Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

eigenaar2 schreef:
Het word dus duidelijk het concept op de foto dat ze bouwen. je ziet het hoofd van de tijger en de andere structuren al. Afbeelding

Dat vind ik meer een mensenhoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:04 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
eigenaar2 schreef:
Het word dus duidelijk het concept op de foto dat ze bouwen. je ziet het hoofd van de tijger en de andere structuren al. Afbeelding

Dat vind ik meer een mensenhoofd

Dat kan ook wel, maar lijkt me nogal vreemd aangezien het thema over die tijgerkop gaat.
ah ja anyway, we zullen het wel zien, word zoieso een topweekend en we krijgen misschien nog meer foto's te zien. Ik vind nog constant nieuwe foto's en post ze hier ;) je kan wel gelijk hebben dat het een mensenhoofd is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:10 

Hardtraxxer

En op dat concept zie je ook niet zo´n doods hoofdje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:21 

Hardtraxx Elite

IK vind het wel ongelovelijk lelijk en klein eruitzien :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 01:46 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
IK vind het wel ongelovelijk lelijk en klein eruitzien :D xd

Joh je ziet hier het midden en een kant en nog niet eens in het geheel. Dus groot/breed en mooi/lelijk valt nog niks over te zeggen.
Ben zoiezo al meer fan dan van die van vorig jaar (en pylonen op het gezicht, welkom terug scrap :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 01:52 

Hardtraxx Addict

eigenaar2 schreef:
Ik vind nog constant nieuwe foto's en post ze hier ;) je kan wel gelijk hebben dat het een mensenhoofd is :)

Waar als ik vragen mag? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 12:45 

Hardtraxx Addict

Hardstylerzzzz schreef:
Afbeelding

en dit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 12:48 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Afbeelding

en dit is?

Dreamfields denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Vet podium hoor! Veel mooier dan t kasteel 2 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:39 

Kraak... Piep...

Zo die ziet er netjes uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:45 

Hardtraxx Crew

Matrixx maakt er altijd wat moois van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:51 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Matrixx maakt er altijd wat moois van.

Dat kon je van de Hardstyle stage op emporium dit jaar niet zeggen helaas. Dit zit er daarentegen wel goed uit. Toch vond ik de stage van vorig jaar vetter op dreamfields
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:24 

Hardtraxx Veteran

Beetje een combo van dat kasteel 2 jaar terug en die draak vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Da was ne vogel vorig jaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:20 

Hardtraxxer

Wat een stage :drool: ooit wil ik daar nog eens heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:44 

Hardtraxxer

They show the world how you could combine big led screens AND lovely details! :) Cant wait to see the 10 years of tomorrowland stage! This 2 festivals are the best on this planet when you look at the quality of production!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:52 

Hardtraxx Veteran

Gooooeeeeiedag dan wat een stage van EDC Las Vegas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:55 

Hardtraxx Addict

Ik vind het dus echt helemaal niks, maar ik ben ook totaal geen fan van led schermen op een outdoor stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:13 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Ik vind het dus echt helemaal niks, maar ik ben ook totaal geen fan van led schermen op een outdoor stages

Led screens are great at big outdoor stages...but only if they use it wisely...great details...AND screens worked in it...so you can do sooo many different things and it never gets boring. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:21 

Hardtraxx Addict

Friedel schreef:
Miwer schreef:

Led screens are great at big outdoor stages...but only if they use it wisely...great details...AND screens worked in it...so you can do sooo many different things and it never gets boring. :D

Ik vind het dus zoiezo saai eigenlijk
Geef mij maar een stage waar veel met verlichting word gedaan(geen schermen) en misschien een beweging in de stage(zoals defqon.1 2010 of Qlimax 2013)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:26 

Hardtraxx Veteran

Ietsje betere kwaliteit dit:
Afbeelding

Damn, zieke stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:31 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Friedel schreef:
Miwer schreef:

Geef mij maar een stage waar veel met verlichting word gedaan(geen schermen) en misschien een beweging in de stage(zoals defqon.1 2010 of Qlimax 2013)

Thats great at night...yup. But at daytime it could be somekind of boring. Im with you at stages like UMF and the old ones at EDC....the same things every year sucks...but the stages of tomorrowland and the stage of EDC vegas this time are f*cking great. :)

And i hope Q will surprise us with something special this time...some movable parts or something like that...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:45 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Miwer schreef:

Je kunt moeilijk Qlimax gaan vergelijken met een outdoor stage. Een locatie als Gerledome heeft veel meer te bieden qua installatie (denk aan ophangen van zware installaties). Dat kun je in het openbaar niet echt doen :)

Overigens ligt het bij led schermen ook maar aan de VJ, als daar alleen maar saaie graphics op getoond worden is er inderdaad geen bal aan. Als er echt met de vormen van de stage gespeeld word qua graphics kan dat zeker wel vet

Ja oke dat snap ik maar ik bedoel ik vind een "levende" stage mooier dan een stage met schermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:49 

Hardtraxxer

Niet toevallig iemand die vandaag walibi is geweest en foto heeft genomen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:51 

Hardtraxx Addict

Donkey02 schreef:
Niet toevallig iemand die vandaag walibi is geweest en foto heeft genomen haha

Als je vandaag naar walibi bent ben je daar nu nog steeds ;)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen