Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, want kritiek uiten op foto's van een stage staat elke vorm van muzikale interesse in de weg. Praat lekker voor jezelf als je niets zinnigs te melden hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
De mensen die de stage afkeuren op basis van foto's trekken zich geen reet aan van welke muziek er ook maar door de speakers zal worden gejaagd.
Als jullie alleen voor de aankleding van een festival gaan, bezoek dan gewoon Disneyland ipv festivals.


Wat een kneuzige opmerking zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
De mensen die de stage afkeuren op basis van foto's trekken zich geen reet aan van welke muziek er ook maar door de speakers zal worden gejaagd.
Als jullie alleen voor de aankleding van een festival gaan, bezoek dan gewoon Disneyland ipv festivals.


en je punt is?

tis naar mijn id gewoon een simpele stage.....ze kunnen veel beter iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EDIT : Zie beneden ;)
(Vrij weinig xD ) Beelden van de opbouw Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:


Beelden van de opbouw Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

Begin opbouw Mysteryland.
Helaas werkte de sataliet niet mee met de drone. Volgende week volgt er een nieuwe poging
Achterkant Mainstage is te zien en Big Top hebben ze zo te zien wat opgebouwd in de verte.
Sorry ik weet het, het is kort en weinig te zien maar snel meer!:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enorme letters van de Decibel mainstage zijn intussen volledig weggewerkt door een andere laag van de stage.
Wordt inderdaad dus een zelfde idee als met hardbass met een bewegende/veranderende stage! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
De enorme letters van de Decibel mainstage zijn intussen volledig weggewerkt door een andere laag van de stage.
Wordt inderdaad dus een zelfde idee als met hardbass met een bewegende/veranderende stage! :)



Volgens HardNews is dit het stage , dus de letters zijn niet echt weggewerkt imo :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 14:44 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
pecola-tje schreef:
De enorme letters van de Decibel mainstage zijn intussen volledig weggewerkt door een andere laag van de stage.
Wordt inderdaad dus een zelfde idee als met hardbass met een bewegende/veranderende stage! :)



Volgens HardNews is dit het stage , dus de letters zijn niet echt weggewerkt imo :D

Afbeelding


kvind de mainstage echt maar niks, andere jaren vond ik hem veel mooier aangekleed, niet tegenstaande dat de muziek meer van tel is natuurlijk, alleen vind ik de aankleding toch ook een grote meerwaarde aan zo'n event, tenslotte betaal je er ook voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eigenaar2 schreef:
kvind de mainstage echt maar niks, andere jaren vond ik hem veel mooier aangekleed, niet tegenstaande dat de muziek meer van tel is natuurlijk, alleen vind ik de aankleding toch ook een grote meerwaarde aan zo'n event, tenslotte betaal je er ook voor.


Ik vind dat het stage eruit ziet alsof ze tijd te kort hebben gehad ofzo , ze mochten het "ijzerwerk" een beetje meer verstoppen van mij , voor de rest is het nog wel redelijk. Ben ook benieuwd hoe hij er "uitgeklapt" gaat uitziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
eigenaar2 schreef:
kvind de mainstage echt maar niks, andere jaren vond ik hem veel mooier aangekleed, niet tegenstaande dat de muziek meer van tel is natuurlijk, alleen vind ik de aankleding toch ook een grote meerwaarde aan zo'n event, tenslotte betaal je er ook voor.


Ik vind dat het stage eruit ziet alsof ze tijd te kort hebben gehad ofzo , ze mochten het "ijzerwerk" een beetje meer verstoppen van mij , voor de rest is het nog wel redelijk. Ben ook benieuwd hoe hij er "uitgeklapt" gaat uitziet.


De stage lijkt mij niet open te kunnen, heb al foto's gezien van binnen in en alles zit goed vast + het is al over 21h en nog steeds geen verandering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eigenaar2 schreef:
De stage lijkt mij niet open te kunnen, heb al foto's gezien van binnen in en alles zit goed vast + het is al over 21h en nog steeds geen verandering.


Raar design vind ik het dan , zonde had meer verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:23 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand al een idee of ze al bezig zijn met de opbouw van GZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand foto's van de Q-dance stage bij ML?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 16:24 
 

eigenaar2 schreef:
alleen vind ik de aankleding toch ook een grote meerwaarde aan zo'n event, tenslotte betaal je er ook voor.


Ik heb de mainstage niet eens gezien op Decibel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 23:40 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Ziet er weer goed uit van Q op Mysteryland! Zin in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 00:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De Q stage ziet er altijd wel gaaf uit op Mysteryland ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De Q stage ziet er altijd wel gaaf uit op Mysteryland ja.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 02:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die ziet er inderdaad gaaf uit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Eigenlijk gewoon weer de zelfde stage als afgelopen 2 jaar in een net ander jasje. Jammer vroeger waren ze zo origineel op mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel een super vette stage; ben benieuwd hoe die er savonds uit ziet met de lasers en vuurwerk etc.

(dit design is wel beter dan vorig jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:20 
 
Hardtraxx Addict

provehito schreef:
wel een super vette stage; ben benieuwd hoe die er savonds uit ziet met de lasers en vuurwerk etc.

(dit design is wel beter dan vorig jaar)

Ja begrijp me niet verkeerd, hij ziet er goed uit hoor alleen is het gewoon weer de zelfde bouw.
waar zijn de molen/schaakbord/motorblok originaliteit gebleven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
provehito schreef:
wel een super vette stage; ben benieuwd hoe die er savonds uit ziet met de lasers en vuurwerk etc.

(dit design is wel beter dan vorig jaar)

Ja begrijp me niet verkeerd, hij ziet er goed uit hoor alleen is het gewoon weer de zelfde bouw.
waar zijn de molen/schaakbord/motorblok originaliteit gebleven :(


Ja dat klopt je hebt ook gelijk, maar deze ziet er bijv. wel supervet uit vergeleken met vorig jaar. (Maar zie wel vergelijkingen)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen