Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:08 
 
Hardtraxx Addict

De stad decibel krijgt een race baan lijkt het wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil met de Defqon mainstage vind ik toch wel schrijnend :P Het zou wss wel weer een mega bouwwerk zijn, maar de wow-factor die Defqon dit jaar had zou Decibel in geen 100 jaar bij in de buurt komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het verschil met de Defqon mainstage vind ik toch wel schrijnend :P Het zou wss wel weer een mega bouwwerk zijn, maar de wow-factor die Defqon dit jaar had zou Decibel in geen 100 jaar bij in de buurt komen.


om eerlijk te zijn vond ik die van defqon nou ook niet echt een wow factor hebben
maar dat verschilt per persoon natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb decibel nog nooit echt sterk gevonden wat betreft stage design
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor nu nog heel random, kan er zo niet wat van maken. Wat was het thema ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:19 
 
Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
Voor nu nog heel random, kan er zo niet wat van maken. Wat was het thema ook alweer?

Destenation decibel.
Daar kan je dus ook alle kanten mee op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen ze beter een onmeunig vliegveld bouwen met een vakantieoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Rickzel schreef:
Het verschil met de Defqon mainstage vind ik toch wel schrijnend :P Het zou wss wel weer een mega bouwwerk zijn, maar de wow-factor die Defqon dit jaar had zou Decibel in geen 100 jaar bij in de buurt komen.


om eerlijk te zijn vond ik die van defqon nou ook niet echt een wow factor hebben
maar dat verschilt per persoon natuurlijk :P


Ja smaken verschillen, maar ik vond het echt de mooiste stage van de afgelopen 6 jaar (de keren dat ik er geweest ben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik tot nu toe kan opmaken uit die stage vind ik er geen klap an. Wat dat betreft loopt Decibel al jaren achter de feiten aan qua stagedesign.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat ik tot nu toe kan opmaken uit die stage vind ik er geen klap an. Wat dat betreft loopt Decibel al jaren achter de feiten aan qua stagedesign.


Ben erg benieuwd, in het echt altijd anders he. Daarnaast was die van 2013 erg vet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel lampen voor het decor zo te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me eerder denken aan een Pussy Lounge achtige stage. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt beetje op wat Intents neer heeft gezet, alleen dit ziet er wat makkelijker uit....
Maaar.. weet dat het er daar toch massiever en indrukwekkender uit ziet dan op de foto, dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t wel gaaf omdat ze ook de zijkanten erbij betrekken.
Je krijgt daarmee echt t gevoel dat je in een arena bent.
Vorig jaar was dat niet zo. Denk dat we achteraf wel zeggen dat het geslaagd is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:35 
 
Hardtraxx Addict

Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.


Het is best wel erg dat organisaties van dit niveau daar zolang over hebben gedaan. Bij DQ was dat tot 2015 precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.

Eerlijk gezegd vond ik het bij Decibel minder slecht dan bij Defqon in het begin. Gelukkig dat bij beide het nu goed geregeld is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:12 
 

Volgens mij lopen ze een jaartje achter met het themaXD Vorig jaar een vissenstage met het thema shifting gears, en nu hebben ze pas een stage die er bij past
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:
Volgens mij lopen ze een jaartje achter met het themaXD Vorig jaar een vissenstage met het thema shifting gears, en nu hebben ze pas een stage die er bij past


Soms zou ik inderdaad wel eens willen weten wat de gedachte is achter die stages en achter de thema's. Zit nou niet echt een duidelijke lijn in bij Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.


Het is best wel erg dat organisaties van dit niveau daar zolang over hebben gedaan. Bij DQ was dat tot 2015 precies hetzelfde.
Almere strand 2009 stond er ook geluid halverwege ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.


Het is best wel erg dat organisaties van dit niveau daar zolang over hebben gedaan. Bij DQ was dat tot 2015 precies hetzelfde.
Almere strand 2009 stond er ook geluid halverwege ;)


Daar was ik niet bij haha. Maar in Biddinghuizen was het echt dramatisch de eerste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pussy lounge full.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decibel 2016 mainstage
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 15:23 
 
Hardtraxxer

Pussy lounge ziet er heel gaaf uit! Main ook wel prima, maar iets te hoog kermis gehalte. Andere kleurencombo was beter geweest naar mijn mening
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen