Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
oke geen idee waarom hij dubbel staat 
Ik kom komend weekend of begin volgende week in de buurt van Intents, zal dan wel even kijken of ik een plaatje kan schieten
Mainstage Wish Mexico... 28m Hoog en 70M Breed

-
DHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2015
- last seen Dec 2020
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Aardig tentje. Kan me niet voorstellen dat dat de Hardcore is zoals bij de post staat.
-
DHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2015
- last seen Dec 2020
Daar stond vorig jaar wel de Hardcore tent, maar het zal nu wel de RAW tent worden, denk ik.wrote:Aardig tentje. Kan me niet voorstellen dat dat de Hardcore is zoals bij de post staat.
onderbouwing?wrote:Daar stond vorig jaar wel de Hardcore tent, maar het zal nu wel de RAW tent worden, denk ik.wrote:Aardig tentje. Kan me niet voorstellen dat dat de Hardcore is zoals bij de post staat.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Kijkend naar het formaat zal dit wel de indoor main (rr tent) zijn
De main zelf ziet er hier nog nest smal uit zeg
De main zelf ziet er hier nog nest smal uit zeg
gijsvkollenburgwrote:Aardig tentje. Kan me niet voorstellen dat dat de Hardcore is zoals bij de post staat.
Waa is die 12paals tent de hardcore:0 zeker dat dat niet de raw is?
bartvrooij
GA JE ER NU ZONDER MIJ HEEN
alexveldhuisen
@gijsvkollenburg ja man, is de hardcore tent!! Stukke groter! En de hardstyle tent (Scantraxx) staat op een compleet andere plek
Compleet van die insta gestolen, dus niet echt betrouwbare bron.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Hoe groot moet die (Scantraxxwrote:gijsvkollenburgwrote:Aardig tentje. Kan me niet voorstellen dat dat de Hardcore is zoals bij de post staat.
Waa is die 12paals tent de hardcore:0 zeker dat dat niet de raw is?
bartvrooij
GA JE ER NU ZONDER MIJ HEEN
alexveldhuisen
@gijsvkollenburg ja man, is de hardcore tent!! Stukke groter! En de hardstyle tent (Scantraxx) staat op een compleet andere plek
Compleet van die insta gestolen, dus niet echt betrouwbare bron.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ondertussen heeft intents zelf ontkracht dat het de hardcore tent is onder de foto 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Sowieso, de Indoor Main de Scantraxx tent noemenwrote:Ondertussen heeft intents zelf ontkracht dat het de hardcore tent is onder de foto
Emporium Hardstyle Stage.. mooie boze clown
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
in 2012 zou hij gelijk hebben gehadwrote:Sowieso, de Indoor Main de Scantraxx tent noemenwrote:Ondertussen heeft intents zelf ontkracht dat het de hardcore tent is onder de foto
Wat als ze een zijkant van die tent gebruiken als ingang en dan ook om het podium zijwaarts er in te zetten, dus in de lengte. 
@emporium stage
Denk eerder een samurai/aziatische krijger dude.
Denk eerder een samurai/aziatische krijger dude.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
intents
Main lijkt wel lager dan vorig jaar. Vind de plaatsing ook wat raar zo met de rug naar die tent

hardcore tent zo te zien ook groter
Main lijkt wel lager dan vorig jaar. Vind de plaatsing ook wat raar zo met de rug naar die tent

hardcore tent zo te zien ook groter
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
[quote="Miwer"]intents
Het kan ook zijn dat je naar de basis van de Outrageous area zit te kijken. Ze proberen dit podium ook steeds groter te maken als ik naar de afgelopen jaren kijk en het is meestal zo dat de stage buiten staat en een tent ervoor
Het kan ook zijn dat je naar de basis van de Outrageous area zit te kijken. Ze proberen dit podium ook steeds groter te maken als ik naar de afgelopen jaren kijk en het is meestal zo dat de stage buiten staat en een tent ervoor
Foto 1 is dan misschien de Outrageous, en foto 2 wordt de main?
Nee, dat lijkt me gewoon dezelfde stage.wrote:Foto 1 is dan misschien de Outrageous, en foto 2 wordt de main?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Das de zelfde ban voor en achter lijkt mewrote:Nee, dat lijkt me gewoon dezelfde stage.wrote:Foto 1 is dan misschien de Outrageous, en foto 2 wordt de main?
Outrageous is volgens mij vaag links op de laatste foto te zien