Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
AniThing schreef:
Op die livestream van het gehele terrein zag je deze stage vol in beeld, leek of er geen bar in de buurt was?
je had bij geen enkele stage aangrenzende bars
alles was allemaal in het midden van het terrein gedumpt of langs de buitenrand van het terrein



Wtf.. Dus moet je eerst een uur lopen voor je drankje, als je terug bent heb je je drankje al op of is hij gevallen, en dan moet je nog maar je maten terug weten te vinden..

Nee dat EDC is niks voor mij. :x



een uur is wel een btje zwaar overdreven
terrein ziet er groot uit maar je bent er eigenlijk zo doorheen
hooguit een paar minuutjes voor je drankje mits je niet helemaal vooraan bij een stage staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Basshunterzz schreef:
AniThing schreef:
je had bij geen enkele stage aangrenzende bars
alles was allemaal in het midden van het terrein gedumpt of langs de buitenrand van het terrein


Kun je allemaal wel heel stoer doen met je stages en je artiesten maar organisatorisch is er nog een hoop te verbeteren. Want dat je van te voren nog niet ziet dat dat bij die stage vlakbij de uitgang een probleem wordt, dan ben je slecht bezig.


ik heb ook nergens gezegd dat het organisatorisch in orde is
enige wat ze kunnen is leuke stages bouwen maar daar blijft het bij

dus ja ze lopen mijlenver achter met de rest


Was ook niet tegen jou, bedoelde gewoon Insomniac.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing, ben jij bij EDC LV geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
AniThing, ben jij bij EDC LV geweest?


Gek he dat hij er iets over zegt als er aan hem dingen worden gevraagd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw topic he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:25 
 
Hardtraxx Addict

Hardstylerzzzz schreef:
Niet echt een endshow, maar een impressie van de EDC LV Mainstage (Kinetic Field):


Toch knap dat je het gewoon als een vierkant blok er uit kan laten zien terwijl er opzich nog wel wat in zat.
Nee vind het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Saleke schreef:
Broken Balance schreef:
Die van EDC zat meer detail in dan die van Defqon, die ook nog eens enorm rare kleurencombinaties hadden. Hoog was die van Defqon wel, maar breedte mist hij. EDC had beide.
En mensen kunnen nooit hun oordeel hebben over de EDC stage want zij hebben de stage in combinatie met de visuals niet meegekregen. En dat was kwalitatief beter dan geheel Defqon.


Dat is het hem nou net. De amerikanen hangen er tonnen aan led wall in en maken wat visuals.
Hier is het decor gewoon mooi afgewerkt en wordt er gespeeld met de kleurenwielen van de armaturen om de stage tot leven te wekken. Doen ze in Amerika ook wel een beetje maar nog steeds zie ik overal massale Led walls.


:')
Dan heb jij de visuals niet gezien. Het zijn niet zomaar visuals van wat leuke lampjes e.d.
Dit zijn 3D visuals waardoor het lijkt alsof je in de diepte van de ledschermen kijkt en alsof er daadwerkelijk wat dingen uit die kerk komen en of er een hele wereld achter zit.

Zoals ik al zei, mensen hebben wel een mooi oordeel maar hebben geen flauw idee waar ze over praten als ze uberhaupt die visuals niet hebben gezien.

Goed voorbeeldje.
https://www.youtube.com/watch?v=JTPSb9UH1so&t=1m45s

Hier lijkt het alsof die uilen achter de ramen vliegen en er doorheen komen. En dat is nog maar een van de vele dingen. Ze hebben die visuals zo opgebouwd dat als je een beetje vooraan staat, het lijkt alsof je bij de stage in de diepte kan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat mooi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Is door een nederlands bedrijf gemaakt, check: http://www.tenfeet.eu/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de duidelijkheid, je bedoelt de eindshow van Defqon?

Want de stage van EDC is door een Amerikaans bedrijf gedaan en de visuals door Vision Impossible (Nederlands Bedrijf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wordt het thema dit jaar iets met kranen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 00:04 
 
Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Volgens mij wordt het thema dit jaar iets met kranen

kranen en zeecontainers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 01:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Volgens mij wordt het thema dit jaar iets met kranen


Klein WJD'tje hierover, naast de 2 kranen die de main opbouwen zijn er standaard nog 298 andere bouwvoertuigen aanwezig (heftrucks, manbak's, manitou's)

Alleen die 2 kranen kosten 1000 per dag samen al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:21 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
nielstil schreef:
Volgens mij wordt het thema dit jaar iets met kranen


Klein WJD'tje hierover, naast de 2 kranen die de main opbouwen zijn er standaard nog 298 andere bouwvoertuigen aanwezig (heftrucks, manbak's, manitou's)

Alleen die 2 kranen kosten 1000 per dag samen al.

of te wel 7 weekend bezoekers betalen de kranen per dag
dat valt dus best wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja klopt, valt wel mee.... opbouw tijd is volgens mij voor Tomorrowland is 2-3 weken. Alleen steigers is al 1 week werk voor alle area's. Zit wel veel in de prefab, dat scheelt.

Maar dan toch, 1000 euro voor 2 kranen elke dag en dan nog 300 andere voertuigjes (huur) + Diesel en weet ik het. Duur zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 18:10 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Ja klopt, valt wel mee.... opbouw tijd is volgens mij voor Tomorrowland is 2-3 weken. Alleen steigers is al 1 week werk voor alle area's. Zit wel veel in de prefab, dat scheelt.

Maar dan toch, 1000 euro voor 2 kranen elke dag en dan nog 300 andere voertuigjes (huur) + Diesel en weet ik het. Duur zat

Ow ik zeg ook niet dat het goedkoop is maar dat het goedkoper is dan het zo op het eerste gezicht lijkt. En ik neem aan dat er weer een reuzenrad staat, die hebben meestal een eigen kraan en het lijkt me dat ze die ook wel voor een leuk prijsje kunnen gebruiken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 19:17 
 
Hardtraxxer

Waarom niet als organisator of in samenwerking met verschillende organisatoren eigen bouwvoertuigen aanschaffen. Lijkt mij op termijn voordeliger... toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aeacus schreef:
Waarom niet als organisator of in samenwerking met verschillende organisatoren eigen bouwvoertuigen aanschaffen. Lijkt mij op termijn voordeliger... toch?

Opslag, transport door het land, onderhoudskosten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:00 
 

Aeacus schreef:
Waarom niet als organisator of in samenwerking met verschillende organisatoren eigen bouwvoertuigen aanschaffen. Lijkt mij op termijn voordeliger... toch?


Dan heb je geen effectieve allocatie van kapitaalgoederen. Je machines staan veel stil.

Huren is veel goedkoper, en als je zó veel huurt bij een paar bedrijfjes doen ze er wel wat voor je vanaf neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wish vanuit de lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via t maisveld rechts kun je t terrein wel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomorrowland Mainstage
Afbeelding

Afbeelding

Second open air (the opera)
Afbeelding

Marketplace
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomorrowland Mainstage 2014
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net of het alleen maar spiegels zijn :D
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen