Het nieuwe boegbeeld van de festivals dit jaarwrote:Hebben ze dalijk die trekpop van Emporium overgekocht.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators

Intents Mainstage lijkt mij eerder iets hebben van een reuzenrad, dus dat zijn er straks twee op het festivalterrein
-
A
lijkt beetje op een chinese waaier
Hij ziet er ongeveer even lang uit imo.wrote:Hij is ook kleiner dan die van vorig jaar, of niet? Of zie ik dat verkeerd?
Die 2 kleine pilaren worden ook nog links neergezet en horen ook bij de Main denk ik aan de foto te zien. (Het rood/beige ding)
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Doet mij een beetje denken aan de maya's of azteken die main zo
Iemand al foto's van PussyLounge at the Park? Ben best nieuwsgierig hoe dat eruit gaat zien, ook omdat het de 5de editie is. 
Aan de andere kant krijg ik ook wel zin in Intents. Misschien toch maar kaartje scoren voor zondag ofzo....als ik nog kan lopen na zaterdag.
Aan de andere kant krijg ik ook wel zin in Intents. Misschien toch maar kaartje scoren voor zondag ofzo....als ik nog kan lopen na zaterdag.
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Ik ga proberen om er vandaag even langs te gaan voor wat foto'swrote:Iemand al foto's van PussyLounge at the Park? Ben best nieuwsgierig hoe dat eruit gaat zien, ook omdat het de 5de editie is.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zo kijkende vermoed ik dat de dj's in de open mond van de clown staan.wrote:Als die clownskop nou ook nog eens kan bewegen dan vermaak ik me helemaal 's avonds. Gaat er vet uitzien denk ik!wrote:https://instagram.com/p/3cGwiiwl5S/
intents main verder af(clown toch) en er staan botsautos(fanaticz stage?)
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
intents van(ik gok) vanochtend View on Instagram
-
S
Relive en Fanatics zijn dus in een echte botsauto's attractie. Stond op 7th Sunday ook al. Benieuwd hoe dat gaat.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Denk het, of ze gebruiken ze echt als botsauto'swrote:Relive en Fanatics zijn dus in een echte botsauto's attractie. Stond op 7th Sunday ook al. Benieuwd hoe dat gaat.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020

-
S
Op 7th Sunday was er ook al een stage in de botsauto's. Heb daar niet lang gestaan en ben benieuwd ofdat dat niet glad wordt oid.wrote:Denk het, of ze gebruiken ze echt als botsauto'swrote:Relive en Fanatics zijn dus in een echte botsauto's attractie. Stond op 7th Sunday ook al. Benieuwd hoe dat gaat.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Heb wel eens een dagje in gevallen bij een botsauto baan (bevriende eigenaar) en zo'n vloer kan spekglad worden als hij nat/vies word dus hoop wel dat ze er iets overheen leggenwrote:Op 7th Sunday was er ook al een stage in de botsauto's. Heb daar niet lang gestaan en ben benieuwd ofdat dat niet glad wordt oid.wrote:Denk het, of ze gebruiken ze echt als botsauto'swrote:Relive en Fanatics zijn dus in een echte botsauto's attractie. Stond op 7th Sunday ook al. Benieuwd hoe dat gaat.
Is zo'n stage dan niet heel klein of valt t mee?wrote:Op 7th Sunday was er ook al een stage in de botsauto's. Heb daar niet lang gestaan en ben benieuwd ofdat dat niet glad wordt oid.wrote:Denk het, of ze gebruiken ze echt als botsauto'swrote:Relive en Fanatics zijn dus in een echte botsauto's attractie. Stond op 7th Sunday ook al. Benieuwd hoe dat gaat.
Kun je wel je sigaret aan het plafond aansteken. 
Als je de url van een foto wilt hebben van Instagram (in Chrome):wrote:intents van(ik gok) vanochtend View on Instagram
Rechtermuisknop op de foto > Element Inspecteren, vervolgens zie je dan als het goed is meteen gemarkeerd:
<div class="iImage" id="iImage_0" style="background-image: url(https://igcdn-photos-a-a.akamaihd.net/h ... 9241_n.jpg);" data-reactid=".0.0.2.0.0.0.0.0.0.0:$frame999032483796189441:0.0.0.$=1$iImage_0"></div>
Dikgedrukt is de link die je moet hebben.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020

thnx voor de tip
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Wat ik verwacht is dat ze de baan/overkapping als tent gebruiken en dat er aan een kant een klein podium komt.wrote:De Fanaticz stage in de botsauto's? Explain! De botsauto's staan er niet in (neem ik aan) en er wordt een relatief kleine stage aan één van de zijkanten gemaakt?
Zoals gezegd, op 7th Sunday was dit ook. Ik kan alleen een foto vinden van de bovenkant, maar daar lag die metalen vloer ook nog in. 

-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Die van vorig jaar kwam toch wel groter over
Maar ziet er zeker goed uit.
Maar ziet er zeker goed uit.
-
DHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2015
- last seen Dec 2020
Ziet er niet verkeerd uit!