Bouwen ze de Bijlmer na ofzo
https://twitter.com/BerryFCU/status/347 ... 68/photo/1
Black vanaf de voorkant.
correctJunkenlul wrote:Die jongeman in dat gele shirt heeft binnenkort geen werk meer
Lijkt me haast wel.. aangezien je bij de Silver ook al een doodskopje aan de linkerkant ziet staan!!Raefix wrote: ben ik benieuwd hoe ze het podium van de blue zullen makenzal best bruut zijn als t een groot boos indianen hoofd is met verentooi ter opvulling
He whut?styl0w wrote:Morgen ga ik een dagje mee helpen bij het opbouwen van een stage van DefQon. Kijken of ik mezelf al in de blue geloodst kan krijgen.
idd, de tijd van vette stages is ook zo goed als over geloof ik. laatste jaren was eigenlijk alleen de decibel van redelijke omvangSteffnov wrote:En wat krijgen wij...
Wish, Tomorrowland...teupie wrote:idd, de tijd van vette stages is ook zo goed als over geloof ik. laatste jaren was eigenlijk alleen de decibel van redelijke omvangSteffnov wrote:En wat krijgen wij...

Het grote verschil met EDC en de stages van Q-dance vind ik, dat bij EDC vooral grote elementen worden gebruikt. Zoals grote LED schermen.Aeacus wrote: Met de mainstage van EDC hebben ze zich een beetje laten inspireren door Tomorrowland stage van vorig jaar. Op de tekening te zien wordt het zoals gewoonlijk weer één groot buiten bioscoop, het is en blijft Vegas, maar de verdere vormgeving ziet er allemaal heel bekend uit.
Ja EDC maakt er nogal een buitenbioscoop van, zoals ik al aangaf. Een vierkante concert doos en daar een hoop schermen op plakken. Dat was eveneens mijn kritiek. Leuk voor in de avond maar (ook) voor mijn gevoel beetje sfeerloos voor overdag. Al moet je het idee achter de edc stages wel een beetje zien vanuit de geest van hun concept. In Nederland werken we gewoon veel meer met thema's. Het ontwerp verwijst vaak naar iets.hurricane wrote:Het grote verschil met EDC en de stages van Q-dance vind ik, dat bij EDC vooral grote elementen worden gebruikt. Zoals grote LED schermen.Aeacus wrote: Met de mainstage van EDC hebben ze zich een beetje laten inspireren door Tomorrowland stage van vorig jaar. Op de tekening te zien wordt het zoals gewoonlijk weer één groot buiten bioscoop, het is en blijft Vegas, maar de verdere vormgeving ziet er allemaal heel bekend uit.
Wel mooi maar het bijzondere aan wat Q-dance doet zijn de kleine details. Iedere keer als je kijkt zie je weer wat nieuws.
Dat zag je bijvoorbeeld bij de Q-Dance stage vorig jaar op EDC, Mysteryland in Nederland en Chili.
Niet zozeer het formaat, want meters maken is niet zo moeilijk, maar de details en invulling zijn bij Q-Dance uniek.
Klopt 2011 was erg indrukwekkend, erg veel details. Evenzo was dat in 2007 en 2009, Almere strand. Dit jaar lijkt wel beter te worden dan vorig jaar. Oh en in Australie doen ze het trouwens ook goedAeacus wrote:Wat betreft jouw laatste opmerking, wat betreft voor Q-dance in het algemeen geef ik je gelijk, maar als ik kijk naar hun paradepaardje Defqon, dan zie ik die innovativiteit en creativiteit niet meer echt terug.
De stage van 2010 is zo'n voorbeeld van de kwaliteiten die jij prijst. Vergeleken met de meer opvullende stages van daarvoor niet echt imposant en naar mijn mening toen, best wel leeg, maar wel zeer uniek en creatief destijds. Of die windmolen op Mysteryland, dat ding draaide ook nog eens... voor in die tijd en dan ook nog eens "slechts" als gehoste stage... De rest was niet eens meer interessant om te zien. Laatste Defqon stage dat indruk maakte was 2011. Alleen de locatie was ruk. Veel te open voor zo'n bouwwerk. Het zat er maar een beetje eenzaam in het veld.
Ik denk dat we vandaag de dag vooral gewoon veel te verwend zijn en we daardoor niet meer zo snel onder de indruk zijn.
TRSH en Biki90 staan er samen met een area. Stelt niet zo gek veel voor, maar ga helpen met opbouwenstefaneke wrote:He whut?styl0w wrote:Morgen ga ik een dagje mee helpen bij het opbouwen van een stage van DefQon. Kijken of ik mezelf al in de blue geloodst kan krijgen.
Wat houd die stage zoal in?styl0w wrote:TRSH en Biki90 staan er samen met een area. Stelt niet zo gek veel voor, maar ga helpen met opbouwenstefaneke wrote:He whut?styl0w wrote:Morgen ga ik een dagje mee helpen bij het opbouwen van een stage van DefQon. Kijken of ik mezelf al in de blue geloodst kan krijgen.
Oke. Ik ga even off topic mensenstefaneke wrote:Wat houd die stage zoal in?stefaneke wrote:TRSH en Biki90 staan er samen met een area. Stelt niet zo gek veel voor, maar ga helpen met opbouwenstyl0w wrote:
He whut?