Tim (die zwarte)wrote:Ik vind m'n naam vaak al zat werk inderdaad. En ik heet gewoon Timwrote:En dat allemaal met pen, ik zou als de dood zijn
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik denk een foto van de stage pakken en de belangrijkste lijnen overtrekken zodat je de verhoudingen en het perspectief in ieder geval goed hebt.wrote:Lijkt me sterk dat je dit met programma kunt maken, dus hoogstwaarschijnlijk het laatste.wrote:Almighty Poephark, hoe heb je dit gemaakt? Met een programma of zo? Of getekend en later ingescand? Dit is goud
met zwarte pen?wrote:Tim (die zwarte)wrote:Ik vind m'n naam vaak al zat werk inderdaad. En ik heet gewoon Timwrote:En dat allemaal met pen, ik zou als de dood zijn
niiiicceeee
Zal dat naast het hoofd LED worden of wat doen ze daar mee? Die vleugels er tegenaan is een beetje klein lijkt me
Komt er weer bewegend materiaal aan het plafond? Vond dat erg vet altijd (zoals qlimax 2014 en de blue van dq1 2016)
Ligt niks meer op de grond dus verwacht het niet. Maar erg vet als deze stage weer over de hele avond verandert. Goed breed ook! Ben benieuwd hoe het tot zijn recht komt.wrote:Komt er weer bewegend materiaal aan het plafond? Vond dat erg vet altijd (zoals qlimax 2014 en de blue van dq1 2016)
zou het echt karig vinden als er niks aan het dak hangt btw, geeft de helft van de sfeer
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Wat ik heb gehoord is dat ze een bereken fout hebben gemaakt. Dat er daarom minder (30 ton) of niks aan plafond komt te hangen.....
Dat zou zuur en stom zijn, betekend dat je dus niet de volle show krijgt zoals bedoeld.. En dat waarschijnlijk iemand zijn baan kwijt is nuwrote:Wat ik heb gehoord is dat ze een bereken fout hebben gemaakt. Dat er daarom minder (30 ton) of niks aan plafond komt te hangen.....
wrote:Wat ik heb gehoord is dat ze een bereken fout hebben gemaakt. Dat er daarom minder (30 ton) of niks aan plafond komt te hangen.....
-
DHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jul 2017
Lijkt me dat ze het wel opvullen, of het is ruimte vrijhouden voor die vleugels die losgaan door de hele zaal 
De vleugels zullen inderdaad gaan bewegen. 
Eerlijk gezegd geloof ik hier helemaal nix vanwrote:Wat ik heb gehoord is dat ze een bereken fout hebben gemaakt. Dat er daarom minder (30 ton) of niks aan plafond komt te hangen.....
Zulke professionals zien niet zo maar 30 ton over het hoofd hoor
Na zoveel jaar Qlimax in het gelredome lijkt me dat ook erg sterk.wrote:Eerlijk gezegd geloof ik hier helemaal nix vanwrote:Wat ik heb gehoord is dat ze een bereken fout hebben gemaakt. Dat er daarom minder (30 ton) of niks aan plafond komt te hangen.....![]()
Zulke professionals zien niet zo maar 30 ton over het hoofd hoor
Een bekende die chauffeur is en materiaal op en neer moet brengen voor Qlimax heeft verteld dat bijna alles zal bewegen vanavond... ben retebenieuwd!
Heerlijk dus geen mannequin challengewrote:Een bekende die chauffeur is en materiaal op en neer moet brengen voor Qlimax heeft verteld dat bijna alles zal bewegen vanavond... ben retebenieuwd!
wrote: Heerlijk dus geen mannequin challenge
Detail:

Denk dat er idd veel bewegende elementen zijn

Denk dat er idd veel bewegende elementen zijn
Zo is die echt heel karig, denk dat dit een oudere foto is.
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019

godverdomme het ziet er goed uit
Volgens mij zie je op die laatste foto en die daarvoor al aardig verschil, zal allemaal wel bewegen en roteren.. ben benieuwd