ohja
Stond ook bij de beschrijvingwrote:@emporium stage
Denk eerder een samurai/aziatische krijger dude.
Stond ook bij de beschrijvingwrote:@emporium stage
Denk eerder een samurai/aziatische krijger dude.
Het podium zag er echt wel gaaf uit!wrote:Idee is leuk, maar hij lijkt me nogal dik zo
wrote:
Wel leuke prijsvraag:
Hoeveel rollen sinterklaasinpakpapier hebben we gebruikt voor de buik van de hardstyle stage?

Mooie gebouwen, kom laten we ze in de steigers zetten zoals het echter amsterdam.wrote:
Flying Dutch Amsterdam, heel vet gedaan!
Hahahahahahahahawrote:
Wel leuke prijsvraag:
Hoeveel rollen sinterklaasinpakpapier hebben we gebruikt voor de buik van de hardstyle stage?

nu wel ja hahawrote:Wel hoor
Het wordt "The Spirit Of Madness" (ik gok de clownskop uit het logo met wat decoratie eromheen ofzo)wrote:Iemand al een idee wat het gaat worden, de Intents mainstage?
op partyflock staat een foto met een beetje decoratie. tot nu toe wat torentjes (doet me erg oosters denken)wrote:Het wordt "The Spirit Of Madness" (ik gok de clownskop uit het logo met wat decoratie eromheen ofzo)wrote:Iemand al een idee wat het gaat worden, de Intents mainstage?
op partyflock staat een foto met een beetje decoratie. tot nu toe wat torentjes (doet me erg oosters denken)wrote:Het wordt "The Spirit Of Madness" (ik gok de clownskop uit het logo met wat decoratie eromheen ofzo)wrote:Iemand al een idee wat het gaat worden, de Intents mainstage?