Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 221  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 nov 2015 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu ik die foto's zie krijg ik zin in zaterdag :yay:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lampen op Qlimax, je verwacht het gewoon niet.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, zieke stage gek. Kan niet wachten tot ik hem op de livestream kan zien
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Afbeelding

Dat lijkt me hardbass van vorig jaar wel.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou wat een opbouw foto's
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej, ze hebben geluid!
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jeej, ze hebben geluid!

Gelukkig, was al bijna bang dat we het alleen met lampen en die decks moesten doen.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan moeten de dj's zelf hun melodieën meezingen en zelf kicks proberen na te doen terwijl ze ook nog eens wild met hun armen zwaaien en in de mic het publiek proberen op te zwepen. Heb ik wel wat voor over.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral benieuwd naar het meditatiekussen van deze editie.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
dan moeten de dj's zelf hun melodieën meezingen en zelf kicks proberen na te doen terwijl ze ook nog eens wild met hun armen zwaaien en in de mic het publiek proberen op te zwepen. Heb ik wel wat voor over.

Hoe dan?
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat kan niet. daarom.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze verkopen waarschijnlijk drinken, heb ik gehoord
Bericht Geplaatst op 19 nov 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
sonnebloem schreef:
dan moeten de dj's zelf hun melodieën meezingen en zelf kicks proberen na te doen terwijl ze ook nog eens wild met hun armen zwaaien en in de mic het publiek proberen op te zwepen. Heb ik wel wat voor over.

Hoe dan?

Gewoon pillen in de mic en gaan, toch?
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 04:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doelde meer op het feit dat er geen boxen (dus geen versterking) zou zijn... heb je niks aan die mic :P
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 04:19 
 
Hardtraxxer

Ik denk wel dat ze de boel gaan aansluiten hoor. :P
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er tot nu toe nog een beetje leeg uit tbh.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 00:08 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
Ziet er tot nu toe nog een beetje leeg uit tbh.


publiek komt morgen pas.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 01:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg ineens een whatsapp bericht met het podium erin :|
Op het eerste gezicht echt een kut podium, maar hopelijk zal er veel aan veranderen door de nacht. Ik had eerst een stage verwacht zoals 2009 of 2013. Maar het feest is nog niet begonnen en de nacht is nog niet afgelopen dus alles kan nog gebeuren.

Zal wel een leuke avond worden, ondanks de stage design mij wel veel uitmaakt :$
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 01:42 
 
Hardtraxxer

Geloven jullie nou echt dat dit de stage is, denk eens helder na :lol:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 01:45 
 
Hardtraxx Elite

DJ JellyBean schreef:
Geloven jullie nou echt dat dit de stage is, denk eens helder na :lol:

Uhh ja
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch ieder jaar het zelfde, 'teleurstellende' spoilers en na het feest is iedereen weer helemaal enthousiast. Wacht dus gewoon maar ff af :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 04:15 
 
Hardtraxxer

Gaan we het niet hebben over het feit dat de pinguïns van Madagaskar op de schermen staan?
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 221  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen