Lekker bezig detective

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ook precies wat hij hier in het topic (of Defqon topic) heeft gezet. Goede tijden slechte tijden is er niks bij. 
Die krijgen een aparta naam voor de Q-Dance events.wrote:"Sequrity"
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Ben ik niet. Al lijken de verhalen wel op elkaar inderdaad.
Ach werken daar zoveel mensen dat de kans best groot is dat 2 of meer mensen het gezien hebben
al met al wel grappig dit, maar ben miwer toch echt niet
Ach werken daar zoveel mensen dat de kans best groot is dat 2 of meer mensen het gezien hebben
Het zou ook echt mega geniaal zijn als de verstrekte intell allemaal niet blijkt te kloppen. 
Ik hoop hier op...wrote:Het zou ook echt mega geniaal zijn als de verstrekte intell allemaal niet blijkt te kloppen.
Gewoon even voorstel rondje doen dan maar: https://hardtraxx.com/welkom/wrote:Ben ik niet. Al lijken de verhalen wel op elkaar inderdaad.
Hoeft niet joh, we kennen hem al.wrote:Gewoon even voorstel rondje doen dan maar: https://hardtraxx.com/welkom/wrote:Ben ik niet. Al lijken de verhalen wel op elkaar inderdaad.
Is die vrouwenkop verschillend van dat qlimax masker... of is dit dat masker met een flinke laag plamuur en dus een update?
Waarom komt er geen beheerder online met de reactie over het IP adres? Meteen duidelijk toch
Waarom komt er geen beheerder online met de reactie over het IP adres? Meteen duidelijk toch
Dat Qlimax masker was toch op een scherm ipv daadwerkelijk een beschilderd stuk van de stage? Dat masker van de UV hebben ze eerder bij Tomorrowland gebruikt bij de Q-stage en als de Medusa-stage op Mysteryland 2013. Geloof nog een keer vaker maar weet zo niet meer wanneer. Denk dat de red weer mega imposant gaat wordenwrote:Is die vrouwenkop verschillend van dat qlimax masker... of is dit dat masker met een flinke laag plamuur en dus een update?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Dit zijn inderdaad 2 verschillende maskerswrote:Is die vrouwenkop verschillend van dat qlimax masker... of is dit dat masker met een flinke laag plamuur en dus een update?

Kan me ergens wel herinneren dat dat qlimax masker nog op defqon gebruikt is (waar niet overigens) net als dat Mysteryland masker.
Maarja, die djbooth van Hardbass 2016 was ook terug te vinden op de Pussy Lounge stage 2017 op Decibel.
Hergebruiken tot de max. Geef ze groot gelijk
Maarja, die djbooth van Hardbass 2016 was ook terug te vinden op de Pussy Lounge stage 2017 op Decibel.
Hergebruiken tot de max. Geef ze groot gelijk
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Even terugkomend op die EDC stage. Via youtube heb ik live een stuk van de show zitten kijken, maar dat kwam niet eens in de buurt van de shows die hier bij Intents en Defqon worden gegeven.
Daarnaast ben ik ook voorstander van het breder maken van de stage ipv hoger. Het zou toch vet zijn als bijna over de hele breedte een stage is, wat bv bij Intents en TL ook gebeurt.
Daarnaast ben ik ook voorstander van het breder maken van de stage ipv hoger. Het zou toch vet zijn als bijna over de hele breedte een stage is, wat bv bij Intents en TL ook gebeurt.
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
Holy fuck die UV
Ben wat minder onder de indruk van de main.
Ben wat minder onder de indruk van de main.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Maar even wachten op het totaal plaatje van de main. Tot nu toe niet heel erg onder de indruk