Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens: heeft er iemand eens een duidelijke foto van de main (liefst overdag en 's avonds verlicht) want ik zie uiteraard de losse elementen maar ik kan me ook wel vinden in het 'one tribe'-verhaal hierboven. Ik ben dus benieuwd of je de stage echt tot leven ziet komen en of hij dan samensmelt tot één geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik denk dat de black dit jaar een Wendigo moest voorstellen.
Een monster uit de mythologie van de Indianen (een tribe): half hert en half mens met een gewei.
Op de magenta hadden ze ook zo'n indianen tipi dus past daar goed bij.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ik wil meer van deze speculaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ Ik wil meer van deze speculaties.


Dit kun je geen speculaties meer noemen, alles wat Wenzel over die podia gezegd heeft is gewoon precies wat het moet zijn, kan haast niet anders haha.

Goed man! Had er zelf nog niks in gezien, maar nu je dit zegt geloof ik 100% dat dit klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Remi schreef:
^ Ik wil meer van deze speculaties.


Dit kun je geen speculaties meer noemen, alles wat Wenzel over die podia gezegd heeft is gewoon precies wat het moet zijn, kan haast niet anders haha.

Goed man! Had er zelf nog niks in gezien, maar nu je dit zegt geloof ik 100% dat dit klopt.


Thanks haha, ik wou dat Q-dance nog meer wezens/stages had om te ontleden.
Wat moet dat ongelofelijk vet zijn om zulke stages te mogen bedenken, Q-dance maakt er altijd iets fraais van met de andere stages (dan de main) op Defqon. Hiermee onderscheiden zij zich naar mijn mening echt van de concurrentie.

Die black/blue was echt sensationeel, kwam deze mooie foto nog tegen:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond ook vooral die 'grijpers' aan het dak van de Black ook echt vet!
Ook is het elk jaar weer indrukwekkend dat er in de Blue zo'n gevaarte naar beneden komt op welke manier dan ook, elk jaar relatief hetzelfde trucje maar toch ook elk jaar weer uniek/anders dan het jaar er voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vond ook vooral die 'grijpers' aan het dak van de Black ook echt vet!
Ook is het elk jaar weer indrukwekkend dat er in de Blue zo'n gevaarte naar beneden komt op welke manier dan ook, elk jaar relatief hetzelfde trucje maar toch ook elk jaar weer uniek/anders dan het jaar er voor.


De show an sich in bepaalde area's is wel iets waar Q in uit blinkt. Of het nu Qlimax is of DefQon... spectaculair blijft het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste foto is wel duidelijk, ja. Ik zou het wel tof vinden als ze meer van dat soort dingen openbaren. Bijv. de main 'ontleed'. Zoiets hebben ze ook met Qlimax gedaan, de laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook knap dat ze keer op keer weer dezelfde elementen (die zwaarden bijv) terug laten komen en er elk jaar ondanks een ander thema toch met veel van dezelfde elementen een totaal ander bouwwerk gemaakt kan worden. Echt diep respect.

Intents is bijvoorbeeld op een totaal andere manier super mooi, maar Q blijft altijd binnen haar eigen stijl herkenbare elementen gebruiken voor iets totaal anders. Heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat "build out of used materials" vind ik ook altijd heel vet. Stond zondagavond nog even op de main te kijken naar alle gerecyclede dingen in het podium. Heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bovenstaande twee dingen inderdaad.
Ook voor het eerst sinds jaren dat ik de Defqon stage mooier vind dan de Intents stage dus dat is ook wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Dreamfields. Chinese tempel + muur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm vind deze een stuk minder dan voorgaande jaren, maar wel ruimte voor een bak met licht dus verwacht wel dat ie in het donker heel vet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja eerste keer dat ik de hardstyle een beetje flets vind bij Dreamfields. Tegenvaller na die bijzondere vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wish outdoor met the king of the jungle theme

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 15:02 
 
Hardtraxxer

Tomorrowland
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb een schets gevonden waarop te zien is hoe de mainstage er volledig zal uitzien.
Weet wel niet als het gepast is die hier te delen aangezien hij de volledige mainstage al prijsgeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor zo ver ik weet kan dat hier gewoon.

Mensen die verrast willen worden door de stage op het feest kijken hier niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 15:07 
 
Hardtraxxer

eigenaar2 schreef:
Tomorrowland
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb een schets gevonden waarop te zien is hoe de mainstage er volledig zal uitzien.
Weet wel niet als het gepast is die hier te delen aangezien hij de volledige mainstage al prijsgeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 15:09 
 
Hardtraxxer

De schets van de volledige tomorrowland mainstage
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is hetzelfde thema als een paar jaar geleden, dus veel anders zal die stage dan ook niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel een klein btje recycle met die boeken. Maar imposant genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 14:34 
 
Hardtraxxer

Blijf het bijzonder vinden hoe bij Tomorrowland veel stages jaren achter elkaar hetzelfde zijn en ze dat nu ook met de main doen (oke, het is niet exact hetzelfde maar wel hetzelfde idee) en dat daar eigenlijk niet/nauwelijks over geklaagd wordt. Je betaalt flinke prijzen voor een ticket (en ik neem aan ook voor munten etc) en dan krijg je stages te zien die je al eerder hebt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaan 'kleinere' stages 2 jaar mee (of 3, wil ik even vanaf zien). Daarna worden deze weer vervangen.
Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen