Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt erop dat main niet volledig in de breedte is afgesloten zegmaar, zoals 'ie dat vorig jaar wel was. Zou ik wel jammer vinden, dat er doorheen/tussendoor kunnen kijken

edit: wellicht vullen ze die tussenstukken nog wel op :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk is de main ook breed genoeg, dit ziet er in ieder geval tof uit. Die UV ziet er ook vet uit :thumbsup:

Edit: Hier is de breedte van de main beter te zien, doet me denken aan die draken die onder/bovengronds waren aan beide zijkanten van vorig jaar.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit er toch allemaal al veelbelovend uitzien hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al weer spijt dat ik hier gekeken heb, maar ik vind het toch wel heel vet hoor, zo'n (vikings/piraten)schip :love: . Zeker als hij (wat op andere plaatjes te zien is) ook nog in de breedte gebouwd is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nu al weer spijt dat ik hier gekeken heb, maar ik vind het toch wel heel vet hoor, zo'n (vikings/piraten)schip :love: . Zeker als hij (wat op andere plaatjes te zien is) ook nog in de breedte gebouwd is :).


Had dat gerucht van Harderstate gekopieerd maar blijkt dus toch wel te kloppen.
De verrassing op de dag zelf is het leukst maar de nieuwsgierigheid wint het altijd van de verrassing :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die de main echt nergens op vind lijken? :huh: UV daarentegen wel heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ben ik de enige die de main echt nergens op vind lijken? :huh: UV daarentegen wel heel vet!


Denk dat we het totaalplaatje toch echt even moeten afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk echt dat het mega bruut gaat worden. Dat grote schip in het midden en dan twee kleinere schepen aan weerskanten, heel benieuwd naar het eindresultaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien is de DJ Booth een soort van lift (á la Qlimax 2010).

Ik ben er nog niet van onder de indruk. Het is hoogstwaarschijnlijk nog niet af, maar ik heb liever een stage in de breedte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat is voor veel festivals gewoon een mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
dat is voor veel festivals gewoon een mainstage.


RT, vorig jaar al onder de indruk van die stage, maar vind deze misschien nog wel een stuk mooier. Iets meer "standaard" dan dat halve vleermuis ding, maar gewoon mainstage waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zo te zien is de DJ Booth een soort van lift (á la Qlimax 2010).

Ik ben er nog niet van onder de indruk. Het is hoogstwaarschijnlijk nog niet af, maar ik heb liever een stage in de breedte :)


Volgens mij niet hoor. Doel je op die verticale dingen die boven/achter de booth hangen? Volgens mij zijn dat gewoon lichtspots
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 18:10 
 
Hardtraxx Addict

JeroenB93 schreef:
ULTIMO schreef:
Zo te zien is de DJ Booth een soort van lift (á la Qlimax 2010).

Ik ben er nog niet van onder de indruk. Het is hoogstwaarschijnlijk nog niet af, maar ik heb liever een stage in de breedte :)


Volgens mij niet hoor. Doel je op die verticale dingen die boven/achter de booth hangen? Volgens mij zijn dat gewoon lichtspots

Dat zijn lampen ja, maar daar naast lijkt wel een lift te zitten aan beide kanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$


Afgelopen jaar op zondag was hij goed gevuld, Maarja toen stonden er veel grotere namen.
Denk dat het op zaterdags weinig zin heeft zoon stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:
ULTIMO schreef:
Zo te zien is de DJ Booth een soort van lift (á la Qlimax 2010).

Ik ben er nog niet van onder de indruk. Het is hoogstwaarschijnlijk nog niet af, maar ik heb liever een stage in de breedte :)


Volgens mij niet hoor. Doel je op die verticale dingen die boven/achter de booth hangen? Volgens mij zijn dat gewoon lichtspots

Dat zijn lampen ja, maar daar naast lijkt wel een lift te zitten aan beide kanten


zijn gewoon truss met legernetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die UV :love:
Van de main nog wat minder onder de indruk, maar misschien dat het totaalplaatje wel tof is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$

Op zondag dient de UV als een soort mainstage, aangezien die overdag dicht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast is het op zaterdag, afhankelijk van het weer, ook best druk daar.
Het scheelt wel dat de grootte van de stage totaal niet in verhouding staat met het oppervlak ervoor. Ik gok dat je daar amper 5000 man kwijt kan en daarmee zijn de red, black, en blue gewoon groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Paling schreef:
De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$

Op zondag dient de UV als een soort mainstage, aangezien die overdag dicht is.

Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, logisch idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:14 
 
Hardtraxxer

Mooi om te zien dat ze telkens die soort messen weer hergebruiken en het telkens past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 11:37 
 
Hardtraxx Addict

Goku schreef:
Mooi om te zien dat ze telkens die soort messen weer hergebruiken en het telkens past.

Kan me eigenlijk geen podium herinneren in al die jaren waar ze niet in zitten, op de kleine na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die main ziet er wel echt heel gaaf uit, benieuwd naar het eindresultaat. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Paling schreef:
De keren dat ik langs de UV ben gelopen (om bij de Silver te komen) in de afgelopen paar jaar was het er onwijs rustig. Is die enorme stage wel echt nodig? :$

Op zondag dient de UV als een soort mainstage, aangezien die overdag dicht is.


Decibel hanteert ook twee mainstages (Main en Pussylounge) zeggen ze zelf, Intents ook (ook al is er eentje indoor), Wish Outdoor (Dedicated en Devoted). Neemt niet weg dat de UV enorm is gegroeid kwa stage de afgelopen drie/vier jaar. Dat de capaciteit dan weer een groot verschil vertoont met de Blue en Black snap ik niet helemaal, want er staan op zowel de zaterdag als zondag toch behoorlijk wat publiektrekkers daar.

Enorm benieuwd naar het totaalplaatje van zowel de UV als de Main :) .
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen