Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Lijkt erop dat main niet volledig in de breedte is afgesloten zegmaar, zoals 'ie dat vorig jaar wel was. Zou ik wel jammer vinden, dat er doorheen/tussendoor kunnen kijken

edit: wellicht vullen ze die tussenstukken nog wel op :$
Last edited by JeroenB93 on 20 Jun 2017 20:00, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Hopelijk is de main ook breed genoeg, dit ziet er in ieder geval tof uit. Die UV ziet er ook vet uit :thumbsup:

Edit: Hier is de breedte van de main beter te zien, doet me denken aan die draken die onder/bovengronds waren aan beide zijkanten van vorig jaar.
Image
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Ik vind dit er toch allemaal al veelbelovend uitzien hoor. ^^
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nu al weer spijt dat ik hier gekeken heb, maar ik vind het toch wel heel vet hoor, zo'n (vikings/piraten)schip :love: . Zeker als hij (wat op andere plaatjes te zien is) ook nog in de breedte gebouwd is :).
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 15 days ago
RomanAnthony wrote:Nu al weer spijt dat ik hier gekeken heb, maar ik vind het toch wel heel vet hoor, zo'n (vikings/piraten)schip :love: . Zeker als hij (wat op andere plaatjes te zien is) ook nog in de breedte gebouwd is :).
Had dat gerucht van Harderstate gekopieerd maar blijkt dus toch wel te kloppen.
De verrassing op de dag zelf is het leukst maar de nieuwsgierigheid wint het altijd van de verrassing :lol:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ben ik de enige die de main echt nergens op vind lijken? :huh: UV daarentegen wel heel vet!
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 16 days ago
LV1 wrote:Ben ik de enige die de main echt nergens op vind lijken? :huh: UV daarentegen wel heel vet!
Denk dat we het totaalplaatje toch echt even moeten afwachten.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Denk echt dat het mega bruut gaat worden. Dat grote schip in het midden en dan twee kleinere schepen aan weerskanten, heel benieuwd naar het eindresultaat!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 20 days ago
Zo te zien is de DJ Booth een soort van lift (á la Qlimax 2010).

Ik ben er nog niet van onder de indruk. Het is hoogstwaarschijnlijk nog niet af, maar ik heb liever een stage in de breedte :)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Image
:D
Hardtraxx Elite
2982 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
dat is voor veel festivals gewoon een mainstage.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
pim__ wrote:dat is voor veel festivals gewoon een mainstage.
RT, vorig jaar al onder de indruk van die stage, maar vind deze misschien nog wel een stuk mooier. Iets meer "standaard" dan dat halve vleermuis ding, maar gewoon mainstage waardig.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
ULTIMO wrote:Zo te zien is de DJ Booth een soort van lift (á la Qlimax 2010).

Ik ben er nog niet van onder de indruk. Het is hoogstwaarschijnlijk nog niet af, maar ik heb liever een stage in de breedte :)
Volgens mij niet hoor. Doel je op die verticale dingen die boven/achter de booth hangen? Volgens mij zijn dat gewoon lichtspots
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 22 minutes ago
JeroenB93 wrote:

Volgens mij niet hoor. Doel je op die verticale dingen die boven/achter de booth hangen? Volgens mij zijn dat gewoon lichtspots
Dat zijn lampen ja, maar daar naast lijkt wel een lift te zitten aan beide kanten
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Paling wrote:De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$
Afgelopen jaar op zondag was hij goed gevuld, Maarja toen stonden er veel grotere namen.
Denk dat het op zaterdags weinig zin heeft zoon stage..
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
heggenschaar wrote:
JeroenB93 wrote:

Dat zijn lampen ja, maar daar naast lijkt wel een lift te zitten aan beide kanten
zijn gewoon truss met legernetten
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Die UV :love:
Van de main nog wat minder onder de indruk, maar misschien dat het totaalplaatje wel tof is.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Paling wrote:De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$
Op zondag dient de UV als een soort mainstage, aangezien die overdag dicht is.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 20 days ago
Daarnaast is het op zaterdag, afhankelijk van het weer, ook best druk daar.
Het scheelt wel dat de grootte van de stage totaal niet in verhouding staat met het oppervlak ervoor. Ik gok dat je daar amper 5000 man kwijt kan en daarmee zijn de red, black, en blue gewoon groter.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Chroman wrote:
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, logisch idd
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Mooi om te zien dat ze telkens die soort messen weer hergebruiken en het telkens past.
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 22 minutes ago
Goku wrote:Mooi om te zien dat ze telkens die soort messen weer hergebruiken en het telkens past.
Kan me eigenlijk geen podium herinneren in al die jaren waar ze niet in zitten, op de kleine na.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Die main ziet er wel echt heel gaaf uit, benieuwd naar het eindresultaat. :slow:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Chroman wrote:
Decibel hanteert ook twee mainstages (Main en Pussylounge) zeggen ze zelf, Intents ook (ook al is er eentje indoor), Wish Outdoor (Dedicated en Devoted). Neemt niet weg dat de UV enorm is gegroeid kwa stage de afgelopen drie/vier jaar. Dat de capaciteit dan weer een groot verschil vertoont met de Blue en Black snap ik niet helemaal, want er staan op zowel de zaterdag als zondag toch behoorlijk wat publiektrekkers daar.

Enorm benieuwd naar het totaalplaatje van zowel de UV als de Main :) .