Zeker waar, alleen vergelijk eens een lokaal hardstyle feest met een semi groot feest. Worden toch ongeveer de zelfde tracks gespeeld, maar dmv de aankleding heeft dat semi grote feest toch een zekere meerwaarde..wrote:Al hadden ze mega groot die letters Decibel en neer geknalt met het logo erboven, zelfs dan was de stage prima.
Je komt toch voor de muziek, dan is de aankleding een bijkomstigheid.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
meerwaarde voor je kaartjewrote:Zeker waar, alleen vergelijk eens een lokaal hardstyle feest met een semi groot feest. Worden toch ongeveer de zelfde tracks gespeeld, maar dmv de aankleding heeft dat semi grote feest toch een zekere meerwaarde..wrote:Al hadden ze mega groot die letters Decibel en neer geknalt met het logo erboven, zelfs dan was de stage prima.
-
H
- 1 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
de woorden decibel zie je waarschijnlijk op het oog niet. komen doeken overheen dan krijg je hetzelfde effect als op hardbass 2014
Die foto's zijn volgens mij van gisteren. Toen ben ik er ook langs gekomen en waren ze ongeveer net zo ver.
Waarom geil je dan zo over WiSH?wrote:Al hadden ze mega groot die letters Decibel en neer geknalt met het logo erboven, zelfs dan was de stage prima.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Zeer kleine kanswrote:de woorden decibel zie je waarschijnlijk op het oog niet. komen doeken overheen dan krijg je hetzelfde effect als op hardbass 2014
Ik vind 'm vet. Ben benieuwd hoe die er zaterdag uit ziet
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik vind hem helemaal niks
Ziet eruit als een mainstage van een klein festivaltje haha 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
dit lijkt best op hardbass stage eigenlijk
voor indoor vet, outdoor betwijfel ik of t werkt.
voor indoor vet, outdoor betwijfel ik of t werkt.
Mehh, ben nog niet overtuigd, mja zal toch vooral te vinden zijn bij Loudness, Refuse en de Remember. 
Zitten zat moving-heads aan zo te zien... gaat dus weer gave lichtshow worden!wrote:Ik vind 'm vet. Ben benieuwd hoe die er zaterdag uit ziet
Ik vind hem ook wel vet.. nog een beetje kleur erin pompen en dan is t prima, kom toch niet alleen voor een stage naar een feest!!
Perspectief is wat raar op deze foto. Als je op die eerdere foto's bekijkt lijkt het wel weer echt een bakbeest.wrote:Ik vind hem helemaal niksZiet eruit als een mainstage van een klein festivaltje haha
Hopen dat het net als het logo van dit jaar is in de clip van het anthem
Met bewegende elementen erin
View on YouTube
Met bewegende elementen erin
View on YouTube
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
die main, tsja wat moet ik er van zeggen......
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Wat is het nut van de letters DECIBEL als je de helft bedekt met een andere laag? Dan zou je toch zeggen dat er iets gaat bewegen
-
A
denk dat dat apparaat dat ervoor hangt wel omhoog gaat ofzowrote:Wat is het nut van de letters DECIBEL als je de helft bedekt met een andere laag? Dan zou je toch zeggen dat er iets gaat bewegen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lekker voorbarig weer allemaal.
Conclusies baseren op foto's van de main een dag voordat het festivalweekend begint lijkt me niet echt voorbarig?wrote:Lekker voorbarig weer allemaal.
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
-
EHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2013
- last seen Mar 2015
De mensen die de stage afkeuren op basis van foto's trekken zich geen reet aan van welke muziek er ook maar door de speakers zal worden gejaagd.
Als jullie alleen voor de aankleding van een festival gaan, bezoek dan gewoon Disneyland ipv festivals.
Als jullie alleen voor de aankleding van een festival gaan, bezoek dan gewoon Disneyland ipv festivals.