Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Mochten de jongens van Intents helpen met de bouw dit jaar?
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 15 days ago
RTM93 wrote:Mochten de jongens van Intents helpen met de bouw dit jaar?
Ik dacht dus precies hetzelfde :x
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Parookaville Mainstage

Image
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Mooie Parookville stage!
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Duke wrote:Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.
Dat niet alleen. Q-dance heeft weer dezelfde stage als vorig jaar :(
Image

Zo jammer aangezien Q mooie stages kan neerzetten.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Stage is niet door Q-dance opgezet. Alleen de slang is van Q-dance. Deze stage werd vorig jaar ook gebruikt door de hosting van Dave Clarke als ik het mij goed kan herinneren.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
klapstoel wrote:Stage is niet door Q-dance opgezet. Alleen de slang is van Q-dance. Deze stage werd vorig jaar ook gebruikt door de hosting van Dave Clarke als ik het mij goed kan herinneren.
Klopt. Stage was op vrijdag (zonder slang) gehost door Laidback Luke.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Wat wordt er eigenlijk gedaan met de stages van tomorrowland? Blijft dat nu een week staan of wordt het afgebroken en een andere stage opgebouwd voor volgend weekend ergens deze week ?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Als je even nadenkt, heb je gezien dat het opbouwen van die stage langer dan 2 weken heeft geduurd :P Dan bouw je niet even in 1 week een nieuwe. Maar nee, ze blijven gewoon staan dus, overlap tussen de bezoekers zal ook minimaal zijn
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Xeno wrote:
Duke wrote:Zwaar teleurgesteld in de Tomorrowland mainstage. Circus thema's zijn zo afgezaagd en heap.
wel gek eigenlijk.
ben ik niet gewend van Q.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
zeke wrote:
Xeno wrote:
wel gek eigenlijk.
ben ik niet gewend van Q.
klapstoel wrote:Stage is niet door Q-dance opgezet. Alleen de slang is van Q-dance. Deze stage werd vorig jaar ook gebruikt door de hosting van Dave Clarke als ik het mij goed kan herinneren.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dan hebben ze nog wel iets te vertellen hoe de stage er moet gaan zien.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
zeke wrote:Dan hebben ze nog wel iets te vertellen hoe de stage er moet gaan zien.
Dat doen ze door die Slang, toch hun eigen maken.

Ook bijv als je 2014 bekijkt;

Image

Image

2015:

Image
Last edited by Koen on 24 Jul 2017 21:46, edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
oke is goed

:lol:
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018
Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Iedere Q-dance stage sinds mensenheugenis:
Image
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Dat er elementen gerecycleerd worden zoals die 'messen' van Q-Dance vinden de meeste niet zo erg, vermoed ik. Het gaat er meer om dat het identiek dezelfde stage is.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Grim wrote:Dat er elementen gerecycleerd worden zoals die 'messen' van Q-Dance vinden de meeste niet zo erg, vermoed ik. Het gaat er meer om dat het identiek dezelfde stage is.
Oh, ik vind dat ook totaal niet erg. Is juist altijd wel mooi om te zien hoe ze het iedere keer weer in het ontwerp weten te proppen. Ze hebben ook een paar keer die vierkante 1m^3 tanks opnieuw gebruikt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
ulyss wrote:Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.
Hahahahahaha wat zeg jij nou weer :lol:

Stages kunnen prima ieder jaar worden vernieuwd. Bier hoeft echt geen 3,00eu te kosten en parkeren ook geen 20eu, maar het geld moet nou eenmaal met dozers van het terrein gereden worden na afloop dus dat komt wel zo uit.

Paar jaar na elkaar dezelfde stage gebruiken is hoe je het ook went of keert vrij kut. Rouleer dan tenminste met een jaar tussenpoos ofzo.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
TiMOTHYb wrote:
ulyss wrote:Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.
Hahahahahaha wat zeg jij nou weer :lol:

Stages kunnen prima ieder jaar worden vernieuwd. Bier hoeft echt geen 3,00eu te kosten en parkeren ook geen 20eu, maar het geld moet nou eenmaal met dozers van het terrein gereden worden na afloop dus dat komt wel zo uit.

Paar jaar na elkaar dezelfde stage gebruiken is hoe je het ook went of keert vrij kut. Rouleer dan tenminste met een jaar tussenpoos ofzo.

Ik denk dat je onderschat wat een stage bouwen kost, zeker op niveau afwerking en details op Tomorrowland, wel vindt ik dat ze een opvolgend jaar wel iets in de richting van een variatie met de stages mogen doen element toevoegen/weglaten etc.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik onderschat helemaal niets. Op alle grote Nederlandstalige feesten worden ieder jaar nieuwe stages ontwikkeld. Q schuift af en toe een stage door, wat in principe met wat alternation ook geen probleem zou moeten zijn. Jaren achter elkaar dezelfde stage gebruiken ruikt naar luiheid en geldscheppen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Naast dat Tomorrowland ook nog eens veel meer kost én 2 weekenden is (=meer geld).
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Hahahah dit kan niet waar zijn, Tomorrowland verkoopt in twee weekenden 400.000 tickets. 400.000 tickets zouden normaliter al voor genoeg geld moeten zorgen maar Tomorrowland verkoopt haar tickets voor werkelijk schandalig hoge prijzen. Zoals hier al wordt aangegeven zijn de drankprijzen ook nog eens duurder dan normaal, Tomorrowland is een evenement met tientallen miljoenen aan omzet en miljoenen aan winst. En dit jaar wordt het ook nog eens 2 weekenden georganiseerd en zal er nog meer winst geboekt worden... maar er is geen geld voor nieuwe stages xd xd xd
Donateur
last seen Aug 2024
Chris, ze zijn zo gek als een fietsbel