Het is toch de laatste x dat DQ in Chili komt dus ze moeten t er maar van nemen.
Vind de stage best wel gaaf btw
Vind de stage best wel gaaf btw
Heb gehoord dat ze dit tijdens Rebelion afbeelden zodat mensen niet met hun rug naar de stage op een hek gaan zitten.wrote:Moeten de bouwers hierop kunnen fappen in hun pauze ofzo.
wrote:Moeten de bouwers hierop kunnen fappen in hun pauze ofzo.
Zou niet eens een slecht idee zijn. Paar lekkere vrouwtjes op die schermen zie je beter dan die matige entertainers.wrote:Heb gehoord dat ze dit tijdens Rebelion afbeelden zodat mensen niet met hun rug naar de stage op een hek gaan zitten.wrote:Moeten de bouwers hierop kunnen fappen in hun pauze ofzo.
2015 in ieder geval niet, ligt er denk aan wat ze met het podium gaan doen. Van 2016 kan ik geen video vinden.wrote:In die teaser zeggen ze dat ze en groot deel van het podium in het midden van het stadion in elkaar zetten en vervolgens naar de korte zijde duwen. Doen ze dit vaker? Ik heb het idee dat Hard Bass met iets unieks gaat komen (voor hun doen dan in ieder geval)

Dit kon qua show wel eens een hele vette hard bass worden!wrote:In die teaser zeggen ze dat ze en groot deel van het podium in het midden van het stadion in elkaar zetten en vervolgens naar de korte zijde duwen. Doen ze dit vaker? Ik heb het idee dat Hard Bass met iets unieks gaat komen (voor hun doen dan in ieder geval)
Dat zullen ze vast wel hebben.wrote:Zouden alle medewerkers uberhaupt een idee hebben hoe het er op zo'n nacht aan toe gaat met die lichten etc?
Is toch mooi, meewerken aan iets wat een giga impact heeft op de bezoekers
Ik denk dat dat na zo lang in het vak zitten wel vervaagd en dat het overgaat naar ik wil mn centjes en ik doe mn werk wel.wrote:Zouden alle medewerkers uberhaupt een idee hebben hoe het er op zo'n nacht aan toe gaat met die lichten etc?
Denk dat ze allemaal lekker staan mee te genieten van de show als ze checken of alle lichten werken. Op zo'n moment maken ze het toch donker in de zaal dus kunnen ze toch niet verder bouwenwrote:Zouden alle medewerkers uberhaupt een idee hebben hoe het er op zo'n nacht aan toe gaat met die lichten etc?
Volgensmij hoef je ook niet verder te bouwen als een podium af is?wrote:Denk dat ze allemaal lekker staan mee te genieten van de show als ze checken of alle lichten werken. Op zo'n moment maken ze het toch donker in de zaal dus kunnen ze toch niet verder bouwenwrote:Zouden alle medewerkers uberhaupt een idee hebben hoe het er op zo'n nacht aan toe gaat met die lichten etc?