Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Saleke schreef:
AniThing schreef:
defqon stage is echt een lachertje als je het gaat vergelijken met dit :lol: :lol:

dit was alleen de main :P


Main van defqon.1 zat toch echt meer oog voor detail in. van die skeletten mannetjes op een trapje.
en bewakers die de torens bewaakten. Geen enkele ledwall gebruikt (alleen de blue dan)

Die amerikanen stoppen het vol met uilen en paar ton aan led wall en 1000 armaturen. Te massive vind ik.

Vond het prachtig om te zien hoe Q-dance /Tenfeet met alleen bij het hoofd wat moving heads en 2 torens een prachtige show wist neer te zetten. Maarja zo kunnen we ook zeuren over Q-dance dat ze weer dat hoofd moeten pakken. :P

Snap niet waarom ze niet gewoon die tijger gedaan hebben als masker?
Net als in die concept art.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 10:15 
 
Artiest

Saleke schreef:
AniThing schreef:
defqon stage is echt een lachertje als je het gaat vergelijken met dit :lol: :lol:

dit was alleen de main :P


Main van defqon.1 zat toch echt meer oog voor detail in. van die skeletten mannetjes op een trapje.
en bewakers die de torens bewaakten. Geen enkele ledwall gebruikt (alleen de blue dan)

Die amerikanen stoppen het vol met uilen en paar ton aan led wall en 1000 armaturen. Te massive vind ik.

Vond het prachtig om te zien hoe Q-dance /Tenfeet met alleen bij het hoofd wat moving heads en 2 torens een prachtige show wist neer te zetten. Maarja zo kunnen we ook zeuren over Q-dance dat ze weer dat hoofd moeten pakken. :P


Defqon was ook zoveel meer dan alleen de mainstage. Het klopte echt prima weer. Van camping tot festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saleke schreef:
AniThing schreef:
defqon stage is echt een lachertje als je het gaat vergelijken met dit :lol: :lol:

dit was alleen de main :P


Main van defqon.1 zat toch echt meer oog voor detail in. van die skeletten mannetjes op een trapje.
en bewakers die de torens bewaakten. Geen enkele ledwall gebruikt (alleen de blue dan)

Die amerikanen stoppen het vol met uilen en paar ton aan led wall en 1000 armaturen. Te massive vind ik.

Vond het prachtig om te zien hoe Q-dance /Tenfeet met alleen bij het hoofd wat moving heads en 2 torens een prachtige show wist neer te zetten. Maarja zo kunnen we ook zeuren over Q-dance dat ze weer dat hoofd moeten pakken. :P


ieder z'n smaak
ik vind dat q-dance wel weer eens groots mag uitpakken met een stage (zie 2007/2008) ipv alles maar compact en klein te houden. en als je zo'n stage a la EDC voor het eerst ziet valt je bek letterlijk open ook al heeft het misschien weinig ook voor detail of hangt het vol met ledschermen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:56 
 
Artiest

Heb je ook ALLE andere areas gezien buiten de mainstage om? En de aankleding van dingen buiten de stages?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Heb je ook ALLE andere areas gezien buiten de mainstage om? En de aankleding van dingen buiten de stages?


heb je t nu over defqon of edc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:02 
 
Artiest

AniThing schreef:
Nego schreef:
Heb je ook ALLE andere areas gezien buiten de mainstage om? En de aankleding van dingen buiten de stages?


heb je t nu over defqon of edc?


Defqon uiteraard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
AniThing schreef:
Nego schreef:
Heb je ook ALLE andere areas gezien buiten de mainstage om? En de aankleding van dingen buiten de stages?


heb je t nu over defqon of edc?


Defqon uiteraard :)


heb alleen green niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:40 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:

ieder z'n smaak
ik vind dat q-dance wel weer eens groots mag uitpakken met een stage (zie 2007/2008) ipv alles maar compact en klein te houden. en als je zo'n stage a la EDC voor het eerst ziet valt je bek letterlijk open ook al heeft het misschien weinig ook voor detail of hangt het vol met ledschermen


Vind de omvang van de stage wel dermate groter dan die van 2007/2008, en ook daar werd al afval en schroot gebruikt. Maarja iedereen zijn ding.

Die stage van 2008 blijft wel een van de creatiefste maar wat er dit jaar stond was ook niet mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WiSH Outdoor 2014

[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10516650_780801371951768_7295108072410609855_n.jpg
[/img]

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Saleke schreef:
AniThing schreef:

ieder z'n smaak
ik vind dat q-dance wel weer eens groots mag uitpakken met een stage (zie 2007/2008) ipv alles maar compact en klein te houden. en als je zo'n stage a la EDC voor het eerst ziet valt je bek letterlijk open ook al heeft het misschien weinig ook voor detail of hangt het vol met ledschermen


Vind de omvang van de stage wel dermate groter dan die van 2007/2008, en ook daar werd al afval en schroot gebruikt. Maarja iedereen zijn ding.

Die stage van 2008 blijft wel een van de creatiefste maar wat er dit jaar stond was ook niet mis.


Die van EDC zat meer detail in dan die van Defqon, die ook nog eens enorm rare kleurencombinaties hadden. Hoog was die van Defqon wel, maar breedte mist hij. EDC had beide.
En mensen kunnen nooit hun oordeel hebben over de EDC stage want zij hebben de stage in combinatie met de visuals niet meegekregen. En dat was kwalitatief beter dan geheel Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Saleke schreef:
AniThing schreef:

ieder z'n smaak
ik vind dat q-dance wel weer eens groots mag uitpakken met een stage (zie 2007/2008) ipv alles maar compact en klein te houden. en als je zo'n stage a la EDC voor het eerst ziet valt je bek letterlijk open ook al heeft het misschien weinig ook voor detail of hangt het vol met ledschermen


Vind de omvang van de stage wel dermate groter dan die van 2007/2008, en ook daar werd al afval en schroot gebruikt. Maarja iedereen zijn ding.

Die stage van 2008 blijft wel een van de creatiefste maar wat er dit jaar stond was ook niet mis.


Die van EDC zat meer detail in dan die van Defqon, die ook nog eens enorm rare kleurencombinaties hadden. Hoog was die van Defqon wel, maar breedte mist hij. EDC had beide.
En mensen kunnen nooit hun oordeel hebben over de EDC stage want zij hebben de stage in combinatie met de visuals niet meegekregen. En dat was kwalitatief beter dan geheel Defqon.


die visuals heb ik hier in NL iig nog niet gezien van dat formaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomorrowland 2014 opbouw....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WiSH Outdoor 2014

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

WiSH wordt weer geweldig zo te zien. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

das_baum91 schreef:
Afbeelding

Ook het masker van sensation black 2006 :D

Deze was niet terug te vinden in de stage volgens mij. :P Nog naar gekeken maar zag m niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog 1tje dan
dit was op de mainstage na de grootste stage.....alleen hebben ze er niet over nagedacht dat vanaf het punt waar deze foto is genomen ook de uitgang is en je dus door die hele menigte moest om bij de uitgang te komen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:51 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
nog 1tje dan
dit was op de mainstage na de grootste stage.....alleen hebben ze er niet over nagedacht dat vanaf het punt waar deze foto is genomen ook de uitgang is en je dus door die hele menigte moest om bij de uitgang te komen

Afbeelding

Hier ben ik dus totaal niet van onder de indruk.
gewoon rechthoekig met wat schermpjes :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:05 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Die van EDC zat meer detail in dan die van Defqon, die ook nog eens enorm rare kleurencombinaties hadden. Hoog was die van Defqon wel, maar breedte mist hij. EDC had beide.
En mensen kunnen nooit hun oordeel hebben over de EDC stage want zij hebben de stage in combinatie met de visuals niet meegekregen. En dat was kwalitatief beter dan geheel Defqon.


Dat is het hem nou net. De amerikanen hangen er tonnen aan led wall in en maken wat visuals.
Hier is het decor gewoon mooi afgewerkt en wordt er gespeeld met de kleurenwielen van de armaturen om de stage tot leven te wekken. Doen ze in Amerika ook wel een beetje maar nog steeds zie ik overal massale Led walls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die foto's bekijk, is het eerste wat in me opkomt dat ik blij ben niet in zo'n tyfusmassa te staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Als ik die foto's bekijk, is het eerste wat in me opkomt dat ik blij ben niet in zo'n tyfusmassa te staan xd


heb er 1x in gestaan tijdens diplo
na 5 minuten ben ik weer weggegaan, was gewoon niet te doen
en ohja wat ook typisch amerikaans is......gewoon op de grond gaan zitten midden in de menigte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Steffnov schreef:
Als ik die foto's bekijk, is het eerste wat in me opkomt dat ik blij ben niet in zo'n tyfusmassa te staan xd


heb er 1x in gestaan tijdens diplo
na 5 minuten ben ik weer weggegaan, was gewoon niet te doen
en ohja wat ook typisch amerikaans is......gewoon op de grond gaan zitten midden in de menigte


Op die livestream van het gehele terrein zag je deze stage vol in beeld, leek of er geen bar in de buurt was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
AniThing schreef:
Steffnov schreef:
Als ik die foto's bekijk, is het eerste wat in me opkomt dat ik blij ben niet in zo'n tyfusmassa te staan xd


heb er 1x in gestaan tijdens diplo
na 5 minuten ben ik weer weggegaan, was gewoon niet te doen
en ohja wat ook typisch amerikaans is......gewoon op de grond gaan zitten midden in de menigte


Op die livestream van het gehele terrein zag je deze stage vol in beeld, leek of er geen bar in de buurt was?


je had bij geen enkele stage aangrenzende bars
alles was allemaal in het midden van het terrein gedumpt of langs de buitenrand van het terrein
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
je had bij geen enkele stage aangrenzende bars
alles was allemaal in het midden van het terrein gedumpt of langs de buitenrand van het terrein


Kun je allemaal wel heel stoer doen met je stages en je artiesten maar organisatorisch is er nog een hoop te verbeteren. Want dat je van te voren nog niet ziet dat dat bij die stage vlakbij de uitgang een probleem wordt, dan ben je slecht bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
AniThing schreef:
je had bij geen enkele stage aangrenzende bars
alles was allemaal in het midden van het terrein gedumpt of langs de buitenrand van het terrein


Kun je allemaal wel heel stoer doen met je stages en je artiesten maar organisatorisch is er nog een hoop te verbeteren. Want dat je van te voren nog niet ziet dat dat bij die stage vlakbij de uitgang een probleem wordt, dan ben je slecht bezig.


ik heb ook nergens gezegd dat het organisatorisch in orde is
enige wat ze kunnen is leuke stages bouwen maar daar blijft het bij

dus ja ze lopen mijlenver achter met de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Op die livestream van het gehele terrein zag je deze stage vol in beeld, leek of er geen bar in de buurt was?
je had bij geen enkele stage aangrenzende bars
alles was allemaal in het midden van het terrein gedumpt of langs de buitenrand van het terrein



Wtf.. Dus moet je eerst een uur lopen voor je drankje, als je terug bent heb je je drankje al op of is hij gevallen, en dan moet je nog maar je maten terug weten te vinden..

Nee dat EDC is niks voor mij. :x
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen