Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyves was een big deal in 2010 hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stop nou is met happen naar die gozer. Ban hem nou gewoon, scheelt weer 10 kansloze discussies waarvan de reacties toch allemaal weer worden verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 00:45 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Maar je posts zijn toch ook dom?

Dat is subjectief.

Hardist schreef:
Zephyrus schreef:
Had van een "moderator" wel enigszins wat inlevingsvermogen verwacht

Mooi, deze "moderator" doet een poging. Leg mij eens uit wat er sarcastisch moet zijn aan zijn post dan?

Ik wist niet zeker of zijn bericht serieus was of dat het als grapje bedoeld was. Daarom stelde ik hem de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hebben van een 2e account, ook als je al een ban hebt, is ook ban-waardig though, dus wat dat betreft kan er snel een einde aan gemaakt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, dit is toch sowieso Nera ofnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gru-we-lijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Het hebben van een 2e account, ook als je al een ban hebt, is ook ban-waardig though, dus wat dat betreft kan er snel een einde aan gemaakt worden


Aan wie moeten we denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Steffnov schreef:
Het hebben van een 2e account, ook als je al een ban hebt, is ook ban-waardig though, dus wat dat betreft kan er snel een einde aan gemaakt worden


Aan wie moeten we denken?


Als je hem daar niet op kan pakken, waarom hier dan niet op?

Citaat:
Community
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Het maken van opmerkingen die beledigend, haatzaaiend, off-topic of compleet onnodig zijn kunnen een waarschuwing of zelfs een ban opleveren.


Want volgens mij komt hij hier maar met één reden. Gewoon lopen kutten. 10 man hapt er naar en je hebt weer 2 paginas vol met bullshit die jullie toch weer gaan verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 19:08 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zephyrus schreef:
TiMOTHYb schreef:
He daar is Zephyrus weer. Mod edit: weg

Jammer dat er gelijk weer beledigt moet worden. Ik heb je bericht daarom ook gerapporteerd met als reden: "Belediging -> Een persoon, gebruiker of artiest wordt hier (met opzet) beledigt.".

Mod edit: weg

Waarschijnlijk niks gezien het moderator beleid hier, al heb ik dit bericht nog wel gemeld aan de moderators. Ik krijg een waarschuwing, maar de mensen die mij een klapmongool en tyfuslul noemen komen er voor mijn gevoel zo maar mee weg. De moderators zijn totaal niet consequent hier. Maar ja, ik ben dan ook een nieuw lid en jullie zitten hier al een tijdje en zijn waarschijnlijk bevriend met ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee jij bent geen nieuwe lid hier, hoogstens een nieuw account :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 22:04 
 

volgens mij word je hier op pas een beetje serieus genomen als je hardtraxx addict qua spamrank hebt, ja of je moet poephark heten :lol: of heel zinnige dingen kunnen zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 22:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
of heel zinnige dingen kunnen zeggen

Heeft voornamelijk hier mee te maken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 22:28 
 

wootum schreef:
jeffrey2107 schreef:
of heel zinnige dingen kunnen zeggen

Heeft voornamelijk hier mee te maken ja.

ja en dat ontbreekt hier vrij vaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GUYS IK WIL OPBOUWFOTO'S ZIEN, NIET DAT SLAPPE GEZEVER VAN ZEPH
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Maar ja, ik ben dan ook een nieuw lid en jullie zitten hier al een tijdje en zijn waarschijnlijk bevriend met ze.


En daarom wist je de voornaam van een lid die hier nooit zijn naam heeft gepost in de laatste jaren, niet op de hardtraxx facebook zit en met de precieze rede waarom hij eerst weg ging?

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Gezepher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 18:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
tor beleid hier, al heb ik dit bericht nog wel gemeld aan de moderators. Ik krijg een waarschuwing, maar de mensen die mij een klapmongool en tyfuslul noemen komen er voor mijn gevoel zo maar mee weg. De moderators zijn totaal niet consequent hier. Maar ja, ik ben dan ook een nieuw lid en jullie zitten hier al een tijdje en zijn waarschijnlijk bevriend met ze.


We zijn juist wel consequent. We pakken de bron van de 'ophef' aan, waardoor er weer ontopic gegaan kan worden. Als je het niet eens met bent onze keuzes dan horen we dat graag via PB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 10:32 
 

Zephyrus schreef:
Waarschijnlijk niks gezien het moderator beleid hier.

Dat heb je dus verkeerd gedacht.

Steffnov schreef:
Het hebben van een 2e account, ook als je al een ban hebt, is ook ban-waardig though.

Misschien is het handig om ons hierover te informeren dan.

Edit: Oh ja, zullen we hier maar weer on-topic gaan, denk niet dat men het op prijs stelt als hij het topic verder vervuilen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het stom dat Timothy geband wordt om dit en Zephyrus niet. Iedereen ergert zich groen en geel aan die Zephyrus, als je die gewoon had geband was er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zyphrus heeft dit weekend zijn tweede waarschuwing gekregen en TimotyB zijn derde, welke een tijdelijke ban oplevert. Als je daar verder nog vragen over het kunnen we misschien beter doorpraten hier: mededelingen-updates/het-stel-je-vraag-aan-een-moderator-topic-t51637.html :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom maar door met die qllimax foto's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 14:26 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Kom maar door met die qllimax foto's :D

Wens je succes er ook maar 1 te vinden waar iets duidelijk op te zien is. Als ze ergens streng controleren op foto's is het daar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poephark where ya at m8
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen