Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ulyss wrote:
Ultraterrorloudsound wrote:
ulyss wrote: Ik had het niet zozeer over de aankleding van het terrein, maar wel over het terrein zelf.. Zoals dit jaar nieuwe permanente wandelpaden en bloemenperken en geïntegreerde trappen in de heuvel aan de mainstage. Dus een stage die is opnieuw wordt gebruikt is voor mij niet zo erg :)
Ach ja, we kunnen blijven discussiëren waarschijnlijk, maar ieder heeft zijn mening erover. Zolangs er maar voldoende koud bier is he (of iets anders als je geen bier drinkt ;) ) :beer:
het terrein waar tomorrowland zit is volgens mij van de organisatie zelf, wat het dus veel makkelijker maakt om dingen aan te verbouwen enzo. het terrein waar defqon bijv zit is een evenementen terrein wat van een externe partij is, waar dus permanente verbouwingen een stuk ingewikkelder worden
De Schorre is een provinciaal recreatiedomein uitgebaat door de provincie Antwerpen
Ik ben een jaarlijkse bezoeker van Tomorrowland en ik had wel de indruk dat het dit jaar allemaal nog beter was uitgewerkt dan andere jaren. In mijn inziens was enkel de stage van Q-dance en de stage met de draak hetzelfde. Voorts hadden ze een nieuwe stage in het bos (Core), Was er boven op de berg Organ of Harmony stage en die stage met die insecten die ook immens groot waren, en de trance stage in die tent. Ook waar Loudness de stage had, was de eerste keer dat die kelder in gebruik genomen werd. Verder was de aankleding van het terrein inderdaad ook wel weer verbeterd. Ik had ook de indruk dat doorgangen weer veel beter georganiseerd waren(eenrichting, meer ruimte,..)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland maar zo mooi uitgewerkt, zo gedetailleerd, zie je nergens. Als je stages, met name de main, van dichtbij bekeek zag je pas hoe absurd goed dit in elkaar zat.

Ik raakte aan de prijs met iemand uit de buurt die bij de opbouw en afbouw helpt. Hij vertelde dat het opbouwen in zijn geheel 2 maanden duurt en het afbouwen 1 maand.
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 16 hours ago
Remi wrote:Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland maar zo mooi uitgewerkt, zo gedetailleerd, zie je nergens. Als je stages, met name de main, van dichtbij bekeek zag je pas hoe absurd goed dit in elkaar zat.

Ik raakte aan de prijs met iemand uit de buurt die bij de opbouw en afbouw helpt. Hij vertelde dat het opbouwen in zijn geheel 2 maanden duurt en het afbouwen 1 maand.
Zoveel detail maar dan nog stages zo vaak hergebruiken. Sorry hoor maar met het geld wat daar binnen komt verwacht je ieder jaar nieuwe stages.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
heggenschaar wrote:
Remi wrote:Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland maar zo mooi uitgewerkt, zo gedetailleerd, zie je nergens. Als je stages, met name de main, van dichtbij bekeek zag je pas hoe absurd goed dit in elkaar zat.

Zoveel detail maar dan nog stages zo vaak hergebruiken. Sorry hoor maar met het geld wat daar binnen komt verwacht je ieder jaar nieuwe stages.
En wat verwacht jij voor de stage van Defqon.1 2018?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Even langs de opbouw van The Qontinent gefietst.

Image
Image
Image
Image
ledscreen test met bekent moppie
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Ziet er al goed uit.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik zie nu dat Party Opbouw foto's op Facebook mijn foto heeft "gejat" :D , vraag het dan even ;)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 22 days ago
simon10pont wrote:Ik zie nu dat Party Opbouw foto's op Facebook mijn foto heeft "gejat" :D , vraag het dan even ;)
Miwer strikes again :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
MelvinFR wrote:Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:
Zit Warface achter die Facebook?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Lenny wrote:
MelvinFR wrote:Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:
Je zou het haast denken.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Lenny wrote:
Nee Sub Sonik
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
onderste is de main
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Exterkate wrote:Is die onderste de main of de bovenste? Ik hoop echt niet dat ze de main weer aan die lange zijde zetten namelijk :/
Onderste is main, die staat altijd bij de elektriciteits mast
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Was eenmalig in de breedte aangezien ze daar veel commentaar op kregen!!
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Decibel stage afgelopen jaar vond ik er wel leuk uit zien hopelijk weer iets moois dit jaar, maar je weet het nooit met b2s :/
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Bovenste is Pussy Lounge aan zuid zijde
Main is altijd herkenbaar aan de eifeltorenmast
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vorig jaar main vond ik best pover. Ben benieuwd naar die van dit jaar.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 15 days ago
DECIBEL
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ziet er veelbelovend uit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
LV1 wrote:Ziet er veelbelovend uit :thumbsup:
Sorry maar dat vind ik dus echt absoluut niet xd
Main ziet er klein uit en redelijk simplistisch (al kan er in een week nog veel gebeuren), en voor de rest zie ik nog niks spectaculairs
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Het is de laatste jaren wel veel van hetzelfde qua mainstage Decibel.
In het midden rond en groot, aan de zijkanten iets aflopend.
Dan vond ik het podium van bijv 2011 wel vet. Beetje het stadion idee.Image

Ook 2010 vond ik gaaf
Image
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Wordt dus gewoon het logo/artwork zo te zien.

Saaie bedoeling
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Ziet er in eerste instantie alles behalve spannend uit inderdaad.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
K wacht nog ff met een oordeel. In een week kan nog veel veranderen.