Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Mochten de jongens van Intents helpen met de bouw dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mochten de jongens van Intents helpen met de bouw dit jaar?


Ik dacht dus precies hetzelfde :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parookaville Mainstage

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie Parookville stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 18:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.


Dat niet alleen. Q-dance heeft weer dezelfde stage als vorig jaar :(
Afbeelding

Zo jammer aangezien Q mooie stages kan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage is niet door Q-dance opgezet. Alleen de slang is van Q-dance. Deze stage werd vorig jaar ook gebruikt door de hosting van Dave Clarke als ik het mij goed kan herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Stage is niet door Q-dance opgezet. Alleen de slang is van Q-dance. Deze stage werd vorig jaar ook gebruikt door de hosting van Dave Clarke als ik het mij goed kan herinneren.

Klopt. Stage was op vrijdag (zonder slang) gehost door Laidback Luke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 06:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat wordt er eigenlijk gedaan met de stages van tomorrowland? Blijft dat nu een week staan of wordt het afgebroken en een andere stage opgebouwd voor volgend weekend ergens deze week ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je even nadenkt, heb je gezien dat het opbouwen van die stage langer dan 2 weken heeft geduurd :P Dan bouw je niet even in 1 week een nieuwe. Maar nee, ze blijven gewoon staan dus, overlap tussen de bezoekers zal ook minimaal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Xeno schreef:
Duke schreef:
Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.


Dat niet alleen. Q-dance heeft weer dezelfde stage als vorig jaar :(


wel gek eigenlijk.
ben ik niet gewend van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Xeno schreef:
Duke schreef:
Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.


Dat niet alleen. Q-dance heeft weer dezelfde stage als vorig jaar :(


wel gek eigenlijk.
ben ik niet gewend van Q.

klapstoel schreef:
Stage is niet door Q-dance opgezet. Alleen de slang is van Q-dance. Deze stage werd vorig jaar ook gebruikt door de hosting van Dave Clarke als ik het mij goed kan herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan hebben ze nog wel iets te vertellen hoe de stage er moet gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Dan hebben ze nog wel iets te vertellen hoe de stage er moet gaan zien.


Dat doen ze door die Slang, toch hun eigen maken.

Ook bijv als je 2014 bekijkt;

Afbeelding

Afbeelding

2015:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke is goed

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 16:00 
 
Hardtraxxer

Iedere Q-dance stage sinds mensenheugenis:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat er elementen gerecycleerd worden zoals die 'messen' van Q-Dance vinden de meeste niet zo erg, vermoed ik. Het gaat er meer om dat het identiek dezelfde stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 17:52 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Dat er elementen gerecycleerd worden zoals die 'messen' van Q-Dance vinden de meeste niet zo erg, vermoed ik. Het gaat er meer om dat het identiek dezelfde stage is.


Oh, ik vind dat ook totaal niet erg. Is juist altijd wel mooi om te zien hoe ze het iedere keer weer in het ontwerp weten te proppen. Ze hebben ook een paar keer die vierkante 1m^3 tanks opnieuw gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.

Hahahahahaha wat zeg jij nou weer :lol:

Stages kunnen prima ieder jaar worden vernieuwd. Bier hoeft echt geen 3,00eu te kosten en parkeren ook geen 20eu, maar het geld moet nou eenmaal met dozers van het terrein gereden worden na afloop dus dat komt wel zo uit.

Paar jaar na elkaar dezelfde stage gebruiken is hoe je het ook went of keert vrij kut. Rouleer dan tenminste met een jaar tussenpoos ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
ulyss schreef:
Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.

Hahahahahaha wat zeg jij nou weer :lol:

Stages kunnen prima ieder jaar worden vernieuwd. Bier hoeft echt geen 3,00eu te kosten en parkeren ook geen 20eu, maar het geld moet nou eenmaal met dozers van het terrein gereden worden na afloop dus dat komt wel zo uit.

Paar jaar na elkaar dezelfde stage gebruiken is hoe je het ook went of keert vrij kut. Rouleer dan tenminste met een jaar tussenpoos ofzo.



Ik denk dat je onderschat wat een stage bouwen kost, zeker op niveau afwerking en details op Tomorrowland, wel vindt ik dat ze een opvolgend jaar wel iets in de richting van een variatie met de stages mogen doen element toevoegen/weglaten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast dat Tomorrowland ook nog eens veel meer kost én 2 weekenden is (=meer geld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahah dit kan niet waar zijn, Tomorrowland verkoopt in twee weekenden 400.000 tickets. 400.000 tickets zouden normaliter al voor genoeg geld moeten zorgen maar Tomorrowland verkoopt haar tickets voor werkelijk schandalig hoge prijzen. Zoals hier al wordt aangegeven zijn de drankprijzen ook nog eens duurder dan normaal, Tomorrowland is een evenement met tientallen miljoenen aan omzet en miljoenen aan winst. En dit jaar wordt het ook nog eens 2 weekenden georganiseerd en zal er nog meer winst geboekt worden... maar er is geen geld voor nieuwe stages xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris, ze zijn zo gek als een fietsbel
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen