Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 14:55 

Hardtraxx Veteran

Ook knap dat ze keer op keer weer dezelfde elementen (die zwaarden bijv) terug laten komen en er elk jaar ondanks een ander thema toch met veel van dezelfde elementen een totaal ander bouwwerk gemaakt kan worden. Echt diep respect.

Intents is bijvoorbeeld op een totaal andere manier super mooi, maar Q blijft altijd binnen haar eigen stijl herkenbare elementen gebruiken voor iets totaal anders. Heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 15:39 

Hardtraxx Addict

Dat "build out of used materials" vind ik ook altijd heel vet. Stond zondagavond nog even op de main te kijken naar alle gerecyclede dingen in het podium. Heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 15:40 

Hardtraxxer

Bovenstaande twee dingen inderdaad.
Ook voor het eerst sinds jaren dat ik de Defqon stage mooier vind dan de Intents stage dus dat is ook wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 16:17 

Hardtraxx Elite

Hardstyle Dreamfields. Chinese tempel + muur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 16:24 

Hardtraxx Elite

Hmm vind deze een stuk minder dan voorgaande jaren, maar wel ruimte voor een bak met licht dus verwacht wel dat ie in het donker heel vet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 16:46 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja eerste keer dat ik de hardstyle een beetje flets vind bij Dreamfields. Tegenvaller na die bijzondere vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2019, 22:16 

Hardtraxx Addict

Wish outdoor met the king of the jungle theme

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2019, 15:02 

Hardtraxxer

Tomorrowland
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb een schets gevonden waarop te zien is hoe de mainstage er volledig zal uitzien.
Weet wel niet als het gepast is die hier te delen aangezien hij de volledige mainstage al prijsgeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2019, 15:04 

Kraak... Piep...

Voor zo ver ik weet kan dat hier gewoon.

Mensen die verrast willen worden door de stage op het feest kijken hier niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2019, 15:07 

Hardtraxxer

eigenaar2 schreef:
Tomorrowland
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb een schets gevonden waarop te zien is hoe de mainstage er volledig zal uitzien.
Weet wel niet als het gepast is die hier te delen aangezien hij de volledige mainstage al prijsgeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2019, 15:09 

Hardtraxxer

De schets van de volledige tomorrowland mainstage
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2019, 17:15 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-07-2019, 21:02 

Hardtraxx Elite

Is hetzelfde thema als een paar jaar geleden, dus veel anders zal die stage dan ook niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-07-2019, 23:16 

Hardtraxx Elite

Het lijkt wel een klein btje recycle met die boeken. Maar imposant genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-07-2019, 14:34 

Hardtraxxer

Blijf het bijzonder vinden hoe bij Tomorrowland veel stages jaren achter elkaar hetzelfde zijn en ze dat nu ook met de main doen (oke, het is niet exact hetzelfde maar wel hetzelfde idee) en dat daar eigenlijk niet/nauwelijks over geklaagd wordt. Je betaalt flinke prijzen voor een ticket (en ik neem aan ook voor munten etc) en dan krijg je stages te zien die je al eerder hebt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2019, 09:49 

Hardtraxx Addict

Volgens mij gaan 'kleinere' stages 2 jaar mee (of 3, wil ik even vanaf zien). Daarna worden deze weer vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2019, 10:36 

Hardtraxxer

Die tempel waar Q-dance o.a. heeft gestaan was er in 2016, 2017 en 2018. Ik snap best dat je soms elementen van stages hergebruikt maar gewoon 3 jaar achter elkaar dezelfde stage neerploffen snap ik niet. Ik zou het al niet begrijpen als het om een tentfeest in Hengelvelde zou gaan, maar we hebben het hier over Tomorrowland; een festival met werkelijk schandalige prijzen en astronomische inkomsten. Zou Q-dance eens moeten doen, gewoon 3 jaar op rij dezelfde UV opbouwen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2019, 15:19 

Hardtraxxer

Wenzel schreef:
Die tempel waar Q-dance o.a. heeft gestaan was er in 2016, 2017 en 2018. Ik snap best dat je soms elementen van stages hergebruikt maar gewoon 3 jaar achter elkaar dezelfde stage neerploffen snap ik niet. Ik zou het al niet begrijpen als het om een tentfeest in Hengelvelde zou gaan, maar we hebben het hier over Tomorrowland; een festival met werkelijk schandalige prijzen en astronomische inkomsten. Zou Q-dance eens moeten doen, gewoon 3 jaar op rij dezelfde UV opbouwen xd

Grootste kantinefeest... :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2019, 13:50 

Hardtraxxer

Q-dance recyclet hun mysteryland stages ook wel behoorlijk :whistle:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2019, 14:10 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was

Q-Dance doet daarmee het zelfde als wat Tomorrowland deed. Toen hun editie hadden in USA en Brazilie hadden ze ook de oude mainstages herbruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2019, 14:46 

Hardtraxxer

LV1 schreef:

Die hebben ze ook al op Electric love gehad vorig jaar als ik het goed heb, en zijn hem nu op Airbeat One aan het opbouwen xd

Deze:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2019, 15:08 

Hardtraxx Addict

Lol :lol:

De Airbeat One mainstages zijn wel altijd super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2019, 18:14 

Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:

Dit jaar een Moskee zag ik!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2019, 08:39 

Hardtraxxer

PEPii schreef:
Goldenstyle schreef:

Dit jaar een Moskee zag ik!?

Deze stond inderdaad op de FB pagina van party opbouw foto's (Geen idee of het de mainstage is):

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2019, 09:28 

Hardtraxxer

Ik zet mijn geld eerder in op de taj mahal
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen