Wow! Zieke stageWenzel wrote:
Nog niet goed zichtbaar wat wat is door die lage kwaliteit, wat wél goed zichtbaar is: de RED wordt gruwelijk![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 12 hours ago
Werk al 2 jaar ofzo niet meer aan die pagina meeBasshunterzz wrote:https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/photos/a.2444725325559356/2512218088810079/?type=3&theater
Niet bitchen dat de stage klein is, anders krijg je ruzie met Miwer
heggenschaar wrote:Werk al 2 jaar ofzo niet meer aan die pagina meeBasshunterzz wrote:https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/photos/a.2444725325559356/2512218088810079/?type=3&theater
Niet bitchen dat de stage klein is, anders krijg je ruzie met Miwer

Zou wel mooi zijn als ze hier in de lengte nog een stuk staal aan vast maken zodat het een heggenschaar wordt, als tribute
Even mn hogere wiskunde hierop losgelaten;paperclip wrote:
ik help je even
-in de witte hoogwerker staat een man (+-1,80m) deze is 1cm hoog op mn scherm
-de toren is 34 cm op mijn scherm
-34 x 1,80m = 61,20m
Flinke pin!
-
HHardtraxx Elite
- last seen 12 hours ago
Tsja jullie geloven altijd koppig wat jullie zelf willenULTIMO wrote:Tuurlijk jongen
Maar werk er echt niet meer aan mee
Even zonder hogere wiskunde maar met gezond boeren verstand. Heb even het kranenpark van de beste verhuurder (Dick ten Klooster) opgezocht en de kraan die de grootste hoogte kan bereiken komt op 60 meter. Hier zit ie er nog een stukkie hoger dus zal de 'pin' maximaal rond de 56 meter zijn.debaron wrote:Even mn hogere wiskunde hierop losgelaten;
-34 x 1,80m = 61,20m
Flinke pin!
-
HHardtraxx Elite
- last seen 12 hours ago
Ik vergelijk het even met de zweefmolen van 2 jaar terug waarvan ik weet dat ze 55m hoog zijn. Die kwam toch wel een stuk verder boven de tenten uit.THArdstyler wrote:Even zonder hogere wiskunde maar met gezond boeren verstand. Heb even het kranenpark van de beste verhuurder (Dick ten Klooster) opgezocht en de kraan die de grootste hoogte kan bereiken komt op 60 meter. Hier zit ie er nog een stukkie hoger dus zal de 'pin' maximaal rond de 56 meter zijn.debaron wrote:Even mn hogere wiskunde hierop losgelaten;
-34 x 1,80m = 61,20m
Flinke pin!
Volgens mij is dit een of andere dick measuring contest geworden.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie exact 34 meter hoog is 
Ben ik weer de enige die weer iets anders zag in de main stage? Ik zag gewoon een zittend mannetje met die bal voor zich.. zal wel weer aan mij liggen 
Wat een bizar vette Mainstage is het geworden zeg!
Wat mij betreft de dikste Defqon stage ooit!
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 13 days ago
Dit ja, niet normaal zegVitality wrote:Wat een bizar vette Mainstage is het geworden zeg!
Wat heb jij geslikt zeg, hoe zie je dat er nu weer inSpitta wrote:Ben ik weer de enige die weer iets anders zag in de main stage? Ik zag gewoon een zittend mannetje met die bal voor zich.. zal wel weer aan mij liggen
Hahaha.. ik heb de hele dag niets geslikt
anderen daarentegen..
Nee, kijk maar eens goed.. het is niet zomaar die bol met Q logo, die tijger, de slangen, ja je kunt alles apart van elkaar zien.. maar zie je alles in één..
haha en ik ben niet gek toch!?
Nee, kijk maar eens goed.. het is niet zomaar die bol met Q logo, die tijger, de slangen, ja je kunt alles apart van elkaar zien.. maar zie je alles in één..
Nou je het zegt, verhip... beetje als die koning van destijds, alleen die was wel veel duidelijker.Spitta wrote:Hahaha.. ik heb de hele dag niets gesliktanderen daarentegen..
![]()
Nee, kijk maar eens goed.. het is niet zomaar die bol met Q logo, die tijger, de slangen, ja je kunt alles apart van elkaar zien.. maar zie je alles in één..![]()
![]()
![]()
Inderdaad!!rakkietakkie wrote: Nou je het zegt, verhip... beetje as die koning van destijds, alleen die was wel veel duidelijker.
One Tribe
Je zou bijna denken dat de Koning van de Red bij dat Zwaard van de UV hoort... of is dat dan weer heel vergezochtSpitta wrote:Inderdaad!!rakkietakkie wrote: Nou je het zegt, verhip... beetje as die koning van destijds, alleen die was wel veel duidelijker.
One Tribe