2016, Dragonblood met 2 Draken, die kwam wel redelijk overeen.Basshunterzz wrote:Heb jij ooit een koppeling gezien tussen het thema/artwork en de Main, ieder jaar is dat totaal anders dan je zou verwachten hahaRoyvn_ wrote:Vind t raar dat ze de uv een mammoet maken en de main een krab? Je had met een mammoet zo'n dikke main kunnen maken.. De krab ks niet verkeerd maar denk dat het veel dikker kon.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ohja tuurlijkKoen wrote:2016, Dragonblood met 2 Draken, die kwam wel redelijk overeen.Basshunterzz wrote:Heb jij ooit een koppeling gezien tussen het thema/artwork en de Main, ieder jaar is dat totaal anders dan je zou verwachten hahaRoyvn_ wrote:Vind t raar dat ze de uv een mammoet maken en de main een krab? Je had met een mammoet zo'n dikke main kunnen maken.. De krab ks niet verkeerd maar denk dat het veel dikker kon.
No Time To Waste was ook redelijk duidelijk 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ik doelde meer op de Biddinghuizen periode. Daarvoor was het vaak vrij aansluitend op het thema. Vervolgens was het toch wat "afwijkend" van het thema. Al past het altijd wel in het algemene plaatje van het Warrior gevoel. Soms ben ik wel benieuwd naar het verhaal achter de Mainstage, net zoals ze met de stages van Qlimax wel eens hebben verteld.Roebén wrote:No Time To Waste was ook redelijk duidelijk
Ik weet dat het een soort krab moet voorstellen. Maar kan iemand eens met een echt goede foto komen waar dit zichtbaar is? Ik heb er het hele weekend geen krab in kunnen ontdekken, m.u.v. de 2 scharen. Ook las ik dat het 's avonds een soort demon werd. Heeft iemand hier ook beeld van?
edit: en kun je dan ook toelichten hoe ik er een krab en demon in moet zien?
edit: en kun je dan ook toelichten hoe ik er een krab en demon in moet zien?
-
A
Velle lichten waren ook met een beetje een mammoet
No Guts, No Glory --> Gladiator als stage. Fighting for glory is wel typisch iets uit gladiator filmsBasshunterzz wrote:Heb jij ooit een koppeling gezien tussen het thema/artwork en de Main, ieder jaar is dat totaal anders dan je zou verwachten hahaRoyvn_ wrote:Vind t raar dat ze de uv een mammoet maken en de main een krab? Je had met een mammoet zo'n dikke main kunnen maken.. De krab ks niet verkeerd maar denk dat het veel dikker kon.
Anonymous wrote:Velle lichten waren ook met een beetje een mammoet
Dragonblood had ook draken als stage.JeroenB93 wrote:No Guts, No Glory --> Gladiator als stage. Fighting for glory is wel typisch iets uit gladiator filmsBasshunterzz wrote:Heb jij ooit een koppeling gezien tussen het thema/artwork en de Main, ieder jaar is dat totaal anders dan je zou verwachten hahaRoyvn_ wrote:Vind t raar dat ze de uv een mammoet maken en de main een krab? Je had met een mammoet zo'n dikke main kunnen maken.. De krab ks niet verkeerd maar denk dat het veel dikker kon.
Koen wrote:2016, Dragonblood met 2 Draken, die kwam wel redelijk overeen.
Whoops. Niet gelezen.ULTIMO wrote:Koen wrote:2016, Dragonblood met 2 Draken, die kwam wel redelijk overeen.
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Tomorrowland mainstage

-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Tomorrowland mainstage

-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Tomorrowland mainstage, eerste decoratie

Nieuwsgierigheid naar wat het gaat worden begint nu wel toe te nemen
. Tomorrowland zijn meestal prachtig dus ben benieuwd 
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 15 days ago
Tomorrowland mainstage

Dat zijn een paar verdomd mooie pijpjesjoostmakaay wrote:Tomorrowland mainstage
joostmakaay wrote:Tomorrowland mainstage
-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Tomorrowland

Wauw, graag nog meer hoeken van dit buizenframe please!
Die eerste paar foto's waren misschien overbodig maar vanaf nu wordt het wel wat interessanter.
Gezeik weer.
Gezeik weer.
Wat eigenaardigeigenaar2 wrote:Tomorrowland
Sorry
-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024