Vind die kleuren zo juist wel leuk, lekker vrolijk
. De main lijkt me om de een of andere reden wel erg klein op de foto's te zien.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
Ben zelf niet geweest maar kreeg juist reacties uit het publiek dat hij enorm was.wrote:Vind die kleuren zo juist wel leuk, lekker vrolijk. De main lijkt me om de een of andere reden wel erg klein op de foto's te zien.
Als je kijkt naar het publiek is hij behoorlijk hoog idd.
Ja ik kijk altijd eerst naar de artiest en als ik die dan vergelijk met de stage, tja dan is ie wel van formaat 
Nogal hoog kopie gehalte van Intents zo... Ik vond het effect daar ook beter eigenlijk, evenals de algehele aankleding van de mainstage.wrote:De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
Decibel 2011 was al een soort arena die om het publiek heen ging, dus als het al kopie gedrag is (wat het niet is) dan heeft Intents het van Decibel afgekekenwrote:Nogal hoog kopie gehalte van Intents zo... Ik vond het effect daar ook beter eigenlijk, evenals de algehele aankleding van de mainstage.wrote:De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
Oh ja klopt, excuseswrote:Decibel 2011 was al een soort arena die om het publiek heen ging, dus als het al kopie gedrag is (wat het niet is) dan heeft Intents het van Decibel afgekekenwrote:Nogal hoog kopie gehalte van Intents zo... Ik vond het effect daar ook beter eigenlijk, evenals de algehele aankleding van de mainstage.wrote:De mainstage dit jaar was echt dik in orde. Ze hadden, zoals op de floorplan ook al te zien was, tribunes ook onderdeel gemaakt van het podium. Kreeg wel echt het gevoel alsof je in een soort arena stond. Geheel was zo groot en U vorming dat het lastig op de foto te zetten is.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Plannen voor een stage zijn al ruim voor een festival af. Die van decibel dus ver voor intents ook maar begon met bouwen. 
Inderdaad. Vrienden van me vonden het ook 'gejat' van Intents, maar waarschijnlijk zijn ze nu al bezig met de plannen voor volgend jaarwrote:Plannen voor een stage zijn al ruim voor een festival af. Die van decibel dus ver voor intents ook maar begon met bouwen.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Nu misschien nog niet maar dat zal dit haar in ieder geval wel beginnenwrote:Inderdaad. Vrienden van me vonden het ook 'gejat' van Intents, maar waarschijnlijk zijn ze nu al bezig met de plannen voor volgend jaarwrote:Plannen voor een stage zijn al ruim voor een festival af. Die van decibel dus ver voor intents ook maar begon met bouwen.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023

Q-Dance @ Mysteryland 2016

Erg gave stage weer bij Mysteryland
Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Nou ze gaan overduidelijk de chinese sterrenbeelden af dus opzich niet heel moeilijkwrote:Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
Het idee verzinnen dan misschien niet. Het uitwerken op de manier hoe q-dance het altijd doetwrote:Nou ze gaan overduidelijk de chinese sterrenbeelden af dus opzich niet heel moeilijkwrote:Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
Super vette stage dit.
De laatste 2/3 jaar ja, daarvoor was dat niet het geval en ook toen waren die stages van mysteryland toch erg bijzonderwrote:Nou ze gaan overduidelijk de chinese sterrenbeelden af dus opzich niet heel moeilijkwrote:Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Die Mysteryland stages zijn elk jaar mooier dan de Defqon stages
Dit, Defqon was dit jaar niet slecht maar miste in mijn ogen nog het wow gevoel. Als je de stages van op Mysteryland de laatste jaren bekijktwrote:Die Mysteryland stages zijn elk jaar mooier dan de Defqon stages
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dit is het 5e jaar op rij al.wrote:De laatste 2/3 jaar ja, daarvoor was dat niet het geval en ook toen waren die stages van mysteryland toch erg bijzonderwrote:Nou ze gaan overduidelijk de chinese sterrenbeelden af dus opzich niet heel moeilijkwrote:Dit is echt ziek vet gedaan. Hoe verzinnen ze het elk jaar weer.
Maar je hebt wel gelijk, het zijn altijd top stages.
5 jaar op een rij? ik zie het niet hoor, met name die 2013 stage..
Edities:
2016 Geit
2015 Aap
2014 Haan
2013 Medusa
2012 Tijger
2011 Een of andere motor?
2010 Schaakzet
2009 Clown?
2008 Windmolens

Edities:
2016 Geit
2015 Aap
2014 Haan
2013 Medusa
2012 Tijger
2010 Schaakzet
2009 Clown?
2008 Windmolens

-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Medusa aka slangwrote:5 jaar op een rij? ik zie het niet hoor, met name die 2013 stage..
Edities:
2016 Geit
2015 Aap
2014 Haan
2013 Medusa
2012 Tijger
2010 Schaakzet
2009 Clown?
2008 Windmolens
Kip/haan is er ook een.