Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Toen ik ervoor stond, verbaasde ik me er ook over hoe hoog dat ding uiteindelijk was. Prima stage, al zal ik de Homer Simpsons nooit "ontzien".


Haha Godverdomme man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:22 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Toen ik ervoor stond, verbaasde ik me er ook over hoe hoog dat ding uiteindelijk was. Prima stage, al zal ik de Homer Simpsons nooit "ontzien".

Oke ik zie hem dus niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Steffnov schreef:
Toen ik ervoor stond, verbaasde ik me er ook over hoe hoog dat ding uiteindelijk was. Prima stage, al zal ik de Homer Simpsons nooit "ontzien".

Oke ik zie hem dus niet :P


Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver je hebt nog gelijk ook :lol: was me nog niet opgevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 00:05 
 
Hardtraxx Addict

hahaha dahm :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was ook mijn reactie toen ik het op het festival zag. Direct stage verneukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 08:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O


:/ Ik zeg toch nergens dat hij lellijk was :p Ik zeg alleen dat die stage van Defqon nooit 44 meter kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahaha :lol:

Was me nooit opgevallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Eerste contouren Megabase
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O


:/ Ik zeg toch nergens dat hij lellijk was :p Ik zeg alleen dat die stage van Defqon nooit 44 meter kan zijn

Denk dat je je daar nog wel op kan verkijken, dat reuze rad wat er in 2008 stond is 35 meter en de 2014 stage leek me toch wel duidelijk hoger
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O


:/ Ik zeg toch nergens dat hij lellijk was :p Ik zeg alleen dat die stage van Defqon nooit 44 meter kan zijn

Denk dat je je daar nog wel op kan verkijken, dat reuze rad wat er in 2008 stond is 35 meter en de 2014 stage leek me toch wel duidelijk hoger


Dan kan ik inderdaad geen meters inschatten :P Iemand enig idee hoe hoog die van vorig jaar (Megabase) zou zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd

denk dat jij niet echt geweldig bent in hoogtes gokken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O

Vond er geen zak aan.

AniThing schreef:
lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd

Hoe weet je dat, ben je er geweest ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mainstages vertoonden de afgelopen jaren wel een evenredige stijging in hoogte met die van de kicks in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd

denk dat jij niet echt geweldig bent in hoogtes gokken xd


Je quote mij neem ik aan?

defqon was 40 meter hoog. Ik had bij megabase eerst 20 meter staan en later geedit naar 22. mijn fout.

http://www.stageco.nl/reference/defqon.1-festival/547
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mainstages vertoonden de afgelopen jaren wel een evenredige stijging in hoogte met die van de kicks in elk geval.



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:13 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd

denk dat jij niet echt geweldig bent in hoogtes gokken xd

kan je in ieder geval 100% zeker zeggen dat de 2008 stage 35 meter was. Die was duidelijk lager dan de 2014 stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet gerelateerd aan de muziekstijl die de boventoon voert hier maar;

Flying Dutch Eindhoven:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 08:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O


:/ Ik zeg toch nergens dat hij lellijk was :p Ik zeg alleen dat die stage van Defqon nooit 44 meter kan zijn

Denk dat je je daar nog wel op kan verkijken, dat reuze rad wat er in 2008 stond is 35 meter en de 2014 stage leek me toch wel duidelijk hoger


Hoe hoog was die koning in biddinghuizen dan? Die leek mij aanvankelijk nog wel groter als de stage van vorig jaar..

btw was die mainstage (met die gele doeken) van Decibel in 2013 geen 54 meter ofzo?

TiMOTHYb schreef:
Mainstages vertoonden de afgelopen jaren wel een evenredige stijging in hoogte met die van de kicks in elk geval.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen