De stad decibel krijgt een race baan lijkt het wel 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Het verschil met de Defqon mainstage vind ik toch wel schrijnend
Het zou wss wel weer een mega bouwwerk zijn, maar de wow-factor die Defqon dit jaar had zou Decibel in geen 100 jaar bij in de buurt komen.
om eerlijk te zijn vond ik die van defqon nou ook niet echt een wow factor hebbenwrote:Het verschil met de Defqon mainstage vind ik toch wel schrijnendHet zou wss wel weer een mega bouwwerk zijn, maar de wow-factor die Defqon dit jaar had zou Decibel in geen 100 jaar bij in de buurt komen.
maar dat verschilt per persoon natuurlijk
Ik heb decibel nog nooit echt sterk gevonden wat betreft stage design
Voor nu nog heel random, kan er zo niet wat van maken. Wat was het thema ook alweer?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Destenation decibel.wrote:Voor nu nog heel random, kan er zo niet wat van maken. Wat was het thema ook alweer?
Daar kan je dus ook alle kanten mee op
Kunnen ze beter een onmeunig vliegveld bouwen met een vakantieoord
Ja smaken verschillen, maar ik vond het echt de mooiste stage van de afgelopen 6 jaar (de keren dat ik er geweest ben).wrote:om eerlijk te zijn vond ik die van defqon nou ook niet echt een wow factor hebbenwrote:Het verschil met de Defqon mainstage vind ik toch wel schrijnendHet zou wss wel weer een mega bouwwerk zijn, maar de wow-factor die Defqon dit jaar had zou Decibel in geen 100 jaar bij in de buurt komen.
maar dat verschilt per persoon natuurlijk
Wat ik tot nu toe kan opmaken uit die stage vind ik er geen klap an. Wat dat betreft loopt Decibel al jaren achter de feiten aan qua stagedesign.
Ben erg benieuwd, in het echt altijd anders he. Daarnaast was die van 2013 erg vet hoorwrote:Wat ik tot nu toe kan opmaken uit die stage vind ik er geen klap an. Wat dat betreft loopt Decibel al jaren achter de feiten aan qua stagedesign.
Veel lampen voor het decor zo te zien?
Doet me eerder denken aan een Pussy Lounge achtige stage. :')
Lijkt beetje op wat Intents neer heeft gezet, alleen dit ziet er wat makkelijker uit....
Maaar.. weet dat het er daar toch massiever en indrukwekkender uit ziet dan op de foto, dus ben benieuwd
Maaar.. weet dat het er daar toch massiever en indrukwekkender uit ziet dan op de foto, dus ben benieuwd
Vind t wel gaaf omdat ze ook de zijkanten erbij betrekken.
Je krijgt daarmee echt t gevoel dat je in een arena bent.
Vorig jaar was dat niet zo. Denk dat we achteraf wel zeggen dat het geslaagd is
Je krijgt daarmee echt t gevoel dat je in een arena bent.
Vorig jaar was dat niet zo. Denk dat we achteraf wel zeggen dat het geslaagd is
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Het is best wel erg dat organisaties van dit niveau daar zolang over hebben gedaan. Bij DQ was dat tot 2015 precies hetzelfde.wrote:Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.
Eerlijk gezegd vond ik het bij Decibel minder slecht dan bij Defqon in het begin. Gelukkig dat bij beide het nu goed geregeld is.wrote:Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.
-
T
Volgens mij lopen ze een jaartje achter met het themaXD Vorig jaar een vissenstage met het thema shifting gears, en nu hebben ze pas een stage die er bij past
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 16 days ago
Soms zou ik inderdaad wel eens willen weten wat de gedachte is achter die stages en achter de thema's. Zit nou niet echt een duidelijke lijn in bij Decibel.wrote:Volgens mij lopen ze een jaartje achter met het themaXD Vorig jaar een vissenstage met het thema shifting gears, en nu hebben ze pas een stage die er bij past
Almere strand 2009 stond er ook geluid halverwegewrote:Het is best wel erg dat organisaties van dit niveau daar zolang over hebben gedaan. Bij DQ was dat tot 2015 precies hetzelfde.wrote:Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 16 days ago
Daar was ik niet bij haha. Maar in Biddinghuizen was het echt dramatisch de eerste jaren.wrote:Almere strand 2009 stond er ook geluid halverwegewrote:Het is best wel erg dat organisaties van dit niveau daar zolang over hebben gedaan. Bij DQ was dat tot 2015 precies hetzelfde.wrote:Wel goed dat ze eindelijk ook geluid halverwegen de main zetten. Achteraan was het altijd zo slecht.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Pussy lounge ziet er heel gaaf uit! Main ook wel prima, maar iets te hoog kermis gehalte. Andere kleurencombo was beter geweest naar mijn mening