Ze hadden idd gezegd dat ze de “phoenix” zouden hergebruiken, maar als ik het zo zie wordt het de phoenix van Dreamfields Mexico 2018 en niet die van NL editie 2013?THArdstyler wrote:Jammer om te zien dat ze (waarschijnlijk gedwongen) een stage hergebruiken. Tuurlijk gebeurt het op Defqon ook, maar vond dat toch in mindere mate.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Misschien doen ze de phoenix nu wel bij de house.THArdstyler wrote:Jammer om te zien dat ze (waarschijnlijk gedwongen) een stage hergebruiken. Tuurlijk gebeurt het op Defqon ook, maar vond dat toch in mindere mate.
Hij heeft er Hardstyle bij staan en aan de plek te zien klopt dat ook wel.Rickzel wrote:Misschien doen ze de phoenix nu wel bij de house.THArdstyler wrote:Jammer om te zien dat ze (waarschijnlijk gedwongen) een stage hergebruiken. Tuurlijk gebeurt het op Defqon ook, maar vond dat toch in mindere mate.
Hee, lezen en fatsoenlijk uit m'n doppen kijken zijn niet m'n sterkste eigenschappen dat weet je!THArdstyler wrote:Hij heeft er Hardstyle bij staan en aan de plek te zien klopt dat ook wel.Rickzel wrote:Misschien doen ze de phoenix nu wel bij de house.THArdstyler wrote:Jammer om te zien dat ze (waarschijnlijk gedwongen) een stage hergebruiken. Tuurlijk gebeurt het op Defqon ook, maar vond dat toch in mindere mate.
Hergebruikte stage? ben al eens op een andere editie geweest waar die achtbaan werd gebruikt.
Was dat niet een andere achtbaan?
Zou kunnen, vind het op deze foto iig nog verre van indrukwekkend.Delt-A wrote:Was dat niet een andere achtbaan?
Ze hebben in 2013 wel een zelfde soort thema gehad, Carnival Of Doom. Dit jaar met Hell Of A Ride een pretpark. Daar zat toen inderdaad wel ook een achtbaan in de stage verwerkt.Rickzel wrote:Hergebruikte stage? ben al eens op een andere editie geweest waar die achtbaan werd gebruikt.
aah ja dan was ik er die editie, kan me niet helemaal voor de geest halen hoe dat toen was. Maar zal wel. Sowieso is Dominator nooit écht heeeeeeeel bijzonder qua mainstage.Jordy wrote:Ze hebben in 2013 wel een zelfde soort thema gehad, Carnival Of Doom. Dit jaar met Hell Of A Ride een pretpark. Daar zat toen inderdaad wel ook een achtbaan in de stage verwerkt.Rickzel wrote:Hergebruikte stage? ben al eens op een andere editie geweest waar die achtbaan werd gebruikt.
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Nooit heel bijzonder nee, maar vind de main normaal gesproken altijd wel dik. Dit lijkt, tot nu toe in ieder geval, heel erg underwhelming en zelfs een beetje lelijk.Rickzel wrote:aah ja dan was ik er die editie, kan me niet helemaal voor de geest halen hoe dat toen was. Maar zal wel. Sowieso is Dominator nooit écht heeeeeeeel bijzonder qua mainstage.Jordy wrote:Ze hebben in 2013 wel een zelfde soort thema gehad, Carnival Of Doom. Dit jaar met Hell Of A Ride een pretpark. Daar zat toen inderdaad wel ook een achtbaan in de stage verwerkt.Rickzel wrote:Hergebruikte stage? ben al eens op een andere editie geweest waar die achtbaan werd gebruikt.
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Kom maar met die decibel pics
Moet je even op Miwer z'n facebookpagina kijken.ijssie wrote:Kom maar met die decibel pics
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Sorry man ben oud heb geen social media maar je kan het gelukkig zien zonder account dus kijken of het delen werkt:Joey wrote:Moet je even op Miwer z'n facebookpagina kijken.ijssie wrote:Kom maar met die decibel pics

Vind de main niet écht heel mooi. Misschien in het echt indrukwekkender.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 1 day ago
Wat moet het ook voorstellen?
Moet het iets voorstellen dan?Riiss wrote:Wat moet het ook voorstellen?
Als het toch een mooi/groot/imposant ding is om te zien?
Als wat zou je bijv. de Defqon 2019 stage omschrijven?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Lijkt me een skyline van gebouwen. Een beetje een ali express versie van de Intents Mainstage een tijd terug.Riiss wrote:Wat moet het ook voorstellen?
Je bedoelt WishBasshunterzz wrote:Lijkt me een skyline van gebouwen. Een beetje een ali express versie van de Intents Mainstage een tijd terug.Riiss wrote:Wat moet het ook voorstellen?
Nuracore wrote:Je bedoelt WishBasshunterzz wrote:Lijkt me een skyline van gebouwen. Een beetje een ali express versie van de Intents Mainstage een tijd terug.Riiss wrote:Wat moet het ook voorstellen?

Ik bedoelde de online winkel Wish versie