Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Chris, ze zijn zo gek als een fietsbel


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiesten die er staan zijn wel flink duurder dan gemiddelde artiesten op qdance feesten.

Maar las ergens dat de totale organisatie vorig jaar 15miljoen winst heeft gemaakt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Wenzel zegt dus, schan-da-lig dat je met zulke getallen het nog nodig vind om ook maar iets te recyclen. Kan daar met de kop echt niet bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je 300 euro voor een weekendje Tomorrowland wilt betalen kan ik ook gewoon met de pet niet bij. Ga echt nooit meer betalen dan 150 voor entree van een weekend festival. Vind lowlands bijv ook zo tering duur met 200 euro. Zijn die nou echt zoveel geld kwijt aan de artiesten? De stages en aankleding stellen daar natuurlijk niks voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je betaalt ook echt teringveel geld voor artiesten die je toch niet allemaal kunt zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat je 300 euro voor een weekendje Tomorrowland wilt betalen kan ik ook gewoon met de pet niet bij. Ga echt nooit meer betalen dan 150 voor entree van een weekend festival. Vind lowlands bijv ook zo tering duur met 200 euro. Zijn die nou echt zoveel geld kwijt aan de artiesten? De stages en aankleding stellen daar natuurlijk niks voor


Ieder z'n ding toch? Zijn genoeg mensen die 300 euro betalen voor een simpel shirt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Linus schreef:
Iedere Q-dance stage sinds mensenheugenis:
Afbeelding


Die dingen hangen zelfs tussen Rotterdam en Utrecht als je met de trein gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat Wenzel zegt dus, schan-da-lig dat je met zulke getallen het nog nodig vind om ook maar iets te recyclen. Kan daar met de kop echt niet bij :P


Omdat het toch wel verkoopt. Waarom zou je een deel van je winst inleveren voor een paar dudes die op internet zeggen dat er elk jaar een nieuwe stage moet komen. De andere 98% van het volk dat daar rond loopt ligt daar niet van wakker of is nog nooit op een festival geweest en kunnen/zullen dat dus ook niet zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ze kunnen een grote bruine drol als Q stage maken 5 jaar achter elkaar en het raakt nog steeds uitverkocht.

Dus ja, daar heb je idd gelijk in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Omdat het toch wel verkoopt. Waarom zou je een deel van je winst inleveren voor een paar dudes die op internet zeggen dat er elk jaar een nieuwe stage moet komen. De andere 98% van het volk dat daar rond loopt ligt daar niet van wakker of is nog nooit op een festival geweest en kunnen/zullen dat dus ook niet zeggen :P

Geloof hier niet zo in. Stages zijn juist een USP voor dat soort feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mwa, bijna niemand die de andere stages van Tomorrowland kent behalve de mainstage eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mwa, bijna niemand die de andere stages van Tomorrowland kent behalve de mainstage eigenlijk.


Komt ook wel omdat ze elke dag weer een andere host hebben, al hebben de stages wel allemaal een naam, maar daar keek ik bijv. niet naar maar naar welke host er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Broken Balance schreef:
Mwa, bijna niemand die de andere stages van Tomorrowland kent behalve de mainstage eigenlijk.


Komt ook wel omdat ze elke dag weer een andere host hebben, al hebben de stages wel allemaal een naam, maar daar keek ik bijv. niet naar maar naar welke host er was.


Nee ik bedoel als je iemand vraagt hoe de stages van Tomorrowland er uit zien, dan vertelt het gros je waarschijnlijk alleen hoe de mainstage er uit ziet. Als in de PR machine draait bij Tomorrowland meestal alleen om de grote mainstage plus attributen en shows.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh zo ja op die manier, ik merk aan mezelf ook wel dat dat klopt. Al zijn er buiten de mainstage ook wel veel gave stages die tot in de puntjes perfect zijn, maar als je dan over Tomorrowland praat gaat het toch al wel heel snel over de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 18:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Oh zo ja op die manier, ik merk aan mezelf ook wel dat dat klopt. Al zijn er buiten de mainstage ook wel veel gave stages die tot in de puntjes perfect zijn, maar als je dan over Tomorrowland praat gaat het toch al wel heel snel over de main.

Dat is toch bij bijna elk feest zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vaak wel, als je dan over een andere stage wilt praten zijn ze alweer afgehaakt.
Tenminste dat gebeurd vaak bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.


En de tonnen geld die in het terrein worden gestopt... Doet Q dat ook op het terrein van defQon bv?
Niets tegen andere festivals, maar ik denk dat TML qua kostenplaatje in de decoratie/stage design ook net iets hoger zit dan anderen. Ik heb meer een wauw gevoel in Boom dan dat ik had bij DefQon of Decibel...
En uiteindelijk draait het toch om de muziek ook, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.


En de tonnen geld die in het terrein worden gestopt... Doet Q dat ook op het terrein van defQon bv?
Niets tegen andere festivals, maar ik denk dat TML qua kostenplaatje in de decoratie/stage design ook net iets hoger zit dan anderen. Ik heb meer een wauw gevoel in Boom dan dat ik had bij DefQon of Decibel...
En uiteindelijk draait het toch om de muziek ook, niet?


Nou dan kunnen we dit topic meteen dicht gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ulyss schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.


En de tonnen geld die in het terrein worden gestopt... Doet Q dat ook op het terrein van defQon bv?
Niets tegen andere festivals, maar ik denk dat TML qua kostenplaatje in de decoratie/stage design ook net iets hoger zit dan anderen. Ik heb meer een wauw gevoel in Boom dan dat ik had bij DefQon of Decibel...
En uiteindelijk draait het toch om de muziek ook, niet?


Nou dan kunnen we dit topic meteen dicht gooien.


Ik zei "ook" ;) :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.


En de tonnen geld die in het terrein worden gestopt... Doet Q dat ook op het terrein van defQon bv?
Niets tegen andere festivals, maar ik denk dat TML qua kostenplaatje in de decoratie/stage design ook net iets hoger zit dan anderen. Ik heb meer een wauw gevoel in Boom dan dat ik had bij DefQon of Decibel...
En uiteindelijk draait het toch om de muziek ook, niet?


Ja dat doet Q-dance ook op het terrein van Defqon, de aankleding van het terrein is altijd prima én de stages zijn (met uitzondering van enkele gerecyclede elementen) ieder jaar anders. Alle festivals in Nederland doen in meer of mindere mate wat aan de speciale aankleding van hun festivalterrein en Q-dance is met Defqon normaliter toonaangevend in Nederland op dat gebied. So what dat Tomorrowland misschien iets meer geld steekt in de aankleding van het terrein. Er is gewoon geen excuus om op de stages te bezuinigen, ze harken ieder jaar miljoenen en miljoenen winst binnen.. dat kun je niet recht lullen. Maar goed, het zal de bezoekers wel niet zo veel boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
ulyss schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.


En de tonnen geld die in het terrein worden gestopt... Doet Q dat ook op het terrein van defQon bv?
Niets tegen andere festivals, maar ik denk dat TML qua kostenplaatje in de decoratie/stage design ook net iets hoger zit dan anderen. Ik heb meer een wauw gevoel in Boom dan dat ik had bij DefQon of Decibel...
En uiteindelijk draait het toch om de muziek ook, niet?


Ja dat doet Q-dance ook op het terrein van Defqon, de aankleding van het terrein is altijd prima én de stages zijn (met uitzondering van enkele gerecyclede elementen) ieder jaar anders. Alle festivals in Nederland doen in meer of mindere mate wat aan de speciale aankleding van hun festivalterrein en Q-dance is met Defqon normaliter toonaangevend in Nederland op dat gebied. So what dat Tomorrowland misschien iets meer geld steekt in de aankleding van het terrein. Er is gewoon geen excuus om op de stages te bezuinigen, ze harken ieder jaar miljoenen en miljoenen winst binnen.. dat kun je niet recht lullen. Maar goed, het zal de bezoekers wel niet zo veel boeien.


Ik had het niet zozeer over de aankleding van het terrein, maar wel over het terrein zelf.. Zoals dit jaar nieuwe permanente wandelpaden en bloemenperken en geïntegreerde trappen in de heuvel aan de mainstage. Dus een stage die is opnieuw wordt gebruikt is voor mij niet zo erg :)
Ach ja, we kunnen blijven discussiëren waarschijnlijk, maar ieder heeft zijn mening erover. Zolangs er maar voldoende koud bier is he (of iets anders als je geen bier drinkt ;) ) :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze recyclen alles al, incl. opbouw, door er 2 weekenden van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 17:23 
 
Hardtraxxer

ulyss schreef:
Ik had het niet zozeer over de aankleding van het terrein, maar wel over het terrein zelf.. Zoals dit jaar nieuwe permanente wandelpaden en bloemenperken en geïntegreerde trappen in de heuvel aan de mainstage. Dus een stage die is opnieuw wordt gebruikt is voor mij niet zo erg :)
Ach ja, we kunnen blijven discussiëren waarschijnlijk, maar ieder heeft zijn mening erover. Zolangs er maar voldoende koud bier is he (of iets anders als je geen bier drinkt ;) ) :beer:


het terrein waar tomorrowland zit is volgens mij van de organisatie zelf, wat het dus veel makkelijker maakt om dingen aan te verbouwen enzo. het terrein waar defqon bijv zit is een evenementen terrein wat van een externe partij is, waar dus permanente verbouwingen een stuk ingewikkelder worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Airforce stijgers staan :). Hij lijkt wat dieper in de taxi baan te zijn dan vorige jaar. Wat een plus punt zou zijn. Hopelijk kruist het geluid dan niet met die bunker. Meer dan deze foto tot zaterdag zal ik in ieder geval niet plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
ulyss schreef:
Ik had het niet zozeer over de aankleding van het terrein, maar wel over het terrein zelf.. Zoals dit jaar nieuwe permanente wandelpaden en bloemenperken en geïntegreerde trappen in de heuvel aan de mainstage. Dus een stage die is opnieuw wordt gebruikt is voor mij niet zo erg :)
Ach ja, we kunnen blijven discussiëren waarschijnlijk, maar ieder heeft zijn mening erover. Zolangs er maar voldoende koud bier is he (of iets anders als je geen bier drinkt ;) ) :beer:


het terrein waar tomorrowland zit is volgens mij van de organisatie zelf, wat het dus veel makkelijker maakt om dingen aan te verbouwen enzo. het terrein waar defqon bijv zit is een evenementen terrein wat van een externe partij is, waar dus permanente verbouwingen een stuk ingewikkelder worden


De Schorre is een provinciaal recreatiedomein uitgebaat door de provincie Antwerpen
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen