Snap niet dat je zoiets saai vind. Die stage is echt huge en heb net de beelden live zitten kijkenwrote: Ik vind het dus zoiezo saai eigenlijk
Geef mij maar een stage waar veel met verlichting word gedaan(geen schermen) en misschien een beweging in de stage(zoals defqon.1 2010 of Qlimax 2013)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxxer
- 57 posts member since 2014
- last seen Jun 2016
Ja zat er net zelf ook te denkenwrote:Als je vandaag naar walibi bent ben je daar nu nog steedswrote:Niet toevallig iemand die vandaag walibi is geweest en foto heeft genomen haha
-
DHardtraxxer
- 57 posts member since 2014
- last seen Jun 2016
Ja zat er net zelf ook te denkenwrote:Als je vandaag naar walibi bent ben je daar nu nog steedswrote:Niet toevallig iemand die vandaag walibi is geweest en foto heeft genomen haha
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Oke saai is het verkeerde woord. maar een stage zonder led schermen heeft altijd mijn voorkeur boven een die ze wel heeft.wrote:Snap niet dat je zoiets saai vind. Die stage is echt huge en heb net de beelden live zitten kijkenwrote: Ik vind het dus zoiezo saai eigenlijk
Geef mij maar een stage waar veel met verlichting word gedaan(geen schermen) en misschien een beweging in de stage(zoals defqon.1 2010 of Qlimax 2013)Fonteinen, danseressen en een flinke lichtshow
Defqon 2010...have a look at the no. 4. 

Qlimax 2013...nothing to say.

Qlimax 2013...nothing to say.

-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ja weet ik, maar niet zo groot schallig
Die Qlimax stage.. sowieso een van de vetste die ik heb meegemaakt.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Schitterende stagewrote:Ietsje betere kwaliteit dit:
Damn, zieke stage.
Die van EDC gaat nergens over, bizar groot zeg. En idd, ze hebben echt iets met uilen daar.
Moeilijk zieke stage van EDC, toch wel jammer dat die uilen dan weer met hun ogen naar rechts kijken want uilen kunnen hun ogen niet bewegen 
Vandaag naar Walibi geweest, maar helaas geen foto genomen, zag wel dat het gezicht al stond en er stonden al heel veel tenten.wrote:Niet toevallig iemand die vandaag walibi is geweest en foto heeft genomen haha
Ik heb de visuals gezien voor de show op die Led schermen. Als jij daar staat piep je wel anders. Ze laten die complete led schermen tot leven komen. Die visuals overstijgen makkelijk alles wat Q ooit heeft gemaakt.wrote:Ik vind het dus echt helemaal niks, maar ik ben ook totaal geen fan van led schermen op een outdoor stages
Echt mooie foto,s! Plus dat ik de locatie ook onwijs mooi vind daar 
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Defqon black stage
De black stage op Defqon (vind het er best dik uitzien) 

Looks good. 
But no new pictures of the mainstage?
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Nee, nog niks gevonden, ik zoek dikwijls het internet af naar nieuwe foto's.wrote:Looks good.
Als ik er nog vind zet ik ze hier meteen op het topic
Haha good to know that im not the only person whos waiting for new opbouw stuff.wrote:Nee, nog niks gevonden, ik zoek dikwijls het internet af naar nieuwe foto's.wrote:Looks good.
Als ik er nog vind zet ik ze hier meteen op het topic
Where have you found the picture of the black stage?
Als je toch over bewegende elementen begint in een stage moet je die van Reverze meemaken live.
Vele male mooier als LED of lichten.
Vele male mooier als LED of lichten.

Oh denk dat het dit jaar erg leuke stages worden!wrote:De black stage op Defqon (vind het er best dik uitzien)
Main zal vast wel die tijger worden, Black is zo te zien een spin..
Allemaal dieren uit de jungle dit jaar?
A Spin....ooor a predator.wrote:Oh denk dat het dit jaar erg leuke stages worden!wrote:De black stage op Defqon (vind het er best dik uitzien)
Main zal vast wel die tijger worden, Black is zo te zien een spin..
Allemaal dieren uit de jungle dit jaar?

-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een spin met 10 poten? 
-
BHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Vette stage hoor van EDC!

Beweging in de stage kan heel vet zijn, alleen heb ik het echt totaal niet door. Hoorde pas de dag na Qlimax 2013 dat de stage uitklpateGeef mij maar een stage waar veel met verlichting word gedaan(geen schermen) en misschien een beweging in de stage(zoals defqon.1 2010 of Qlimax 2013)
-
S
Ik mag weer flink de beest uithangenwrote: Allemaal dieren uit de jungle dit jaar?
Die predator was ook mijn eerste gedachte bij die Black stage, begin er nu steeds meer zin in te krijgen 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ik dacht meteen aan het logo van motorhead