Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik vind het zelf ook een vrij karige stage om eerlijk te zijn. Doet me daarnaast wat denken aan de stage van Airforce.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Image

© tijntjuh120
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Extreme Loudness is een buiten stage

Image

Mainstage (en strand xd ):
Image
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Haha wauw, wat lelijk. Wel mooi dat het outdoor is. :thumbsup:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Norther66 wrote:
© tijntjuh120
:loving:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Haha die xtreme Loudness is extreme lelijk. Wel fijn dat ie gewoon open air is, nu het weer nog even meezitten :thumbsup:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
chas1n wrote:Haha die xtreme Loudness is extreme lelijk. Wel fijn dat ie gewoon open air is, nu het weer nog even meezitten :thumbsup:
Is hij al af dan?
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Beter een lelijke open air, dan een mooie tent. ^^
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik vind de Extreme Loudness er best vet uit zien eigenlijk :x
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Mooi man die palen recht voor de letters xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:Mooi man die palen recht voor de letters xd
Waar wou je anders je geluid aan hangen? :P (klaag klaag klaag)
T
Ligt t aan mij of word elk jaar de mainstage van Decibel kariger? Vorig jaar leuk thema met die vissen Enzo maar vond t nou niet heel indrukwekkend. En wat moet t dit jaar voorstellen? Een regenboogberg? :surrender:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Miwer wrote:
Basshunterzz wrote:Mooi man die palen recht voor de letters xd
Waar wou je anders je geluid aan hangen? :P (klaag klaag klaag)
Ik denk dat je het als organisatie als b2s wel een stuk mooier kunt wegwerken dan twee van die palen recht voor de letters te zetten.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Miwer wrote:
chas1n wrote:Haha die xtreme Loudness is extreme lelijk. Wel fijn dat ie gewoon open air is, nu het weer nog even meezitten :thumbsup:
Is hij al af dan?
-.- . Dat zeg ik nergens, maar lijkt me ook niet dat er nog veel aan die stage gaat gebeuren, lijkt me zo goed als af. En daarmee lelijk. Als het geluid maar goed is.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
chas1n wrote:
Miwer wrote:
Is hij al af dan?
-.- . Dat zeg ik nergens, maar lijkt me ook niet dat er nog veel aan die stage gaat gebeuren, lijkt me zo goed als af. En daarmee lelijk. Als het geluid maar goed is.
Zelfs met perfect geluid krijgen ze die herrie nog niet mooi klinkende :P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Party opbouw foto's wrote:nah, daarvoor moet je niet hier zijn (wel voor eentonig herrie)
Onder de foto van de xtreme Loudness stage. Weet je zeker dat je geen admin meer bent van die pagina, Miwerpedia? xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
chas1n wrote:
Party opbouw foto's wrote:nah, daarvoor moet je niet hier zijn (wel voor eentonig herrie)
Onder de foto van de xtreme Loudness stage. Weet je zeker dat je geen admin meer bent van die pagina, Miwerpedia? xd
Dat weet ik 100% zeker :P alleen de anderen die er aan werken hebben zelfs een nog grotere hekel aan raw
ik kan het soms nog wel waarderen :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Miwer wrote:Zelfs met perfect geluid krijgen ze die herrie nog niet mooi klinkende :P
Tjonge jonge, jij begint steeds meer en meer op de omgekeerde hardstylboy te lijken. In plaats van alle happystylez is slecht en moet dood doe jij dit voor raw.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
chas1n wrote:
Zulke uitspraken kun je best privé doen, maar niet als beheerder van zo'n pagina. xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
chas1n wrote:
Zulke uitspraken kun je best privé doen, maar niet als beheerder van zo'n pagina. xd
Ik heb ze daar ook nooit gedaan en ben ook geen beheerder meer :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
chas1n wrote:
Reageer en lees hier niet meer zoveel maar word idd erg moe van deze man.

Miwer, als ik jou was zou ik een #ihateraw shirt laten maken en dit heel het weekend op Decibel dragen, zo zal je azijngezeik een nog groter bereik hebben.

Gr.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Oke nog een paar Decibel foto's:

Image

Image

Image

Darkness stage
Image

Main ziet er best massief uit, beter dan vorig jaar! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Vind het CMYK wel wat hebben. :)
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Ik vraag me alleen af wat het thema voor die stage is.. aan die zwart witte blokken denk ik direct aan racen, maar wtf moet het dan zijn xd
S
1 posts member since 2016
last seen Aug 2016
Spitta wrote:Ik vraag me alleen af wat het thema voor die stage is.. aan die zwart witte blokken denk ik direct aan racen, maar wtf moet het dan zijn xd

Daar lijkt het wel op met die zwart wille blokken. Het DB logo bovenop de stage heeft ook wat weg van het Formule1 logo. Op een andere foto zag ik dat daaronder nog de tekst 'Speedway' staat. Deze is hier te vinden: https://www.instagram.com/p/BJLP9-bhg12/

De foto's stemmen mij wel redelijk positief. Met nog een paar bouwdagen te gaan kan dit best wel eens wat moois worden...