Goatse
Kaartje verkochtzeke wrote:Stage komt ook niet in het midden.
Kaartje verkochtzeke wrote:Stage komt ook niet in het midden.
NeeRemi wrote:Is er wel een reuzenrad?
Sarabande wrote:Dat is niet in het midden, of zie ik dat verkeerd?
Opblaasdieren die met power hour omlaag komen.MelvinFR wrote:Sarabande wrote:Dat is niet in het midden, of zie ik dat verkeerd?![]()
![]()
![]()
![]()
Mag toch hopen dat ze wel van allerlei dingen boven/rond het publiek hebben.
Qapital kaartje gekocht hierna?Remi wrote:Kaartje verkochtzeke wrote:Stage komt ook niet in het midden.
Wat heb jij gesnoven joh?Jesse Raver wrote:Lijkt mij wel mooi als er een stage gebouwd wordt waarbij je er zelf in kunt zitten. Bijvoorbeeld een reuzenrad met een groot ledscherm erop dat lekker meedraait met het rad. Of een achtbaan met karretjes die lasers of lichten uitstralen als onderdeel van de stage.
AOR is ook Disneyland niveau.Martin Waus wrote:Wat heb jij gesnoven joh?Jesse Raver wrote:Lijkt mij wel mooi als er een stage gebouwd wordt waarbij je er zelf in kunt zitten. Bijvoorbeeld een reuzenrad met een groot ledscherm erop dat lekker meedraait met het rad. Of een achtbaan met karretjes die lasers of lichten uitstralen als onderdeel van de stage.
Voor zoiets ga je maar naar disneyland parijs
Klopt, altijd plezier en vertier en verveelt nooitHelicaze wrote:AOR is ook Disneyland niveau.Martin Waus wrote:Wat heb jij gesnoven joh?Jesse Raver wrote:Lijkt mij wel mooi als er een stage gebouwd wordt waarbij je er zelf in kunt zitten. Bijvoorbeeld een reuzenrad met een groot ledscherm erop dat lekker meedraait met het rad. Of een achtbaan met karretjes die lasers of lichten uitstralen als onderdeel van de stage.
Voor zoiets ga je maar naar disneyland parijs
Groetjes
Ja of een groot pepkanon als mainstage die naast pep ook dwergen het publiek in schiet.Jesse Raver wrote:Lijkt mij wel mooi als er een stage gebouwd wordt waarbij je er zelf in kunt zitten. Bijvoorbeeld een reuzenrad met een groot ledscherm erop dat lekker meedraait met het rad. Of een achtbaan met karretjes die lasers of lichten uitstralen als onderdeel van de stage.

Mij ook.TiMOTHYb wrote:Ik vond het destijds wel jammer dat je niet in die achtbaan op die Dominator stage van een paar jaar terug kon. Lijkt me op zich wel grappig als je toch zoiets maakt
Ik had destijds bij decibel een handstand gedaan in ruil voor zo’n sleutel. Moest toen een uur wachten in een ruimte waar we gratis drank kregen tot we eindelijk de mainstage op mochten. Was wel een leuke nieuwe ervaring op een festivalRemi wrote:Een aantal jaar terug kon je met zo'n secret Heineken-ingang wel in de Indigo van Defqon komen (View on YouTube of op de mainstage van Decibel.