Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
De Koning, de dingen als die gouden opblaasbootjes en autobanden maakte het helemaal afwrote:![]()
Mooi om te zien hoe Defqon verder is doorgegroeid de laatste jaren. Nu had iedereen lopen klagen dat het totaalplaatje te karig zou zijn geweest, zowel de stage als de eindshow. Zoek voor de grap de eindshow uit 2011 eens op en vergelijk h'm met die van afgelopen jaar
View on YouTubewrote:Een wat?wrote:Een paarden kopen verkopen stage zou ik echt prachtig vinden
En sorry, maar wat heeft keta met paarden te maken?
ketamine is een verdoofmiddel 'bedoeld' voor paarden.wrote:Een wat?wrote:Een paarden kopen verkopen stage zou ik echt prachtig vinden
En sorry, maar wat heeft keta met paarden te maken?
Mysteryland 2010 stage zaten paarden in. (of iets wat er op moet lijken)

Inderdaad liever brede stage dan hoge stage
Heb ik ook. Vind het bij die twee ook minder dat je 'door' de stage heen kijken en de bomen er achter ziet.wrote: Deze vond ik juist de mindere. Die bredere stages vind ik aanzienlijk mooier.
Die van vorig jaar was gruwelijk vet.
Quote van Harderstate
Kan dan best zijn dat die hoge, uitstekende dingen vlaggenmasten zijn.Main Stage = Viking Knarr Warships
Endshow to debut new lighting tech, you'll know it when you see it
Main stage, Blue, and Black to have moving parts
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Beetje een combinatie van de 2015 stage, de stage op tomorrowland een aantal jaar terug en een vlinder 
Tuurlijk weet Miwer dit weer.wrote:Beetje een combinatie van de 2015 stage, de stage op tomorrowland een aantal jaar terug en een vlinder
Wordt die persoon op het terrein er niet gigantisch uitgeflikkerd als ze achter zoiets komen?
Hou nou eens opwrote:Tuurlijk weet Miwer dit weer.wrote:Beetje een combinatie van de 2015 stage, de stage op tomorrowland een aantal jaar terug en een vlinder
Ik ben die miwer niet......
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Ten eerste ben ik miwer inderdaad nietwrote:Hou nou eens opwrote:Tuurlijk weet Miwer dit weer.wrote:Beetje een combinatie van de 2015 stage, de stage op tomorrowland een aantal jaar terug en een vlinder
Ik ben die miwer niet......
ten tweede kan je dat toch gewoon zien op deze foto. Dus een beetje nutteloze opmerking dat "tuurlijk weet miwer dit weer"
Dat is precies wat ik zou zeggen als ik Miwer was

Je herkent dat hoofd wel terug uit Mysteryland 2013
Misschien ben ik wel Miwerwrote:Dat is precies wat ik zou zeggen als ik Miwer was
wrote:Misschien ben ik wel Miwerwrote:Dat is precies wat ik zou zeggen als ik Miwer was
Misschien zijn we allemaal wel Miwer, net als Negan van the walking dead...
View on YouTubewrote:wrote:Misschien ben ik wel Miwerwrote:Dat is precies wat ik zou zeggen als ik Miwer was
Misschien zijn we allemaal wel Miwer, net als Negan van the walking dead...
Na wat klein onderzoek:wrote:Ten eerste ben ik miwer inderdaad niet
Je kent dus een van de mensen van de beveiliging, maar nog geen reden om je compleet te ontmaskeren. Totdat ik dit op Facebook tegenkwam:wrote:Heb wel het floorplan van de beveiliging maar denk dat er mensen ontslagen gaan worden als ik die plaatswrote:nog niks nieuws van defqon te vinden?

Micha van Buuren = Miwer, Miwer = heggenschaar