Hoogstwaarschijnlijk dit ja.wrote:Heeft denk ik te maken met trucks o.i.d. die nog delen voor het podium moeten afleveren
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Is dit niet zon strook die is gereserveerd voor waar mensen op hun kleedjes kunnen zitten?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
wut?wrote:Is dit niet zon strook die is gereserveerd voor waar mensen op hun kleedjes kunnen zitten?
Als je gaat kijken wie de beste stages maakt, dan moet je in eerste instantie niet eens naar Q en ID&T kijken omdat de podia's worden gemaakt door externe bedrijven. Zij leveren ontwerpen aan Q naar aanleiding van hun concept. Stagekings e.d.
Als je gaat kijken welk feest de beste podia's heeft dan zal je toch nooit Tomorrowland overtreffen.
Als je gaat kijken welk feest de beste podia's heeft dan zal je toch nooit Tomorrowland overtreffen.
wrote:Is dit niet zon strook die is gereserveerd voor waar mensen op hun kleedjes kunnen zitten?
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
http://oi58.tinypic.com/b5ku94.jpg
Dit is toch vele male vetter dan wat we tot nu toe zien? veel meer 'sfeer' / passend bij dit thema?
Maar oke we mogen niet te snel oordelen, Qlimax2013 was geniaal hopen dat ze outdoor ook een keer zoiets kunnen neerzetten.
De blue van vorig jaar bijv, fuckingg vet ! Veel meer werk aan besteed voor gevoel als de main.
Dit is toch vele male vetter dan wat we tot nu toe zien? veel meer 'sfeer' / passend bij dit thema?
Maar oke we mogen niet te snel oordelen, Qlimax2013 was geniaal hopen dat ze outdoor ook een keer zoiets kunnen neerzetten.
De blue van vorig jaar bijv, fuckingg vet ! Veel meer werk aan besteed voor gevoel als de main.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Het zou wel dik zijn als dat de stage van de Blue wordtwrote:http://oi58.tinypic.com/b5ku94.jpg
-
RHardtraxxer
- last seen Jan 2022
Dat zou inderdaad ook nog eens heel goed kunnenwrote:Het zou wel dik zijn als dat de stage van de Blue wordtwrote:http://oi58.tinypic.com/b5ku94.jpg
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Over die stroken die je in Amerika vaak ziet, is dit ergens goed voor? veiligheid o.i.d.?
Stagekings is officieel Wish Outdoor... Maar zij leveren inderdaad veel concepttekeningen, podia(productie) en dingen af. Over paar weken Dominator. Ook daar zijn ze weer druk mee bezig geweestwrote:Stagekings e.d.
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Ik vind de NL defqon stage teniet doen als ik die vergelijk met de australische, dat is tot nu toe echt elk jaar zo.
Los van dat heb ik er wel ongelooflijk veel zin in
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
wacht even tot je het totaal beeld ziet enne dat concept kan ook gewoon een fan zijn hewrote:Ik vind de NL defqon stage teniet doen als ik die vergelijk met de australische, dat is tot nu toe echt elk jaar zo.
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Ook, en ook voor de cameras en press..wrote:Over die stroken die je in Amerika vaak ziet, is dit ergens goed voor? veiligheid o.i.d.?
Toch fijn dat ze in Nederland niet nodig zijn, lijkt me strontvervelend..wrote:Ook, en ook voor de cameras en press..wrote:Over die stroken die je in Amerika vaak ziet, is dit ergens goed voor? veiligheid o.i.d.?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
wie zegt dat het dat niet is? zoiezo is de manier van speakers ophangen iets wat nooit zo zal gebeurenwrote:Dat is geen fan concept.wrote:wacht even tot je het totaal beeld ziet enne dat concept kan ook gewoon een fan zijn hewrote:Ik vind de NL defqon stage teniet doen als ik die vergelijk met de australische, dat is tot nu toe echt elk jaar zo.
Ik noemde gewoon voorbeelden van stage design/bouw bedrijven. Ik link hun niet aan Q. Want dan zei ik wel Stageco. Die doet alles tegenwoordig voor Q, ID&T en B2S (en ook Awakenings). Zo hebben zij ook Hardbass 2014 en Qlimax 2013 gedaan.wrote:Stagekings is officieel Wish Outdoor... Maar zij leveren inderdaad veel concepttekeningen, podia(productie) en dingen af. Over paar weken Dominator. Ook daar zijn ze weer druk mee bezig geweestwrote:Stagekings e.d.
-
S
Er liggen rijplaten op de grond, dus bij deze bevestig ik ditwrote:Hoogstwaarschijnlijk dit ja.wrote:Heeft denk ik te maken met trucks o.i.d. die nog delen voor het podium moeten afleveren
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021

-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nu mag ik wel zeggen dat ik hem onwijs lelijk vind 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dat magwrote:Nu mag ik wel zeggen dat ik hem onwijs lelijk vind
Mij doet hij erg denken aan de wat oudere defqon.1 stages (2008/2007)
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020

Ik vermoed de brown (allo masker van main 2011 en blue 2013)
Inderdaad en zo te zien nog niet geheel af..wrote:Dat magwrote:Nu mag ik wel zeggen dat ik hem onwijs lelijk vind
Mij doet hij erg denken aan de wat oudere defqon.1 stages (2008/2007)
Ik vind 'm wel leuk!!
-
RHardtraxxer
- last seen Jan 2022
Ik vind em wel oke !
Niet erg indrukwekkend maar wel leuker als vorig jaar
edit: het is voor me gevoel allemaal wel erg 'random' met weinig thema. Maar hey er komt muziek uit!
Niet erg indrukwekkend maar wel leuker als vorig jaar
edit: het is voor me gevoel allemaal wel erg 'random' met weinig thema. Maar hey er komt muziek uit!
-
S
Holy shitwrote:Maar hey er komt muziek uit!