Ik ken je zelfs nietwrote:Jij kent mij nog niet zo goed he
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Op deze foto lijkt ie toch behoorlijk huge, als je de verhouding ziet met die persoon die je daar ziet.wrote:
Kan je zeggen dat Wish toch weer 2 vette podia's gaat afleveren! 
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic. Goede foto's ook.wrote:Kan je zeggen dat Wish toch weer 2 vette podia's gaat afleveren!
Ik ga geen foto's posten als ik daar bezig met de opbouw.wrote:Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic. Goede foto's ook.wrote:Kan je zeggen dat Wish toch weer 2 vette podia's gaat afleveren!
Ik post wel foto's als het feest is geweest
Heb je weinig aan, klopt, maar ook hun hebben niet graag dat alles open en bloot ligt. Los daarvan volg hun snapchat maar
Inderdaad. Dat is nou juist de bedoeling van dit topic. Schaamteloos gelekte opbouwfoto's willen zien. Jij die veren in de producenten hun reet steekt vind ik dan weer wat minder interessant.wrote:Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic. Goede foto's ook.wrote:Kan je zeggen dat Wish toch weer 2 vette podia's gaat afleveren!
Tomorrowland stage wordt echt vet.
Niceeeeewrote:Tomorrowland stage wordt echt vet.
-
O
- 3 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Bron :p? Of foto's van?wrote:Tomorrowland stage wordt echt vet.
defqon stage is echt een lachertje als je het gaat vergelijken met dit
dit was alleen de main

dit was op de main na de grootste stage
enige nadeel aan deze stage was was dat de uitgang recht tegenover deze stage was dus als je naar huis wilde door die hele menigte moest

Basscon stage

dit was alleen de main

dit was op de main na de grootste stage
enige nadeel aan deze stage was was dat de uitgang recht tegenover deze stage was dus als je naar huis wilde door die hele menigte moest

Basscon stage

Last edited by AniThing on , edited 1 time in total.
klopt...waren over 3 dagen ruim 400.000 manwrote:Defqon vergelijken met EDC moet je sowieso toch niet doen... EDC heeft bijna 6x zoveel bezoekers.wrote:defqon stage is echt een lachertje als je het gaat vergelijken met dit![]()
![]()
iemand nog een duidelijke Awakenings foto? die van hun zelf word je niet veel wijzer van..
Ach joh, dat zie ik allemaal morgen wel, die stages. Het zal vast wel mooi zijn 
Ja.. en als je het qua hardstyle vergelijkt dan is defqon overduidelijk beter. Die basscon stage lijkt nergens op. Stalen frames er nog achter..wrote: Basscon stage
Het was niet echt een hardstyle stage...ervoor en erna werd ook gewoon techno en house gedraaid
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
De Brown op Defqon

Edit:
En de Green(?)

Edit:
En de Green(?)

-
SHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Mar 2016
Main van defqon.1 zat toch echt meer oog voor detail in. van die skeletten mannetjes op een trapje.wrote:defqon stage is echt een lachertje als je het gaat vergelijken met dit![]()
![]()
dit was alleen de main![]()
en bewakers die de torens bewaakten. Geen enkele ledwall gebruikt (alleen de blue dan)
Die amerikanen stoppen het vol met uilen en paar ton aan led wall en 1000 armaturen. Te massive vind ik.
Vond het prachtig om te zien hoe Q-dance /Tenfeet met alleen bij het hoofd wat moving heads en 2 torens een prachtige show wist neer te zetten. Maarja zo kunnen we ook zeuren over Q-dance dat ze weer dat hoofd moeten pakken.
Die bewakers waren duidelijk evenbeelden van Homer Simpsonwrote:Main van defqon.1 zat toch echt meer oog voor detail in. van die skeletten mannetjes op een trapje.
en bewakers die de torens bewaakten. Geen enkele ledwall gebruikt (alleen de blue dan)
Are there any first pics of the tomorrowland opbouw?!
-
SHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Mar 2016
wrote:Are there any first pics of the tomorrowland opbouw?!
Dit zijn ze nu aan het neerzetten waar vorig jaar de Vlinder stond. Het wordt De Operazaal genoemd.
Ze gaan het idee van een operazaal namaken en er zouden 40.000 mensen in passen waarbij ze een tweede verdieping gebruiken.
Jezuswrote:Dit zijn ze nu aan het neerzetten waar vorig jaar de Vlinder stond. Het wordt De Operazaal genoemd.
Ze gaan het idee van een operazaal namaken en er zouden 40.000 mensen in passen waarbij ze een tweede verdieping gebruiken.
Looks strange for now. Ööwrote:wrote:Are there any first pics of the tomorrowland opbouw?!![]()
Dit zijn ze nu aan het neerzetten waar vorig jaar de Vlinder stond. Het wordt De Operazaal genoemd.