ofso). Er komt een tribune bij en er wordt qua muziek echt van alles gedraaid. Van minimal, techno, dubstep, naar early hardcore als in; Ruffneck rules the artcore scene..

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1005121_10151628391559526_1975430023_n.jpg

Ik ga mee opbouwen, maar zal tijdens het festival weinig daar te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 09:46 

Hardtraxx Veteran

Wish Outdoor opbouw is begonnen, de main gaat er denk ik heel dik uit zien! :worship:

Afbeelding
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen