Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
In deze tijd van schaarste wbt personeel zie ik iemand minder snel ontslagen worden. En dat zie je terug. Steeds makkelijker worden er dingen gelekt.


Dit zou natuurlijk kunnen maar hier kan ik niet over oordelen. Overigens zijn de meeste foto's van Defqon genomen van zo'n weg naast het terrein die (correct me if i'm wrong) voor iedereen toegankelijk is.


Afbeelding


Afbeelding

Lijkt wel wat op een heggenschaar! een duidelijke tribute aan de man achter Party Opbouw Foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt wel een beetje alsof dat middelste ook een poppetje wordt. Maar dan de opper ninja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of is dat harnas van die samurai gemaakt van afvalbakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ligt het aan mij of is dat harnas van die samurai gemaakt van afvalbakken?


Albatrots schreef:
Ziet er veelbelovend uit! Ga mn best doen dit topic maar te vermijden om toch nog iets van de verrassing over te houden. Creatief gebruik wel van prullenbakken bij die samurai :P


Goed gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil ik straks mijn troep weggooien, hebben ze geen prullenbakken want die zitten in de stage verwerkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kearl, wat de fock wordt dit voor een gevaarte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 12:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 12:54 
 
Hardtraxxer

Een uil als stage? Eerste keer dat ik niet ga sinds 2016.. het is zwaar achteruit gegaan kwa muziek, sfeer, gevoel sinds 2020. Qlimax 2019 was het eindpodium en het piekpunt van hardstyle met nog leuke melodien en sfeer en gevoel in tracks. 110 euro voor een dag ticket is helemaal te gek daarnaast. Jammer dat het project one album nooit is gekomen, gaat hem in de huidige tijd ook echt niet meer worden met de style van nu. Dit lijkt erg op de 2013-2016 periode waar alles verrawde. Hopelijk wordt het in 2024/2025 weer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 13:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Een uil als stage? Eerste keer dat ik niet ga sinds 2016.. het is zwaar achteruit gegaan kwa muziek, sfeer, gevoel sinds 2020. Qlimax 2019 was het eindpodium en het piekpunt van hardstyle met nog leuke melodien en sfeer en gevoel in tracks. 110 euro voor een dag ticket is helemaal te gek daarnaast. Jammer dat het project one album nooit is gekomen, gaat hem in de huidige tijd ook echt niet meer worden met de style van nu. Dit lijkt erg op de 2013-2016 periode waar alles verrawde. Hopelijk wordt het in 2024/2025 weer beter.

Niemand verplicht je om te gaan kerel. Daarnaast is dit het opbouw topic, voor het feest moet je in een andere zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Een uil als stage? Eerste keer dat ik niet ga sinds 2016.. het is zwaar achteruit gegaan kwa muziek, sfeer, gevoel sinds 2020. Qlimax 2019 was het eindpodium en het piekpunt van hardstyle met nog leuke melodien en sfeer en gevoel in tracks. 110 euro voor een dag ticket is helemaal te gek daarnaast. Jammer dat het project one album nooit is gekomen, gaat hem in de huidige tijd ook echt niet meer worden met de style van nu. Dit lijkt erg op de 2013-2016 periode waar alles verrawde. Hopelijk wordt het in 2024/2025 weer beter.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding


De UV, lijkt mij een oog!


Afbeelding

Update RED. Kwaliteit van de foto is echt knaken, kan niet zien wat het moet voorstellen. Wordt iig één van de ziekste stages aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja super dik! Het doet me heel erg denken aan Tomorrowland door alle diepte die in de stage verwerkt is! Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt mega dik! Ben heel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Wenzel schreef:
Revolting Against schreef:
Ik weet trouwens niet of het hier al eens ter sprake is gekomen, maar krijgen de bedrijven die dit opbouwen niet een soort protocol/regels van Q-Dance (en andere organisatoren) dat er geen foto's of video's genomen mogen worden van de opbouw?

Ik vind het tof om te zien hoor, maar ik kan me voorstellen dat een organisatie als Q niet blij is met het lekken van dergelijke foto's. Die willen natuurlijk pas dat de bezoeker die experience op de dag zelf krijgt.


Jazeker, daar zijn regels voor. Vaak zijn de foto's die verschijnen ook een beetje slecht genomen om deze reden. Je kan niet voor het podium staan om even mooi recht van voren een duidelijke foto te maken want als je gesnapt wordt dan kun je ontslagen worden. Uit een interview van Hard News met Unity Event Crew:

Recent kwam het bericht dat een podiumbouwer bij Defqon is ontslagen omdat zijn opbouwfoto op social media terecht kwam. Mike (van Unity Event Crew) vindt het vrij logisch dat hier bepaalde regels voor gelden, zoals geen foto’s maken voorafgaand aan een event: “Op grote festivals wordt er vaak extra aandacht aan besteed. Iedereen die in de evenementenbranche zit, weet dat ze uit moeten kijken met foto’s van de opbouw op social media. Dit is bekend en wordt ook meteen bij de nieuwe jongens bekend gemaakt. Het zou jammer zijn als de mensen alles al zien voordat ze naar een festival gaan.”

In deze tijd van schaarste wbt personeel zie ik iemand minder snel ontslagen worden. En dat zie je terug. Steeds makkelijker worden er dingen gelekt.



Hier wil ik wel even op reageren. Ik heb langere tijd meegeholpen met Wish Outdoor festival en dan voornamelijk in de opbouw. Destijds heb ik een keer een foto geplaatst hier en de organisatie wist precies waar en wanneer deze gemaakt is. Wish maakte destijds gebruik van hun "keet" als camerapunt om zo hun stage te timelapsen.

Ja, ik ben aangesproken, en nee ik ben niet verwijderd van het terrein. Wel vriendelijk verzocht dat niet nogmaals te doen aangezien het dan met een geldboete was. En ja je tekent contracten vooraf.

Praat nu wel over 8 a 9 jaar geleden trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ja, ik ben aangesproken, en nee ik ben niet verwijderd van het terrein.

Wanbeleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om nog terug te komen op de main: 'wat' zagen jullie? Bij de eindshow op zondag stond ik er iets schuin voor en met de belichting op bepaalde momenten zag ik, naast de 2 krijgers / samurais, als hoofdonderdeel een tempel / Japans huis. Was dit het ook volgens jullie? En zo ja, hebben jullie foto's voorbij zien komen waar hij goed uitgelicht werd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de main er in de opbouw foto's ook wel wat indrukwekkender uit zien maar vond het wel een vet bouw werk met veel details.

Nou moet ik zeggen dat ik er alleen een uurtje power hour bij heb gestaan dus misschien niet het beste beeld van de stage. Maar vgm moest het een soort van tempelvoorstellen ofzo? Dat maakte ik er in ieder geval van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Om nog terug te komen op de main: 'wat' zagen jullie? Bij de eindshow op zondag stond ik er iets schuin voor en met de belichting op bepaalde momenten zag ik, naast de 2 krijgers / samurais, als hoofdonderdeel een tempel / Japans huis. Was dit het ook volgens jullie? En zo ja, hebben jullie foto's voorbij zien komen waar hij goed uitgelicht werd?


Overdag zag ik ook een temple met 2 bewakers met een doorgang aka ''path'', in de avond ging lampen zo aan dat er een figuur ontstond in het midden, een ''warrior''
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dreamfields podia in onderstaand artikel:
https://www.gelderlander.nl/zevenaar/al ... ~a77b787a/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 21:05 
 
Hardtraxxer

Dreamfields bevestigd het gevoel wat ik een beetje had na Defqon.
Beter breder dan hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben het met je eens qua breder/hoger discussie, maar in deze stage zit helemaal 0 inhoud.

Edit; zie nu die paradijsvogel, is al een stuk gaver, maar alsnog niet heel veel detail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ben het met je eens qua breder/hoger discussie, maar in deze stage zit helemaal 0 inhoud.

Edit; zie nu die paradijsvogel, is al een stuk gaver, maar alsnog niet heel veel detail.

Misschien komt het in de avond meer tot leven. Maar inderdaad, voor een groot gedeelte is de hardstyle stage een gekleurd doek voor heel veel steigerwerk. Voor de beginnende festivaller zal het er imposant uitzien.
Maar veel detail a la DQ1 main is er niet. Budget zal ook een factor zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dreamfields vergelijken met Defqon? Wat?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dreamfields vergelijken met Defqon? Wat?? :P

Ja het is gewaagd :P maar slaat wel zwaar uit in het voordeel van DQ1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de hardstyle mainstages van Dreamfields van een paar jaar terug pakt kun je die prima vergeijken met grote festivals (misschien geen Defqon of Intents) maar die waren 10 keer boeiender en conceptueel sterker dan bijv de Decibel mainstages.

Kan me nog een soort jurassic park stage met bewegende dinosaurrussen herinneren bijvoorbeeld. Dat was echt tering vet.
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen