Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Surprise act samen met Rob Gee. Slaat ie weer iemand die het podium op komt.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
stefaneke wrote:
pecola-tje wrote: Allemaal dieren uit de jungle dit jaar? :drool:
Ik mag weer flink de beest uithangen :whistle: :whistle:
net als bij Intents tijdens FTP zeker :P
K
3 posts member since 2014
last seen Jun 2014
eigenaar2 wrote:Het word dus duidelijk het concept op de foto dat ze bouwen. je ziet het hoofd van de tijger en de andere structuren al. Image
Wordt dit niet de stage van wish outdoor? op die snapchat die al eerder in t forum voorbij kwam is ook een helft van een mensen hoofd te zien... of ben ik nu scheel??
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
eigenaar2 wrote:Image
Hmmm. Die punten zitten er niet op volgens mij. En de stage is anders qua buizen. :P
K
3 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Parvuz wrote:
eigenaar2 wrote:Image
Hmmm. Die punten zitten er niet op volgens mij. En de stage is anders qua buizen. :P
Idd, haha. nu ik de 2 foto's op 1 pagina kan vergelijke zijn er toch daadwerkelijk verschillen. Dan ben ik is benieuwd wie van de 2 de dikste stage heeft. Defqon of Wish. maar we zulle het gaan zien komend weekend en volgend weekend :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Die kop van de Defqon stage lijkt wel dat Qlimax/Mysteryland/Feestfabriek masker :P
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
urbandesigner wrote:Die kop van de Defqon stage lijkt wel dat Qlimax/Mysteryland/Feestfabriek masker :P
Zal hem ook wel zijn met een nieuw kleurtje :P
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Image
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Bah bah wat lelijk... ziet er echt niet uit xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
hotymoty wrote:Bah bah wat lelijk... ziet er echt niet uit xd
Want daar kan je ook echt al over oordelen met zo'n slechte foto.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Miwer wrote:
Ik zie genoeg om daar over te kunnen oordelen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
hotymoty wrote:
Miwer wrote:
Je ziet een deel van de linkerzijkant, dat is niet opgebouwd omdat men dat niet ziet op het feest dus dat zal ook niet opgebouwd worden, de mensen feesten niet vanuit de draaimolen. Logisch dat het er zo niet uitziet, en daarbij komt dat het nog niet af is.

Goed oordeel jung.
Hardtraxxer
68 posts member since 2009
last seen Jul 2016
Hm...doesnt look like a tiger at all. ; / But lets see how it will look like when its done.

Btw...im still waiting for the video of the guy with his drone. :D
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
hotymoty wrote:
Miwer wrote:
Niet echt ;)
A
Hardtraxxer
52 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Ik zie anders ook genoeg. Met de eerder genomen foto van de voorkant erbij kun je met een beetje fantasie toch al wel een aardig beeld krijgen van het uiteindelijk resultaat. Blokkendozen met effen gekleurde vlakken, een groot gezicht dat we al 50 keer eerder hebben mogen aanschouwen en een hoop gerecycled opplak details.
Maar er zullen vast genoeg lampjes en lasers aan hangen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Aeacus wrote:Ik zie anders ook genoeg. Met de eerder genomen foto van de voorkant erbij kun je met een beetje fantasie toch al wel een aardig beeld krijgen van het uiteindelijk resultaat. Blokkendozen met effen gekleurde vlakken, een groot gezicht dat we al 50 keer eerder hebben mogen aanschouwen en een hoop gerecycled opplak details.
he gerecycled is toevallig juist het genen wat hoort bij defqon.1 :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
EDC mainstage was echt abnormaal ziekelijk groot....we liepen richting de main en me bek viel gewoon echt open zo vet :worship:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Kevin93 wrote:benieuwd wie van de 2 de dikste stage heeft. Defqon of Wish.
Denk dat we de winnaar al weten, WISH.... Zit veel meer creativiteit in dan Defqon.. (terwijl die vroeger weer zoveel beter waren)
A
Hardtraxxer
52 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Miwer wrote:
Aeacus wrote:Ik zie anders ook genoeg. Met de eerder genomen foto van de voorkant erbij kun je met een beetje fantasie toch al wel een aardig beeld krijgen van het uiteindelijk resultaat. Blokkendozen met effen gekleurde vlakken, een groot gezicht dat we al 50 keer eerder hebben mogen aanschouwen en een hoop gerecycled opplak details.
Dat klopt, maar ik doelde niet op "afval" zoals oude olietonnen of geverfde luchtbootjes, maar op hun eigen stage materiaal dat ze maar blijven hergebruiken. Op den duur heb je dat wel een beetje gezien. Net als dat gezicht. Wat mij opvalt is dat ID&T en Qdance de laatste jaren qua stage design worden overtroffen door hun "concurrenten" met doorgaans ook nog eens kleinere festivals.

Zo nu en dan zitten er nog wel pareltjes tussen als gevolg van deze werkwijze. Zo vond ik afgelopen jaar de schorpioen stage nog best goed geslaagd in creativiteit en uitvoering, duidelijk in lijn met hun stage op EDC destijds, en de defqon 1 mainstage in Australië vond ik ook nog niet zo slecht gevonden als we het hebben over hun "scrap" concept, maar dat lijkt meer uitzondering dan regel te zijn en oogt het doorgaans allemaal wat goedkoop en gedateerd. Bij de Qbase mainstage gooide ze het over een andere boeg en dat zag er wel weer verfrissend uit. Niet indrukwekkend en misschien ook niet de juiste stage voor het concept van dat festival, maar wel verrassend en aangenaam om te zien.

Juist bij het paradepaardje van hun festival aanbod verwacht je innovatie, creativiteit en positieve verbazing. En een ander punt dat ik al eens heb aangehaald, is de eenheid met de omgeving dat ontbreekt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
rakkietakkie wrote:
Denk dat we de winnaar al weten, WISH.... Zit veel meer creativiteit in dan Defqon.. (terwijl die vroeger weer zoveel beter waren)
Oja en jij bent geheel objectief natuurlijk
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
rakkietakkie wrote:
Vond anders echt alleen 2013 erg gaaf, 2011 met die ster was ook mooi groot maar vond de koning op Defqon dat jaar echt veel creatiever bedacht.
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Aeacus wrote:
Miwer wrote:
Dat klopt, maar ik doelde niet op "afval" zoals oude olietonnen of geverfde luchtbootjes, maar op hun eigen stage materiaal dat ze maar blijven hergebruiken. Op den duur heb je dat wel een beetje gezien. Net als dat gezicht. Wat mij opvalt is dat ID&T en Qdance de laatste jaren qua stage design worden overtroffen door hun "concurrenten" met doorgaans ook nog eens kleinere festivals.

Zo nu en dan zitten er nog wel pareltjes tussen als gevolg van deze werkwijze. Zo vond ik afgelopen jaar de schorpioen stage nog best goed geslaagd in creativiteit en uitvoering, duidelijk in lijn met hun stage op EDC destijds, en de defqon 1 mainstage in Australië vond ik ook nog niet zo slecht gevonden als we het hebben over hun "scrap" concept, maar dat lijkt meer uitzondering dan regel te zijn en oogt het doorgaans allemaal wat goedkoop en gedateerd. Bij de Qbase mainstage gooide ze het over een andere boeg en dat zag er wel weer verfrissend uit. Niet indrukwekkend en misschien ook niet de juiste stage voor het concept van dat festival, maar wel verrassend en aangenaam om te zien.

Juist bij het paradepaardje van hun festival aanbod verwacht je innovatie, creativiteit en positieve verbazing. En een ander punt dat ik al eens heb aangehaald, is de eenheid met de omgeving dat ontbreekt.
Je hebt wel gelijk, alleen is de werkwijze van Q om zoveel mogelijk te genereren met zo weinig mogelijk geld..
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Image

Image

Image
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
STAN- wrote:Image
Ik hoop echt dat nederland niet die manier van stage invulling geven als in Amerika.. ik vind dat zo fking lelijk zown open midden baan..

Image
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Heeft denk ik te maken met trucks o.i.d. die nog delen voor het podium moeten afleveren ;)