Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 00:27 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
Dat valt tot nu toe juist wel mee, de zend mast is nog hoger



Wordt beetje moe van jou. Je bent zo'n "glas is altijd maar half vol" typetje...

Kap daar eens mee en waardeer eens wat organisaties (proberen) te doen om het zo vet mogelijk te maken. Soms lukt het, soms niet...

Ik waardeer het, ben alleen gewoon reeel.
Mij hoor je niet zeggen dat het slecht is, dat maak je er zelf van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er voor nu main nog gras of toch weer zand? Iemand die t weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13962636_1212389808792920_8202243946086436705_n.jpg?oh=dce232c284b7a8b9de71ac0e48c3b1a4&oe=581F9435

Als ik deze foto moet geloven is het gewoon beton/cement wat er ligt.

Edit: NVM blijkt de PussyLounge te zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:


Ik ben sinds 2012 niet meer geweest, maar dit heeft ook wel wat weg van de Pussy Lounge kant. Kan me niet herinneren dat er een tent achter de main staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildnoize schreef:
Fantazoo schreef:


Ik ben sinds 2012 niet meer geweest, maar dit heeft ook wel wat weg van de Pussy Lounge kant. Kan me niet herinneren dat er een tent achter de main staat.



Dit is idd de pussy lounge stage. Die zendmast die direct achter de main staat, staat ook niet op deze foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mainstage hoeft van mij ook niet meer 78 meter hoog of whatever te zijn, want zo mooi vond ik die gele doeken niet.. doe mij dat stijltje van 2012 maar, die main vond ik moddervet met al die kleuren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Wildnoize schreef:
Fantazoo schreef:


Ik ben sinds 2012 niet meer geweest, maar dit heeft ook wel wat weg van de Pussy Lounge kant. Kan me niet herinneren dat er een tent achter de main staat.



Dit is idd de pussy lounge stage. Die zendmast die direct achter de main staat, staat ook niet op deze foto

Iemand die die vlaggen kan identificeren? Weet ff niet al die logos van die concepten uit mn hoofd

EDIT: De euphoria, die heeft als enige een schuin logo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk eerder de extreme loudness ipv euphoria, aangezien de euphoria al jaren op het water is met zoon stage als loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
denk eerder de extreme loudness ipv euphoria, aangezien de euphoria al jaren op het water is met zoon stage als loudness?

Er staat inderdaad euphoria op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
denk eerder de extreme loudness ipv euphoria, aangezien de euphoria al jaren op het water is met zoon stage als loudness?

Er staat inderdaad euphoria op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 17:36 
 

Spitta schreef:
Mainstage hoeft van mij ook niet meer 78 meter hoog of whatever te zijn, want zo mooi vond ik die gele doeken niet..


Juist wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
denk eerder de extreme loudness ipv euphoria, aangezien de euphoria al jaren op het water is met zoon stage als loudness?


Ik heb deze foto gemaakt en kan je zeggen dat het Euphoria vlaggen zijn. :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht komt de Extreme Loudness dit jaar op de plek van Euphoria vorig jaar? Hadden aangegeven zowel de Loudness als de Extreme Loudness nog een stuk uit te breiden.

Edit: Klopt ook nog. http://data.b2s.nl/decibelmap/db16map.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de Extreme Loudness nu in die Euphoria tent van vorig jaar komt is dat een flinkeeeee uitbreiding. Al zou me dat niet eens verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

The Qontinent main (met dank aan Koen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn tekst erbij:

Erg karig, maar wel meer details dan vorig jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er karig? Ik vind hem erg tof, veel vetter dan vorig jaar iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het voelt niet echt als een geheel qua stage, weet ook niet echt wat het voor moet stellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Foeilelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 17:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het er ook niet geweldig uitzien. Zie niet echt wat het uit moet beelden en vind het maar wat bij elkaar geplaatste gerecyclede objecten. Dus niet zoals dat vroeger met de Defqon Main werd gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Seeker Of Fire schreef:
Foeilelijk

Een beetje onderbouwing mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vind het er ook niet geweldig uitzien. Zie niet echt wat het uit moet beelden en vind het maar wat bij elkaar geplaatste gerecyclede objecten. Dus niet zoals dat vroeger met de Defqon Main werd gedaan.

Paar schotelantennes en uitkijktorens en een radiotoren ofzo... Dit was toch ook het thema dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 13:35 
 
Hardtraxx Newbie

Vind dit eerder een stage die je op Dominator zou verwachten. Vind hem wel tof alleen inderdaad lijkt t een beetje op een bij mekaar geraapt zooitje deco stukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
wootum schreef:
Vind het er ook niet geweldig uitzien. Zie niet echt wat het uit moet beelden en vind het maar wat bij elkaar geplaatste gerecyclede objecten. Dus niet zoals dat vroeger met de Defqon Main werd gedaan.

Paar schotelantennes en uitkijktorens en een radiotoren ofzo... Dit was toch ook het thema dan?


Ja dat kan het thema wel geweest zijn, maar dan nog had je een andere stage neer kunnen zetten die meer bij het thema zou passen, vind dit persoonlijk erg karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik reageerde meer op dat Joris zei dat hij niet zag wat het voor moest stellen :)
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen