Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:Toen ik ervoor stond, verbaasde ik me er ook over hoe hoog dat ding uiteindelijk was. Prima stage, al zal ik de Homer Simpsons nooit "ontzien".
Haha Godverdomme man...
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Steffnov wrote:Toen ik ervoor stond, verbaasde ik me er ook over hoe hoog dat ding uiteindelijk was. Prima stage, al zal ik de Homer Simpsons nooit "ontzien".
Oke ik zie hem dus niet :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Miwer wrote:
Oke ik zie hem dus niet :P
Het Feest/stage opbouw topic. Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Godver je hebt nog gelijk ook :lol: was me nog niet opgevallen
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
hahaha dahm :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dat was ook mijn reactie toen ik het op het festival zag. Direct stage verneukt xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahaha :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Rickzel wrote:Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O
:/ Ik zeg toch nergens dat hij lellijk was :p Ik zeg alleen dat die stage van Defqon nooit 44 meter kan zijn
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
hahaha :lol:

Was me nooit opgevallen xd
Hardtraxx Addict
last seen 14 days ago
Het Feest/stage opbouw topic.

Eerste contouren Megabase
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
Rickzel wrote:Defqon 2014 was toch een geweldige stage joh! Snap niet hoe je daar commentaar op kan hebben :O
:/ Ik zeg toch nergens dat hij lellijk was :p Ik zeg alleen dat die stage van Defqon nooit 44 meter kan zijn
Denk dat je je daar nog wel op kan verkijken, dat reuze rad wat er in 2008 stond is 35 meter en de 2014 stage leek me toch wel duidelijk hoger
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Miwer wrote:
Basshunterzz wrote:
Denk dat je je daar nog wel op kan verkijken, dat reuze rad wat er in 2008 stond is 35 meter en de 2014 stage leek me toch wel duidelijk hoger
Dan kan ik inderdaad geen meters inschatten :P Iemand enig idee hoe hoog die van vorig jaar (Megabase) zou zijn geweest?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd

denk dat jij niet echt geweldig bent in hoogtes gokken xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Vond er geen zak aan.
AniThing wrote:lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd
Hoe weet je dat, ben je er geweest ofzo?
Donateur
last seen Aug 2024
Mainstages vertoonden de afgelopen jaren wel een evenredige stijging in hoogte met die van de kicks in elk geval.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
AniThing wrote:lijkt me sterk 44 meter....edc stage in 2014 was ongeveer 25 meter en ik kan je vertellen dat was geen kleine stage xd

Je quote mij neem ik aan?

defqon was 40 meter hoog. Ik had bij megabase eerst 20 meter staan en later geedit naar 22. mijn fout.

http://www.stageco.nl/reference/defqon.1-festival/547
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
TiMOTHYb wrote:Mainstages vertoonden de afgelopen jaren wel een evenredige stijging in hoogte met die van de kicks in elk geval.

:lol: :lol:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020

kan je in ieder geval 100% zeker zeggen dat de 2008 stage 35 meter was. Die was duidelijk lager dan de 2014 stage
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Niet gerelateerd aan de muziekstijl die de boventoon voert hier maar;

Flying Dutch Eindhoven:

Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxx Addict
last seen 14 days ago
Miwer wrote:
Basshunterzz wrote:
Hoe hoog was die koning in biddinghuizen dan? Die leek mij aanvankelijk nog wel groter als de stage van vorig jaar..

btw was die mainstage (met die gele doeken) van Decibel in 2013 geen 54 meter ofzo?
TiMOTHYb wrote:Mainstages vertoonden de afgelopen jaren wel een evenredige stijging in hoogte met die van de kicks in elk geval.
:lol:
Last edited by Spitta on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Nog mensen die in de buurt van Oisterwijk wonen en even de tijd willen nemen om langs intents te gaan voor wat opbouw foto's?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Donateur
last seen Aug 2024