Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
S
Vind die kleuren zo juist wel leuk, lekker vrolijk ^^. De main lijkt me om de een of andere reden wel erg klein op de foto's te zien.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
SVB wrote:Vind die kleuren zo juist wel leuk, lekker vrolijk ^^. De main lijkt me om de een of andere reden wel erg klein op de foto's te zien.
Ben zelf niet geweest maar kreeg juist reacties uit het publiek dat hij enorm was.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als je kijkt naar het publiek is hij behoorlijk hoog idd.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ja ik kijk altijd eerst naar de artiest en als ik die dan vergelijk met de stage, tja dan is ie wel van formaat :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 21 days ago
ThaBomba. wrote:De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
Nogal hoog kopie gehalte van Intents zo... Ik vond het effect daar ook beter eigenlijk, evenals de algehele aankleding van de mainstage.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Prachtige main. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
ULTIMO wrote:
ThaBomba. wrote:De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
Nogal hoog kopie gehalte van Intents zo... Ik vond het effect daar ook beter eigenlijk, evenals de algehele aankleding van de mainstage.
Decibel 2011 was al een soort arena die om het publiek heen ging, dus als het al kopie gedrag is (wat het niet is) dan heeft Intents het van Decibel afgekeken :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Rickzel wrote:
ULTIMO wrote:
Decibel 2011 was al een soort arena die om het publiek heen ging, dus als het al kopie gedrag is (wat het niet is) dan heeft Intents het van Decibel afgekeken :P
Oh ja klopt, excuses :x
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Plannen voor een stage zijn al ruim voor een festival af. Die van decibel dus ver voor intents ook maar begon met bouwen. :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Miwer wrote:Plannen voor een stage zijn al ruim voor een festival af. Die van decibel dus ver voor intents ook maar begon met bouwen. :P
Inderdaad. Vrienden van me vonden het ook 'gejat' van Intents, maar waarschijnlijk zijn ze nu al bezig met de plannen voor volgend jaar
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Thommy wrote:
Miwer wrote:Plannen voor een stage zijn al ruim voor een festival af. Die van decibel dus ver voor intents ook maar begon met bouwen. :P
Inderdaad. Vrienden van me vonden het ook 'gejat' van Intents, maar waarschijnlijk zijn ze nu al bezig met de plannen voor volgend jaar
Nu misschien nog niet maar dat zal dit haar in ieder geval wel beginnen
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Image

Q-Dance @ Mysteryland 2016
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Image

Erg gave stage weer bij Mysteryland :worship:
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Xeno wrote:Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
Nou ze gaan overduidelijk de chinese sterrenbeelden af dus opzich niet heel moeilijk :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Miwer wrote:
Nou ze gaan overduidelijk de chinese sterrenbeelden af dus opzich niet heel moeilijk :P
Het idee verzinnen dan misschien niet. Het uitwerken op de manier hoe q-dance het altijd doet :thumbsup:
Super vette stage dit.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Miwer wrote:
De laatste 2/3 jaar ja, daarvoor was dat niet het geval en ook toen waren die stages van mysteryland toch erg bijzonder
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Die Mysteryland stages zijn elk jaar mooier dan de Defqon stages
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Basshunterzz wrote:Die Mysteryland stages zijn elk jaar mooier dan de Defqon stages
Dit, Defqon was dit jaar niet slecht maar miste in mijn ogen nog het wow gevoel. Als je de stages van op Mysteryland de laatste jaren bekijkt :drool: :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Wat een stage. :worship:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Koen wrote:
Miwer wrote:
De laatste 2/3 jaar ja, daarvoor was dat niet het geval en ook toen waren die stages van mysteryland toch erg bijzonder
Dit is het 5e jaar op rij al.
Maar je hebt wel gelijk, het zijn altijd top stages.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
5 jaar op een rij? ik zie het niet hoor, met name die 2013 stage..

Edities:
2016 Geit
2015 Aap
2014 Haan
2013 Medusa
2012 Tijger
2011 Een of andere motor?
2010 Schaakzet
2009 Clown?
2008 Windmolens

Image
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Koen wrote:5 jaar op een rij? ik zie het niet hoor, met name die 2013 stage..

Edities:
2016 Geit
2015 Aap
2014 Haan
2013 Medusa
2012 Tijger
2011 Een of andere motor?
2010 Schaakzet
2009 Clown?
2008 Windmolens

Image
Medusa aka slang
Kip/haan is er ook een.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Q stage was toch wel veel vetter dan de main. Wat een lelijke stage was dat zeg.