Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die tempel waar Q-dance o.a. heeft gestaan was er in 2016, 2017 en 2018. Ik snap best dat je soms elementen van stages hergebruikt maar gewoon 3 jaar achter elkaar dezelfde stage neerploffen snap ik niet. Ik zou het al niet begrijpen als het om een tentfeest in Hengelvelde zou gaan, maar we hebben het hier over Tomorrowland; een festival met werkelijk schandalige prijzen en astronomische inkomsten. Zou Q-dance eens moeten doen, gewoon 3 jaar op rij dezelfde UV opbouwen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 15:19 
 
Hardtraxxer

Wenzel schreef:
Die tempel waar Q-dance o.a. heeft gestaan was er in 2016, 2017 en 2018. Ik snap best dat je soms elementen van stages hergebruikt maar gewoon 3 jaar achter elkaar dezelfde stage neerploffen snap ik niet. Ik zou het al niet begrijpen als het om een tentfeest in Hengelvelde zou gaan, maar we hebben het hier over Tomorrowland; een festival met werkelijk schandalige prijzen en astronomische inkomsten. Zou Q-dance eens moeten doen, gewoon 3 jaar op rij dezelfde UV opbouwen xd

Grootste kantinefeest... :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance recyclet hun mysteryland stages ook wel behoorlijk :whistle:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Q-dance recyclet hun mysteryland stages ook wel behoorlijk :whistle:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was


Q-Dance doet daarmee het zelfde als wat Tomorrowland deed. Toen hun editie hadden in USA en Brazilie hadden ze ook de oude mainstages herbruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Q-dance recyclet hun mysteryland stages ook wel behoorlijk :whistle:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was


Die hebben ze ook al op Electric love gehad vorig jaar als ik het goed heb, en zijn hem nu op Airbeat One aan het opbouwen xd

Deze:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol :lol:

De Airbeat One mainstages zijn wel altijd super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Lol :lol:

De Airbeat One mainstages zijn wel altijd super dik!


Dit jaar een Moskee zag ik!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 08:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Goldenstyle schreef:
Lol :lol:

De Airbeat One mainstages zijn wel altijd super dik!


Dit jaar een Moskee zag ik!?


Deze stond inderdaad op de FB pagina van party opbouw foto's (Geen idee of het de mainstage is):

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zet mijn geld eerder in op de taj mahal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Q-dance recyclet hun mysteryland stages ook wel behoorlijk :whistle:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was



Jawel dat doen ze zeker, maar ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen:

- Een stage op verschillende festivals in verschillende landen hergebruiken
vs.
- Een stage drie keer achter elkaar hergebruiken op drie edities van hetzelfde festival

paperclip schreef:
Ik zet mijn geld eerder in op de taj mahal


Denk ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het ook vrij logisch dat ze in het buitenland de stageontwerpen gebruiken die in NL al een keer gebouwd zijn.
Er gaat ontzettend veel tijd inzitten om alles goed in te tekenen en uit te rekenen. En dan blijkt op locatie dat er als nog dingen niet passen of net niet helemaal lekker uitkomt.

Als je zo'n stage dan in het buitenland gaat bouwen is het fijn dat de fouten er in Nederland al zijn uitgehaald, zeker als je onverwachts nog extra materiaal moet inhuren of moet aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
LV1 schreef:
Q-dance recyclet hun mysteryland stages ook wel behoorlijk :whistle:

En volgensmij hebben ze de uv van 2017 ook hergebruikt in Defqon.1 Australia, waar het de red was



Jawel dat doen ze zeker, maar ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen:

- Een stage op verschillende festivals in verschillende landen hergebruiken
vs.
- Een stage drie keer achter elkaar hergebruiken op drie edities van hetzelfde festival

paperclip schreef:
Ik zet mijn geld eerder in op de taj mahal


Denk ik ook!




heel erg mee eens. En ik vind het persoonlijk echt niet kunnen wat TML doet. Fucking MainStage bijna identiek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat QDance het zwaard van ditjaar gebruikt op Tomorrowland. Die gaven aan een stage van 131 feet high.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 10:56 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Grote kans dat QDance het zwaard van ditjaar gebruikt op Tomorrowland. Die gaven aan een stage van 131 feet high.


Dat zal hem inderdaad worden, had het ergens gelezen dat ze de uv van defqon op tomorrowland zouden plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eigenaar2 schreef:
Koen schreef:
Grote kans dat QDance het zwaard van ditjaar gebruikt op Tomorrowland. Die gaven aan een stage van 131 feet high.


Dat zal hem inderdaad worden, had het ergens gelezen dat ze de uv van defqon op tomorrowland zouden plaatsen.

Dit vind ik wel heel erg kort door de bocht. Oké, ik verwacht ook dat ze 'm gaan gebruiken, maar denk wel dat ze er iets meer omheen gaan bouwen dan bij de UV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 11:19 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
eigenaar2 schreef:
Koen schreef:
Grote kans dat QDance het zwaard van ditjaar gebruikt op Tomorrowland. Die gaven aan een stage van 131 feet high.


Dat zal hem inderdaad worden, had het ergens gelezen dat ze de uv van defqon op tomorrowland zouden plaatsen.

Dit vind ik wel heel erg kort door de bocht. Oké, ik verwacht ook dat ze 'm gaan gebruiken, maar denk wel dat ze er iets meer omheen gaan bouwen dan bij de UV.


Je hebt gelijk, het eerste verschil is al te zien. Ledschermen in de zijkanten.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat ze dit niet hadden bij Defqon, toch wel een stuk toffere stage zo met wat LEDS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 20:21 
 
Hardtraxxer

Zijn er al Decibel pics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Zijn er al Decibel pics?


Hier:
https://www.facebook.com/pg/PartyOpbouwFotos/photos/?tab=album&album_id=2575833729115181&__tn__=-UC-R
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 08:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stage aan de andere kant van het veld dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom maar op met de Qlimax fotos
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Kom maar op met de Qlimax fotos
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toeqeweid:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is niet in het midden, of zie ik dat verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stage komt ook niet in het midden.
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen