Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:53 

Kraak... Piep...

Surprise act samen met Rob Gee. Slaat ie weer iemand die het podium op komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:53 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:
Allemaal dieren uit de jungle dit jaar? :drool:

Ik mag weer flink de beest uithangen :whistle: :whistle:

net als bij Intents tijdens FTP zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 14:59 

Hardtraxx Newbie

eigenaar2 schreef:
Het word dus duidelijk het concept op de foto dat ze bouwen. je ziet het hoofd van de tijger en de andere structuren al. Afbeelding

Wordt dit niet de stage van wish outdoor? op die snapchat die al eerder in t forum voorbij kwam is ook een helft van een mensen hoofd te zien... of ben ik nu scheel??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

eigenaar2 schreef:
Afbeelding

Hmmm. Die punten zitten er niet op volgens mij. En de stage is anders qua buizen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:06 

Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
eigenaar2 schreef:
Afbeelding

Hmmm. Die punten zitten er niet op volgens mij. En de stage is anders qua buizen. :P

Idd, haha. nu ik de 2 foto's op 1 pagina kan vergelijke zijn er toch daadwerkelijk verschillen. Dan ben ik is benieuwd wie van de 2 de dikste stage heeft. Defqon of Wish. maar we zulle het gaan zien komend weekend en volgend weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:54 

Hardtraxx Veteran

Die kop van de Defqon stage lijkt wel dat Qlimax/Mysteryland/Feestfabriek masker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:02 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Die kop van de Defqon stage lijkt wel dat Qlimax/Mysteryland/Feestfabriek masker :P

Zal hem ook wel zijn met een nieuw kleurtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:34 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:36 

Hardtraxx Elite

Bah bah wat lelijk... ziet er echt niet uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:52 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:

Want daar kan je ook echt al over oordelen met zo'n slechte foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:19 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
hotymoty schreef:

Ik zie genoeg om daar over te kunnen oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:37 

Kraak... Piep...

hotymoty schreef:
Miwer schreef:
hotymoty schreef:

Je ziet een deel van de linkerzijkant, dat is niet opgebouwd omdat men dat niet ziet op het feest dus dat zal ook niet opgebouwd worden, de mensen feesten niet vanuit de draaimolen. Logisch dat het er zo niet uitziet, en daarbij komt dat het nog niet af is.

Goed oordeel jung.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:55 

Hardtraxxer

Hm...doesnt look like a tiger at all. ; / But lets see how it will look like when its done.

Btw...im still waiting for the video of the guy with his drone. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 18:51 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Miwer schreef:
hotymoty schreef:

Niet echt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:03 

Hardtraxxer

Ik zie anders ook genoeg. Met de eerder genomen foto van de voorkant erbij kun je met een beetje fantasie toch al wel een aardig beeld krijgen van het uiteindelijk resultaat. Blokkendozen met effen gekleurde vlakken, een groot gezicht dat we al 50 keer eerder hebben mogen aanschouwen en een hoop gerecycled opplak details.
Maar er zullen vast genoeg lampjes en lasers aan hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:09 

Hardtraxx Addict

Aeacus schreef:
Ik zie anders ook genoeg. Met de eerder genomen foto van de voorkant erbij kun je met een beetje fantasie toch al wel een aardig beeld krijgen van het uiteindelijk resultaat. Blokkendozen met effen gekleurde vlakken, een groot gezicht dat we al 50 keer eerder hebben mogen aanschouwen en een hoop gerecycled opplak details.

he gerecycled is toevallig juist het genen wat hoort bij defqon.1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

EDC mainstage was echt abnormaal ziekelijk groot....we liepen richting de main en me bek viel gewoon echt open zo vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 00:57 

Hardtraxx Elite

Kevin93 schreef:
benieuwd wie van de 2 de dikste stage heeft. Defqon of Wish.

Denk dat we de winnaar al weten, WISH.... Zit veel meer creativiteit in dan Defqon.. (terwijl die vroeger weer zoveel beter waren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 09:42 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Aeacus schreef:

Dat klopt, maar ik doelde niet op "afval" zoals oude olietonnen of geverfde luchtbootjes, maar op hun eigen stage materiaal dat ze maar blijven hergebruiken. Op den duur heb je dat wel een beetje gezien. Net als dat gezicht. Wat mij opvalt is dat ID&T en Qdance de laatste jaren qua stage design worden overtroffen door hun "concurrenten" met doorgaans ook nog eens kleinere festivals.

Zo nu en dan zitten er nog wel pareltjes tussen als gevolg van deze werkwijze. Zo vond ik afgelopen jaar de schorpioen stage nog best goed geslaagd in creativiteit en uitvoering, duidelijk in lijn met hun stage op EDC destijds, en de defqon 1 mainstage in Australiƫ vond ik ook nog niet zo slecht gevonden als we het hebben over hun "scrap" concept, maar dat lijkt meer uitzondering dan regel te zijn en oogt het doorgaans allemaal wat goedkoop en gedateerd. Bij de Qbase mainstage gooide ze het over een andere boeg en dat zag er wel weer verfrissend uit. Niet indrukwekkend en misschien ook niet de juiste stage voor het concept van dat festival, maar wel verrassend en aangenaam om te zien.

Juist bij het paradepaardje van hun festival aanbod verwacht je innovatie, creativiteit en positieve verbazing. En een ander punt dat ik al eens heb aangehaald, is de eenheid met de omgeving dat ontbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:19 

Bierkoning

rakkietakkie schreef:
Kevin93 schreef:

Denk dat we de winnaar al weten, WISH.... Zit veel meer creativiteit in dan Defqon.. (terwijl die vroeger weer zoveel beter waren)

Oja en jij bent geheel objectief natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:38 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Kevin93 schreef:

Vond anders echt alleen 2013 erg gaaf, 2011 met die ster was ook mooi groot maar vond de koning op Defqon dat jaar echt veel creatiever bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 12:29 

Hardtraxxer

Aeacus schreef:
Miwer schreef:
Aeacus schreef:

Dat klopt, maar ik doelde niet op "afval" zoals oude olietonnen of geverfde luchtbootjes, maar op hun eigen stage materiaal dat ze maar blijven hergebruiken. Op den duur heb je dat wel een beetje gezien. Net als dat gezicht. Wat mij opvalt is dat ID&T en Qdance de laatste jaren qua stage design worden overtroffen door hun "concurrenten" met doorgaans ook nog eens kleinere festivals.

Zo nu en dan zitten er nog wel pareltjes tussen als gevolg van deze werkwijze. Zo vond ik afgelopen jaar de schorpioen stage nog best goed geslaagd in creativiteit en uitvoering, duidelijk in lijn met hun stage op EDC destijds, en de defqon 1 mainstage in Australiƫ vond ik ook nog niet zo slecht gevonden als we het hebben over hun "scrap" concept, maar dat lijkt meer uitzondering dan regel te zijn en oogt het doorgaans allemaal wat goedkoop en gedateerd. Bij de Qbase mainstage gooide ze het over een andere boeg en dat zag er wel weer verfrissend uit. Niet indrukwekkend en misschien ook niet de juiste stage voor het concept van dat festival, maar wel verrassend en aangenaam om te zien.

Juist bij het paradepaardje van hun festival aanbod verwacht je innovatie, creativiteit en positieve verbazing. En een ander punt dat ik al eens heb aangehaald, is de eenheid met de omgeving dat ontbreekt.

Je hebt wel gelijk, alleen is de werkwijze van Q om zoveel mogelijk te genereren met zo weinig mogelijk geld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 12:30 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 12:32 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Afbeelding

Ik hoop echt dat nederland niet die manier van stage invulling geven als in Amerika.. ik vind dat zo fking lelijk zown open midden baan..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Heeft denk ik te maken met trucks o.i.d. die nog delen voor het podium moeten afleveren ;)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen