Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Tot nu toe vind ik ze wel vet de stage's
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Het stelt niks voor :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
vind het maar matig. maarja ik ga toch niet.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wat een lachertje :lol:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
En dan te bedenken hoeveel ruimte ze daar hebben om iets kolossaals neer te zetten, ziet er wel heel karig uit op die duidelijke foto, hopen dat er nog een opvulling komt tussen de uiterste speakertorens maar zal wel niet binnen die korte tijd.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Qua aankleding is het niet heel mooi nee maar groot is ie wel als je kijkt op die foto hoe groot een mens is ten opzichte van dat masker.
I
Hardtraxxer
160 posts member since 2013
last seen Feb 2021
De black ziet er zo te zien gewoon dikker uit dan de Mainstage. Dat ze is een keer wat met die ruimte doen daar op de RED. Ze kunnen zoveel meer dan deze nogal armoedige stage. Bedoel kijk naar dreamfields bijv die weet naar mijn mening een 2x zo dikke stage neer te zetten met veel minder ruimte. Red heeft ook niets met het thema te maken.. hopelijk de tijger in de blue dan maar
I
Hardtraxxer
last seen Feb 2021
Masker lijkt verdacht veel op die van qlimax 2006

Image
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
ivo024 wrote:Masker lijkt verdacht veel op die van qlimax 2006

Image
Als je goed kijkt zie je het Qlimax logo ook nog onder het defqon.1 logp ;)
S
Ach de Defqon stages zijn nooit echt groot geweest ofzo. Zelfs die van 2008 was niet groot, maar leek groot door zijn positie (heb ik het idee).
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Ben ik de enige die denkt dat hij net als Qlimax vorig jaar gewoon open klapt?
Hardtraxxer
68 posts member since 2009
last seen Jul 2016
cb92 wrote:Ben ik de enige die denkt dat hij net als Qlimax vorig jaar gewoon open klapt?
I had the same thoughts....but this isnt possible....look at the nose ring, defqon symbol etc... : /
V
3 posts member since 2014
last seen Jul 2014
Deze gaat echt niet openklappen. Vorig jaar zat ik daar wel heel de dag op te wachten. Ik dacht, drie van die posters op de stellage, zo makkelijk zouden ze er toch niet vanaf komen? Dat moet minimaal gaan draaien op openklappen. Maar nee hoor, helemaal niks.

Ik denk dat als hij helemaal af is, hij mooier wordt dan de stage van 2008 met het reuzenrad erachter (mijn favoriet).
I
Hardtraxxer
last seen Feb 2021
Blijkt dat ze het hoofd ook gebruikt hebben bij mysteryland 2009 en de q-dance feestfabriek. Van recycling kun je wel spreken ja

Image
Image
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Zo op zo'n foto lijkt het niet zo veel...
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ben vooral benieuwd hoe het met de visuals etc er gaat uit zien, als het donker is dus. Nu ziet het precies wat leegjes uit imo.
K
3 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Vind het verdomd jammer van Qdance dat ze dat masker zo tering vaak her-gebruiken.
Achja, t zal wederom wel weer super vet zijn met de lichtshow 's avonds, hopelijk xd
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
ivo024 wrote:Blijkt dat ze het hoofd ook gebruikt hebben bij mysteryland 2009 en de q-dance feestfabriek. Van recycling kun je wel spreken ja
JOH. Ben je nou echt serieus zó dom? Ga je nou dadelijk ook nog zeggen dat ze de bijvoorbeeld Qlimax stage van 2008(?) hebben hergebruikt daar?
E
Hardtraxxer
147 posts member since 2014
last seen Mar 2024
Terug een snapchat ontvangen van wish outdoor official, de top zijn ze al aan het bekleden.
Ik heb ook gezien dat ze een koffiemolen om bonen te malen aan het testen waren (die echt draait) waarschijnlijk monteren ze dit ook op het podium
Image
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
De main vind ik echt maar karig als ik de foto's bekijk. Het had zo vet uit kunnen pakken met dit thema, jammer.
D
2 posts member since 2013
last seen Oct 2020
Image

Ook het masker van sensation black 2006 :D
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Volgens mij is dat ook het masker van Qlimax 2007 ofzo... of 2006. En hadden ze die ook niet op Mysteryland ooit?
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Sep 2016
Op zich ziet het er niet verkeerd uit...maar de main lijkt wat onsamenhangend. Van alles wat.
Maar als ik er eenmaal ben, valt het misschien meer op zijn of haar plaats.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
The Skribbler wrote:Volgens mij is dat ook het masker van Qlimax 2007 ofzo... of 2006. En hadden ze die ook niet op Mysteryland ooit?
Zoals al eerder vermeld is dat het masker van Qlimax (en daarna ook mysteryland, tomorrowland en de feest fabriek) je kan het Qlimax logo nog vaag zien staan ;)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jij kent mij nog niet zo goed he :lol: