Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net langs het Decibel terrein gereden met de auto:

De Pussy Lounge stage is weer erg roze dit jaar, en bij de mainstage staat er in enorme letters "DECIBEL" over de hele breedte van de stage. Verder was er nog niet veel te zien aan beide stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 18:13 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Eargasmmm schreef:
Afbeelding


Het probleem bij Decibel is dat ik nooit weet wat ik moet verwachten van zo'n stage, het is volledig themaloos altijd. Dat vind ik wel jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah, maakt me nooit zoveel uit. Vind op foto's stages van Decibel vrijwel altijd vetter dan Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het zal wel vet zijn als die letters LED schermen zijn..

Basshunterzz schreef:
Het probleem bij Decibel is dat ik nooit weet wat ik moet verwachten van zo'n stage, het is volledig themaloos altijd. Dat vind ik wel jamme


Vorig jaar was het een soort weer-station en het jaar ervoor een powerplant.. dus niet geheel themaloos ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Spitta schreef:
Het zal wel vet zijn als die letters LED schermen zijn..

Basshunterzz schreef:
Het probleem bij Decibel is dat ik nooit weet wat ik moet verwachten van zo'n stage, het is volledig themaloos altijd. Dat vind ik wel jamme


Vorig jaar was het een soort weer-station en het jaar ervoor een powerplant.. dus niet geheel themaloos ;)

elk jaar bouwen ze verder aan de stad decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij is dat 'stad' principe al 2-3 jaar eraf gelaten. Op de posters zelf zie je het ook al niet meer terug...

3 jaar terug was toch dat 'stadion' principe? en jaar daarvoor was het ook al iets met powerplant (toen kon je nog onder stage doorlopen links en liep de stage rechts door over de weg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Stage van vorig jaar vond ik echt karig en te simpel, die van 2012 vond ik echt super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:36 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Stage van vorig jaar vond ik echt karig en te simpel, die van 2012 vond ik echt super vet!


+1
Zo vet met dat ledscherm in het midden ook, en tbh vond ik het echt lekker weer ook.
Zou echt graag naar dat feest terugwillen mja, hebben er iig zin in het hele weekend!

Benieuwd naar meer opbouwfotos want ik kan echt niet meer wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wachten op foto's...terwijl het feest over 4 dagen begint....


lijkt mij leuker om je te laten verrassen als je aankomt op het feest zonder dat je er al iets van gezien hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wachten op foto's...terwijl het feest over 4 dagen begint....


lijkt mij leuker om je te laten verrassen als je aankomt op het feest zonder dat je er al iets van gezien hebt

Nope, daar vind ik geen zak aan. Foto's zijn leuk omdat je dan de opbouw volgt en telkens weer nieuwe dingen ziet (als het goed is).. speelt bij mij zeker mee in de "voorpret" voor een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 00:03 
 

rakkietakkie schreef:
en jaar daarvoor was het ook al iets met powerplant (toen kon je nog onder stage doorlopen links en liep de stage rechts door over de weg)


Summer in the "City" ;)

Ik vond de stage vorig jaar wel mega bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Stage van vorig jaar vond ik echt karig en te simpel, die van 2012 vond ik echt super vet!


één van de vetste stages die ik heb meegemaakt op festivals.. die stage klopte imo helemaal.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict

pussy lounge is wel oke maar die main, wtf :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan er nog steeds vrij weinig uit op maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn dit foto's van vandaag ? of van afgelopen dagen? Dit ziet er echt te karig uit als dit van vandaag is.

het lijkt wel of ze ontzettend achterlopen door het slechte weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:49 
 
Hardtraxx Newbie

Saleke schreef:
Zijn dit foto's van vandaag ? of van afgelopen dagen? Dit ziet er echt te karig uit als dit van vandaag is.

het lijkt wel of ze ontzettend achterlopen door het slechte weer.

:surrender: Ik weet niet
heb de foto's van hier https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

denk dat dit juist wel vet kan worden, lekker simpel :worship: wil zo graag gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:19 
 
Hardtraxx Elite

die main is wel ongelovelijk lelijk :thumbdown: en zo karig en simpel, dit is niet decibel waardig maar meer iets van kleine festival..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje azijnpissers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

precies, daarbij komen er nog veel kleuren in, je ziet links onder het eerste doek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen oordelen te snel.. weet je hoeveel er nog moet gebeuren wss! Er komen wss nog genoeg kleuren in idd! Wacht gewoon lekker tot zaterdag en dan zal het zeker super zijn allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:34 
 
Hardtraxx Newbie

harddd schreef:
Mensen oordelen te snel.. weet je hoeveel er nog moet gebeuren wss! Er komen wss nog genoeg kleuren in idd! Wacht gewoon lekker tot zaterdag en dan zal het zeker super zijn allemaal


Decibel is altijd super. altijd gezellig! Wss staat er zaterdag gewoon weer een gruwelijke stage waar ik weer blij van wordt. Maar ik denk dat de foto's van afgelopen dagen zijn en niet van vandaag want die donkere wolken zijn er vandaag niet.. igg niet hier :thumbsup:

Ben in ieder geval ontzettend blij dat ze het dit jaar tot een normale hoogte houden. die grote piek was me vorig jaar teveel het beeld van de mainstage terwijl hij vanonder er veel leuker uit zag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al hadden ze mega groot die letters Decibel en neer geknalt met het logo erboven, zelfs dan was de stage prima.
Je komt toch voor de muziek, dan is de aankleding een bijkomstigheid. :thumbup:
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen