De man is ontslagen, juist dan de foto online zetten. Heeft zijn ontslag in ieder geval nog 'iets opgeleverd'TiMOTHYb wrote:![]()
![]()
![]()
Hypocriete Miwer redenatie
Maar nee je weet wat ze zeggen he... Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
De man is ontslagen, juist dan de foto online zetten. Heeft zijn ontslag in ieder geval nog 'iets opgeleverd'TiMOTHYb wrote:![]()
![]()
![]()
Wie weet zetten ze nog wat elementen neer ernaast. Op de main bedoel ik dan.RomanAnthony wrote:Dik, maar vind het mooier als de stages wat breder zijn. Zowel de mainstage als de UV lijken nu relatief smal. Vooral de UV is ineens heel hoekig aan de zijkant en stopt dan ineens. Vond dit vorig jaar mooier gedaan.
Op of ernaast, wat is het nou?RD93 wrote:Wie weet zetten ze nog wat elementen neer ernaast. Op de main bedoel ik dan.RomanAnthony wrote:Dik, maar vind het mooier als de stages wat breder zijn. Zowel de mainstage als de UV lijken nu relatief smal. Vooral de UV is ineens heel hoekig aan de zijkant en stopt dan ineens. Vond dit vorig jaar mooier gedaan.
Om en nabij.THArdstyler wrote:Op of ernaast, wat is het nou?RD93 wrote:Wie weet zetten ze nog wat elementen neer ernaast. Op de main bedoel ik dan.RomanAnthony wrote:Dik, maar vind het mooier als de stages wat breder zijn. Zowel de mainstage als de UV lijken nu relatief smal. Vooral de UV is ineens heel hoekig aan de zijkant en stopt dan ineens. Vond dit vorig jaar mooier gedaan.
MandRD93 wrote:Om en nabij.THArdstyler wrote:Op of ernaast, wat is het nou?RD93 wrote:
Wie weet zetten ze nog wat elementen neer ernaast. Op de main bedoel ik dan.
HuldeWij hebben echter het treurige nieuws vernomen dat de maker van de bewuste foto door het maken en delen hiervan zijn baan is verloren.
Ga er maar vanuit dat ontslag de eerste stap (waarschuwing) is, en juridische stappen de tweede.RTM93 wrote:De man is ontslagen, juist dan de foto online zetten. Heeft zijn ontslag in ieder geval nog 'iets opgeleverd'TiMOTHYb wrote:![]()
![]()
![]()
Maar nee je weet wat ze zeggen he... Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
Hahahaha ja iddRTM93 wrote:De man is ontslagen, juist dan de foto online zetten. Heeft zijn ontslag in ieder geval nog 'iets opgeleverd'TiMOTHYb wrote:![]()
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat ene miwer ofzo die pagina beheertheggenschaar wrote:Mensen
Ik ben het echt niet meer
We hadden het dan ook over ene Miwerheggenschaar wrote:Mensen
Ner klopt Miwer doet het heb ik gehoordheggenschaar wrote:Mensen
Maar hoe moet je anders Pinsir draaien op de endshowRoyvn_ wrote:Vind t raar dat ze de uv een mammoet maken en de main een krab? Je had met een mammoet zo'n dikke main kunnen maken.. De krab ks niet verkeerd maar denk dat het veel dikker kon.
Vond hem behoorlijk breed vergeleken met voorgaande jaren. Hij is niet zo breed als 2016 nee.ULTIMO wrote:Main was echt dik jaOndanks dat ie niet zo heel erg breed was.
De UV vond ik maar een vage vertoning, vooral de onderste helft oogde vrij kaal.
Die was de voorgaande jaren veel mooier.
Heb jij ooit een koppeling gezien tussen het thema/artwork en de Main, ieder jaar is dat totaal anders dan je zou verwachten hahaRoyvn_ wrote:Vind t raar dat ze de uv een mammoet maken en de main een krab? Je had met een mammoet zo'n dikke main kunnen maken.. De krab ks niet verkeerd maar denk dat het veel dikker kon.