Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:39 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Chroman schreef:
Wordt nog wel breder als je ziet wat er nog allemaal op de grond staat.

Ik hoop op een 2016 opzet, net zoals die draak.


ga daar maar niet van uit. naast de stage is het nog leeg. Met dragonblood stonden er nu al masten met deco en lichten. verwacht dat ze dit jaar veel masten gaan neerzetten met die spiegelbollen erop en boxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop wel dat die beetje breed is eigenlijk. Vind dat smalle altijd maar beetje pover overkomen. Vooralsnog ziet dit er wel vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop idd dat ze aan de zijkanten nog wat hebben staan. De stage van 2015 bijvoorbeeld vond ik erg karig omdat hij veel breedte mistte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem een beetje te weinig kleur hebben op deze foto te zien. Ik hou altijd van stages vol felle kleuren :D. (De HOH stage van dit jaar bijvoorbeeld :drool:) Verder ziet die er wel erg groot en hoog uit :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind hem een beetje te weinig kleur hebben op deze foto te zien. Ik hou altijd van stages vol felle kleuren :D. (De HOH stage van dit jaar bijvoorbeeld :drool:) Verder ziet die er wel erg groot en hoog uit :oh:


Hé jammer dat de RED stage niet veel coole BLAUWE of ROZE of DONKERBLAUWE of GRIJZE of ZWARTE of GELE kleuren heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:
Vind hem een beetje te weinig kleur hebben op deze foto te zien. Ik hou altijd van stages vol felle kleuren :D. (De HOH stage van dit jaar bijvoorbeeld :drool:) Verder ziet die er wel erg groot en hoog uit :oh:


Hé jammer dat de RED stage niet veel coole BLAUWE of ROZE of DONKERBLAUWE of GRIJZE of ZWARTE of GELE kleuren heeft

Ja man in 2016 was ook alles rood
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:
Vind hem een beetje te weinig kleur hebben op deze foto te zien. Ik hou altijd van stages vol felle kleuren :D. (De HOH stage van dit jaar bijvoorbeeld :drool:) Verder ziet die er wel erg groot en hoog uit :oh:


Hé jammer dat de RED stage niet veel coole BLAUWE of ROZE of DONKERBLAUWE of GRIJZE of ZWARTE of GELE kleuren heeft

Ja man in 2016 was ook alles rood


Het gaat meer om t feit dat het geen regenboog stage wordt zoals Sander het graag wilt zien :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 20:58 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:
Vind hem een beetje te weinig kleur hebben op deze foto te zien. Ik hou altijd van stages vol felle kleuren :D. (De HOH stage van dit jaar bijvoorbeeld :drool:) Verder ziet die er wel erg groot en hoog uit :oh:


Hé jammer dat de RED stage niet veel coole BLAUWE of ROZE of DONKERBLAUWE of GRIJZE of ZWARTE of GELE kleuren heeft

Ja man in 2016 was ook alles rood



ja hij was zeker wel een groot deel rood, een rode draak die met een blauwe draak vecht . de mainstage heeft nog nooit echt alle kleuren van de regenboog gehad. en dat hoeft van mij ook niet want dit is toch een beetje een defqon ding. regen , gebruikte spullen die tot stages worden omgetoverd , en een heerlijk potje stampen op de nederlandse heuvels die eerder 1 grote modderpool zijn geworden. Dat is defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:


ja hij was zeker wel een groot deel rood, een rode draak die met een blauwe draak vecht . de mainstage heeft nog nooit echt alle kleuren van de regenboog gehad. en dat hoeft van mij ook niet want dit is toch een beetje een defqon ding. regen , gebruikte spullen die tot stages worden omgetoverd , en een heerlijk potje stampen op de nederlandse heuvels die eerder 1 grote modderpool zijn geworden. Dat is defqon


2007.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 22:11 
 
Hardtraxx Newbie

Q zou dit jaar een andere richting in willen gaan met de main dus niet meer zo breed als 2012 / 2016 / 2017

Dit jaar gaat men voor een meer gevuld podium dat je ook al kan zien aan het decor dat ze er in aan het zetten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flink krabje wordt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me beetje denken aan een groter Mysteryland stage design :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De bewuste medewerker die de foto van de Defqon Red stage heeft gelekt is zijn baan inmiddels kwijt.
Of hij ook een boete moet betalen weet ik niet.
Bron: party opbouw foto’s facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kan Q nou achterhalen wie deze foto heeft gemaakt? Daar lopen honderden mensen op een dag rond lijkt me om spullen heen en weer te rijden etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 23:12 
 
Hardtraxx Newbie

[img]https://preview.ibb.co/c71WX8/8537_A8_D0_A1_E2_4479_B9_F6_03_F65_FD3_E5_CE
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAUW :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo! Heel erg vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontslagen in 3... 2... 1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die UV is toch altijd wel weer vet hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik las dit gister nog op de FB van Party & Opbouw foto's..

Citaat:
Party Opbouw Foto's
14 uur

Op dit moment krijgen wij veel vragen en opmerkingen over een foto van de Defqon mainstage van 2018. Wij hebben om een reden ervoor gekozen om de bewuste foto niet op onze pagina te delen. Wij willen deze keuze graag toelichten aan onze fans.

Op dit moment hebben we ruim 13k fans. Velen van hen zijn net als wij alert op het verschijnen van nieuwe opbouw foto’s op het internet en tippen ons hier op. Daarom kunnen wij jullie vaak als een van de eerste voorzien van de nieuwste opbouwfoto’s door ze op onze pagina te delen. Wij werken zelf niet in de opbouw en zijn dus puur afhankelijk van foto’s die openbaar op het internet zijn gedeeld.

Voor mensen die tijdens de opbouw van een event werken is het niet altijd toegestaan om foto’s te maken en die vervolgens te delen voor het evenement is begonnen. Indien het niet is toegestaan om dit te doen is dit vastgelegd in een contract tussen werkgever en werknemer. Mocht de werknemer deze overeengekomen afspraak niet naleven dan kunnen hier flinke maatregelen tegenover staan. Voorbeelden zijn flinke geldboetes of zelfs ontslag. Omdat wij een fan pagina zijn en dus geen contract hebben gelden deze maatregelen niet voor ons.

Wij hebben echter het treurige nieuws vernomen dat de maker van de bewuste foto door het maken en delen hiervan zijn baan is verloren. Wij vinden dit vreselijk en uit respect hebben wij besloten om die foto dus ook niet meer te delen.

Wij willen iedereen er daarom alert op maken om goed na te denken over de gevolgen kunnen zijn. Werk je tijdens de opbouw van een evenement controleer dan altijd of er voor jou is toegestaan om foto’s hiervan te maken en of je die wel mag delen. Ga ook altijd na wat de gevolgen hiervan kunnen zijn als je betrapt wordt! Lees dus altijd je contract goed door! Daarnaast moet je altijd voorzichtig zijn met wat je precies deelt op het internet. Als je iets interessants zoals een foto van de Defqon mainstage deelt dan kan dit binnen no-time viral gaan. We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, denk altijd na over wat de gevolgen kunnen zijn!

Wij zijn zelf enorme fans van de opbouw van prachtige podia en we waarderen het enorm als deze foto’s met ons worden gedeeld. Toch raden wij ten zeerste af om regels te overtreden die je met je werkgever overeen bent gekomen. Dat is en blijft de verantwoordelijkheid van de werknemer zelf!

Als je geen contract hebt met de organisatie van een evenement kun je veelal probleemloos opbouwfoto’s maken en delen. Let er altijd op dat je niet zomaar mensen herkenbaar in beeld hebt staan en houd je verder aan de wet en regelgeving die in jouw land van toepassing is. Indien een podium vanaf openbaar terrein zichtbaar is kun je gerust foto’s maken en delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Hypocriete Miwer redenatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tekst is duidelijk niet door Miwer getypt, zijn Nederlands is vele malen slechter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee klopt, maar de (niet te volgen) redenatie valt wel met ons Mieske te rijmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh vond de UV van vorig jaar vele malen mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik, maar vind het mooier als de stages wat breder zijn. Zowel de mainstage als de UV lijken nu relatief smal. Vooral de UV is ineens heel hoekig aan de zijkant en stopt dan ineens. Vond dit vorig jaar mooier gedaan.
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen